neděle 21. června 2015

Jak jsem ochutnala Bobbi Brown - Set nejprodávanějších výrobků

Ahoj všichni!

Jak asi víte, před nějakou dobou proběhla instagramem smršť, kdy všichni náruživě sháněli jakousi sadu nejprodávanějších výrobků od Bobbi Brown. Musím říct, odolávala jsem. Ale jak už to tak u mě velmi často bývá, nezvládla jsem to a i já jsem si ji koupila. Set mě stál 990 Kč a kupovala jsem jej v Bobbi Brown butiku na Novém Smíchově.





Jak jistě chápete z obrázků, tak sada obsahuje šest miniatur nejprodávanějších výrobků od Bobbi a kosmetickou taštičku. Podle mě ideální způsob, jak se se značkou seznámit blíže.

Bobbi Brown BB Cream SPF35




V balení byl údajně nejprodávanější odstín Medium. Ehm. Pomeranč jako hrom. Mi neříkejte, že má někdo takovouhle barvu pleti. Pročež jsem ho schovala do nitra komestických zásob pro případ, že by se mi někdy opálil obličej, což se ale zatím nikdy nestalo. BB krém má příjemnou docela jemnou konzistenci, ale dál ho bohužel nemůžu posoudit.

Bobbi Brown Soothing Cleansing Oil



Hodně jsem se těšila na tento odličovací olejíček. Balení je fakt krásné a oceňuju pumpičku. Bohužel olej mě zas tak moc nepřesvědčil, měla jsem z něj podobný pocit jako z oleje Shu Uemura. Poměrně řídký, takový jakoby syntetický a vlastně moc neodličuje. Ani podle mě není hydrofilní, vodou se mi ho moc smýt nepodařilo.

Bobbi Brown Crystal Lip Gloss



Na průhledném lesku se toho nedá asi moc zkazit a i tento je příjemný. Příliš nelepí a vůbec nevysušuje rty. Průhledný lesk je podle mě ideální věc pro všechny z nás, které milujeme rtěnky a chceme jim dodat trochu záře. Tento je fajn, ale je nutné mít průhledný lesk od Bobbi? Nevím.

Bobbi Brown Long-Wear Cream Eyeshadow Stick




Opět jeden z nejprodávanějších odstínů Sand Dune. No ehm. Ten odstín mě teda vůbec za srdce nevzal. Taková matná naoranžovělá hnědá, co mi moc nesluší. Nic moc. Jinak ale výrobek jako takový je podle mě super. Je to opravdu držák, neslévá se do vrásek a ta aplikace je prostě příjemně jednoduchá. V jiném odstínu to bude určitě pecka.

Bobbi Brown Pot Rouge 




Na tento produkt jsem se fakt těšila a nakonec z něj sice nejsem nadšená, ale není primárně špatný. Je poměrně hutný a ač lze jej použít také na rty, tak lepší je ve formě tvářenky. Zasychá totiž mírně do matu a nepůsobí na rtech extra příjemně. V nouzi ale proč ne. Jako tvářenka je docela fajn, vydrží tak půl dne a dá se hezky rozmazat do ztracena. V plném balení bych si jej ale spíše nekoupila.

Bobbi Brown Smokey Eye Mascara




Legendární řasenka od Bobbi. Je vlastně docela fakt dobrá, zhustí i prodlouží, nedělá cucky či pavoučí nožičky, vydrží pěkná celý den. Ale za její normální cenu? Asi jsem rozmazlená a když řasenka stojí víc, jak 500,-, čekám zázrak. Tato řasenka je dobrá, je určitě lepší než High Impact od Clinique, ale pro někoho, pro koho není Bobbi Brown běžně kupovanou kosmetikou, to není.

Součástí sady byla ještě kosmetická taštička, kterou musím moc pochválit. Ideální tvar, kam toho schováte docela dost, zip a uvnitř dvě oddělení a mini kapsička. Podle mě super provedená kosmetická taštička a jeden z highlightů této sady :).




Ve výsledku jsem ráda, že jsem si set pořídila, protože jsem za dobrou cenu mohla zkusit hned několik výrobků. Určitě by bylo fajn, kdyby se něco takového objevovalo častěji a i u jiných značek.

A co vy a Bobbi Brown? Máte nějaký oblíbený produkt?

Těším se na komentáře,
IYF


12 komentářů:

  1. No, mám za to, že tohle nejsou zrovna nejprodávanější výrobky od Bobbi (až na pot rouge), spíš poznávací sada dalších oblíbených. Nevídím tam ani shimmer brick - malá verze by se asi dělala blbě, ani concealer ani makeup stick.
    Nevýhoda jsou barevné odstíny v sadách, které ne vždy sedí, asi nebyla možnost si vybrat, že.
    Za sebe od Bobbi doporučuji hydratační krém s vitamínem E, lepší podklad pod makeup jsem ještě nenašla.... ovšem ta cena! Uf.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle že jsou nejprodávánější kousky od Bobbi? No to.... nevím, mně teda z fotek moc neoslovil ani jeden (nebo spíš ani u jednoho jsem si neřekla, že kvůlu němu by se mi ten set vyplatil).

    OdpovědětVymazat
  3. Taky si myslím že tohle nejsou ty NEJ produkty od téhle značky. Např.jejich balzám na rty,naprostá bomba,gelové linky nebo korektory...to je jiný kafe :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na vyzkoušení fajn, taky bych to brala i od jiných značek.
    Nevím, jestli vše je její top, ale tak olej, řasenka, tvářenka se prodávají dost a jsou chvalené obecně . Na druhou stranu, jak píšou holky, má zajímavější a povedenější produkty.
    U takových setů je ale většinou problém, že jsou takové mezinárodní a pak se tam objevují takové tmavé barvy, tedy pro nás tmavé. Takže nákupu jsem odolala.
    Nicméně početla jsem si ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi nejvíc mě zaujala ta řasenka. Moc pěkný článek. :-))
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten odstín BB je šílený :D.Já bych využila jen olejíček, lesk a stín. Tvářenka má pro ně nepoužitelný odstín a ten BB taky. Stín v tužce se mi ale naopak líbí moc :)!

    OdpovědětVymazat
  7. Přiznám se, že tento set mne neoslovil ani trochu. Měla jsem linky od Bobbi Brown a vyschly mi poměrně brzy. Takže pak už mne to nějak nelákalo. Byla jsem kdysi, když otevřeli obchod na Smíchově, vyzkoušet různé produkty, ale nic mne nezaujalo. Kamarádka si chválila make up, ale už nevím přesně který.

    OdpovědětVymazat
  8. K setu jsem se nedostala, k BB celkově vlastně taky ne, sice ji tu v Brně máme, ale nějak... nevím. Nechytla mě značka za srdce. Vyzkoušet miniatury za rozumnou cenu je ale vždy fajn cesta, jak značku poznat. (Kdyby tedy jedna z nich nebyla bb pro pomeranče a další průhledný lesk). :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem o sadě uvažovala, ale drahé řasenky si nekupuji, odstín bbčka je děsný, lesky nepoužívám, krémové tvářenky taky moc ne, do drahých odličovačů neinvestuji, hodně mě zaujal akorát ten stín v tyčince.

    OdpovědětVymazat
  10. Mna tento set zaujal hned, ako som ho zbadala na IG a uz som smejdila, ako sa k nemu dostat... ale: BBcko ani ten ocny tien by mi odtienovo nesadli, lesk ma nechava tak nejak chladnou a v reale by som vyuzila len olej (tipujem, kedze ten od Shu milujem), mascaru a Pot Rouge... no a tasticku. Takze ma vlastne ani nemrzi, ze sa ku mne nedostal.

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím si že za 900 kč vyzkoušet tolik produktů je fajn, njak říkáš. Já osobně s Bobbi Brownem nemám zkušenosti ale myslím že je daleko více lepších produktů za poloviční cenu.

    OdpovědětVymazat
  12. Docela mě překvapilo, že jsi nakonec napsala, že jsi ve výsledku ráda, že sis set pořídila. Jako vzhledem k cenám za produkty BB je to cena fajn, ale přece jen, je to prostě tisícovka a za to už se dá něco pořídit, ne jen pár věcí, které jen otestuju a naznám, že za moc nestojí a že je nevyužiju. Já bych tedy byla zklamaná. Předpokládám, že odstíny ukrývající se v boxu nikdo dopředu neznal - do toho by se mi asi nechtělo. To radši zaplatím vyšší cenu třeba jen za jeden produkt, který si sama vyberu a budu vědět, že ho využiju. Ale nápad od Bobbi samozřejmě super, kdo nemá v dnešní době ve svém sortimentu krabku s překvápkem, jakoby nebyl. Já se těším na svůj první dm box. :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!