pondělí 8. června 2015

Oblíbené produkty za měsíc květen 2015

Ahoj všichni!

Měsíc se s měsícem sešel a máme tu obávaný červen, můj měsíc, který je tradičně plný strachu, stresu a zvracení :). Totiž období nejhnusnějších zkoušek a momentálně mých posledních státnic. Samozřejmě ale nezapomínám testovat nové věci a přináším výběr toho nejlepšího!


Balea Mango Mambo je tělové mléko z loňské limitky a já jeho vůni miluju na teplejší počasí. Voní opravdu intenzivně ovocně, je lehké a dobře se vstřebává. Jelikož léto není tak dlouhé, tak mi vystačí hádám ještě tak na dva roky :D.

Saloos květinová voda Levandule naprosto úžasně voní po...levanduli. Používám ji nejen pod oleje, ale i na osvěžení těla nebo obličeje během dne. Je prostě geniální, pokud máte rádi vůni levandule a chcete se s ní polejvat celý den, tak tohle je ideální volba. Navíc v horku krásně zchladí.

Charismo Hyaluron5 Activ sérum používám s oblibou ráno na pomačkaný obličej, kterému dodá potřebnou hydrataci. Vůbec nelepí, krásně a rychle se vsakuje, dá se v pohodě použít pod make-up a jakoby vypne obličej zevnitř.

Rexona Maximum Protection Stress Control je novinka a pro mě asi nejlepší antiperspirant, který funguje. Pozor, nezabrání pocení na sto procent, ale rozhodně je zatím nejůčinnější, co jsem vyzkoušela.

Nuxe Reve de Miel balzám na rty je sám o sobě legenda a já jsem si moc oblíbila jeho zvláštní mírně lepkavou konzistenci a lehce citrusovou vůni. Jeho účinky jsou docela slušné, ale především je to pro mě taková rozmazlovací věc.


Urban Decay Naked Skin make-up je ideální do teplejších dnů a na mastnější pleť, kterou úspěšně matuje a dlouho vydrží. Kryje obstojně a vytváří sametový finish. Pro suchou pleť to určitě nebude, ale pro mě na léto perfektní. V nejsvětlejším odstínu, ov koz, protože obličej se mi neopaluje :).

Maybelline Dream Fresh BB miluju taky a vlastně je mi líto, že ho vyprodávají. Mám tuto i zelenou verzi a oba jsou skvělé. Překvapilo mě docela dobré krytí a výdrž, z BB z drogérie je pro mě jednoduše nejlepší. Na léto opět super věc.

L'Oréal Lumi Magique je skvělý projasňovač na oční okolí a centrální partie tváře. Jeho rozjasňující účinek není tvořen mega třpytkami a výborně mi vyhovuje odstín 02 Medium. Používám ho ve spolupráci s korektorem na kruháče pod očima a pak na střední část obličeje.

essence XXL nude lesky na rty jsem si zamilovala. Malilinko lepí, ale jinak mají nádherné přirozené odstíny, docela něco i vydrží a jsou příjemné na rtech, vůbec nevysušují.

essence longlasting lipstick Come Naturally jsem myslela, že bude hrozná, ale ten odstín je super. Tmavší, trošku do fialova, vypadá hodně sofistikovaně a mě opravdu baví. Z nude kolekce rtěnek můj favorit.

essence top coat a lak na nehty The Pastels jsou oba skvělé. Barevný lak má nádherný výrazný růžový odstín s kapkou fialové a moc se mi líbí. Top coat je ale skutečná pecka, opravdu výrazně prodlouží výdrž laků na nehty a pro mě je ještě lepší, než jeho starší černý bráška. Určitě jej vyzkoušejte.

Tak to je vše! Jací jsou vaši oblíbenci za květen? A máte zkušenost s nějakým z mého "seznamu"? 

Těším se na komentáře,
IYF

19 komentářů:

  1. Libi se mi ten UD MU, ale zas proc menit milacka Clarinse jen z rozmaru... Hele a u te Saloos vody ti nevadi 2% alkoholu? To je jediny duvod proc ohledne te vody vaham.
    Drzim palce u statnic ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten alkohol mi kupodivu nevadí, teda hlavně takhle v horku, kdy jsme mastná jako řízek, je to úplně v pohodě.

      Vymazat
    2. Já mám teda extra citlivou pleť na alkohol v kosmetice a tuto vodu jsem měla ve verzi Meduňka a nijak mi tam nevadil. Levandule vypadá taky dobře! :)

      Vymazat
  2. Dream fresh že vyprodávají? To ne, asi si pro nějaký půjdu, protože v létě nepoužívám prakticky nic jiného. Top coat od Essence vychvalují všichni, asi ho vyzkouším, protože mi laky nedrží vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, bohužel jo, někde možná ještě budou mít zbytky :(

      Vymazat
  3. ten makeup sa mi celkom pozdáva :) inak odkiaľ si kupovala ten balzam od nuxe? :)
    Beaute Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na parfums.cz nebo na el ninu, ted si nemuzu vzpomenout :D

      Vymazat
  4. Já mám tu rtěnku od essence, je super. Ta nová Rexona je ještě lepší než ty dosavadní Maximum Protection? A voní nějak neutrálně?

    OdpovědětVymazat
  5. BB krém od Maybelline jsem měla akorát v zeleném obalu a byl skvělý :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. UD makeup je take můj oblíbenec, vážně je nejlepší pro mastnou a smíšenou plet. NUXE balzám musím také brzy vyzkoušet, když ho každý tak chválí :). Balea krém, Rexonu, Maybelline BB a korektor od Loreal jsem měla před časem taky, ale znovu bych si pořídila asi jen tu Rexonu. Já ted miluju novou bázi od MUFE, balzámky Clarins a rtěnku Sin od MAC :).

    OdpovědětVymazat
  7. Cože?! BB Maybelline bude končit? Tak to asi umřu, to zelené miluju :( Jinak z loňské limitky mám mangový sprej a je taky moc super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Už majú aj mangové telové mlieko?:))tak to si musím okamžite kúpiť, minulé leto som skoro celé prežila s mangovým sprcháčom a toto leto to asi tiež nebude ináč :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Vůni levandule miluji takže na Saloos vodu se určitě kouknu. Rexona antiperspiranty mám nejradši ale tyto nové max. protection jsem ještě nevyzkoušela. Ten make up od Urban dekay by se mi hodil protože mám mastnější pleť a na léto chci fakt něco lehkého.
    Fajn produkty a typy

    OdpovědětVymazat
  10. Make-up UD by se mi na mou mastnou pleť hodil;)

    OdpovědětVymazat
  11. No tak si poletím pro ten BB od Maybelline,moje peněženka tě moc pozdravuje! :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Vodu od Saloos jsem též vyzkoušela, ale pořebuju větší balení, tak dávám přednost Hádkovi. Nabízí jak tonikum s alkoholem, tak vodu bez alkoholu, a to vše s levandulí.

    OdpovědětVymazat
  13. taky mě mrzí, že ten BB od Maybelline vyprodávají, rozhodně si musím ještě pořídit ten ve verzi pro mastnou pleť, ale až spotřebuju i ten, bude se mi stýskat :( Každopádně se mi hodně líbí make-up od Urban Decay, hmm.... ten by se mi líbilo mít doma :) Jinak ta nude rtěnka od Essence je pecka, měla jsem ji už z dřívějška a pořád si ji nemůžu vynachválit :) P.S. Všechno špatné jednou končí, takže se drž, věřím, že státnice zvládneš levou zadní a pak už bude dobře :) Jsi šikulka ;)

    New in: May 2015

    OdpovědětVymazat
  14. Tato zelená Rexona je vážně hodně silná a i mě vážně zabrání proti pocení. Mám hrozný problém s pocením potím se celý rok i v zimě hrozně moc. Jak přišla na trh nová (růžová) Rexona tak jsem se tak moc potit přestala vážně je to zázrak a já už se bála, že se toho pocení nezbavím:) Je to zázrak a tahle zelená obzvlášť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!