pondělí 1. června 2015

Představení novinek Essence aneb nejlepší akce roku!

Ahoj všichni!

Ten název příspěvku je docela odvážný, co? :) Ale musím říct, že i dva dny po této akci jsem pořád neskutečně nadšená z toho, co pro nás připravili. Akce byla skutečně dotažená do naprostých detailů a já vám chci dnes ukázat pár fotek.



Celá záležitost se konala v nádherných prostorách Sweet Rock Café na Vinohradech. Tuhle kavárnu jsme neznala, ale mají opravdu krásný a příjemný interiér. Všechno bylo naprosto sladěno v duchu Essence - růžové polštářky s logem, květiny, všude produkty Essence k vyzkoušení. Byla jsem z toho fakt na větvi.




Byla to vůbec první akce Essence pořádaná pro blogerky a já jsem ráda, že jsem tam potkala spoustu známých tváří. Sešla se skvělá parta a mě moc potěšilo, že jsem mohla pokecat s holkama, co se z toho blogování ještě nezbláznily a nejsou z nich jen pozérky s kafem od Starbucks v ruce. Dobrá společnost je prostě základ úspěchu :).




Součástí akce byla samozřejmě prezentace všech novinek Essence pro léto. Je toho opravdu hodně a něco jsme také od Mark Distri dostaly k vyzkoušení, takže vás určitě budu informovat. Kdybych měla vyjmenovat to, co mě nalákalo, tak určitě celá kolekce I love nude, potom věci na obočí (paletka a barevný gel), duo bronzery s rozjasňovačem či tvářenkou...je toho až až. Také jsme se seznámily s novým konceptem laků na nehty Essence, které mají mít velkou výdrž a mají být srovnatelné s gelovými laky. Stačí jen použít podkladový lak a top coat a je to. Mimochodem, ten top coat už jsem si sama koupila asi před dvěma týdny a je naprosto neskutečný! Ještě lepší, než jeho starší a velmi vychvalovaný bráška v černé lahvičce.





Taky vám můžu prozradit, že se můžete těšit na krásné limitované edice, jedna bude taková něžnější, ovšem další budou v námořnickém duchu a dočkáme se také exotické divokosti. Podle mě nás čekají super věci. Všechny produkty Essence včetně limitek můžete nakoupit na e-shopu kupkosmetiku.cz.



Samozřejmostí bylo luxusní občerstvení. Já mám ráda všechno, co vypadá pěkně, takže nazdobené cupcaky jsem rozhodně ocenila. A byl dokonce i obří dort s lahvičkou gelového laku Essence na vrchu. Prostě akce se vším všudy. 

Domů jsem šla naprosto uchvácená, příjemně rozpoložená a obtěžkaná dárečky. Myslím, že mám rozhodně co recenzovat a těším se na to. Vážím si toho, že jsem byla na akci pozvaná! 

A co vy a Essence? Těšíte se na novinky?

Krásný den,
IYF

6 komentářů:

  1. Kruci, kruci, kruci. Nemám ráda svůj zatuhlý nerv v obličeji a nehojící se díru po zubu, protože jinak bych tam nejspíš byla taky. :( No, snad někdy příště... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se strašně líbí ten dort, ten se opravdu povedl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musela být super atmosféra :) Ten dort vypadá super! :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. To muselo být super :-))
    Krásný článek.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tortička je krásna :-) Muselo to byt super :-)

    OdpovědětVymazat
  6. to jsem jááá :D :D bylo to fakt parádní, takovéhle akce bych brala častěji, líbilo se mi, i že nás tam bylo míň, takové komornější. jinak už zkouším lak, je parádní, a gel na obočí taky. starý Alverde letěl do prčic!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!