středa 17. června 2015

Saloos Bio Těleový peeling Levandule

Ahoj všichni!

Jak víte, na obrušování těla mě docela užije. Neustále mám v zásobě minimálně pět různých tělových scrubů a ráda je střídám. Proto mě potěšilo, když česká značka Saloos před nějakou dobou přišla s řadou tělových peelingů s fakt lákavými vůněmi a ještě za dobrou cenu. Já jsem toužila otestovat levanduli, protože její vůni naprosto miluju.




Olejové peelingy používám nejraději, protože kromě toho, že z vás stáhnou kůži, tak také vyživí pokožku. Levandulová varianta obsahuje drobná zrníčka soli a směs rostlinných olejíčků. Co se týče obrušovací schopnost, tak ta je opravdu intenzivní. Žádné jemné polechtáníčko, ale úplně cítíte ty odumřelé kožní buňky, jak kolem vás lítají. 




Ovšem oleje také udělají svou práci a po sprše nemám potřebu se namazat. Pokožka je navíc nádherně provoněná právě zmiňovanou levandulí, což já můžu kdykoliv, ale obzvlášť super je to před spaním.



Tělové peelingy od Saloos mě prostě dostaly, o to víc, že je to česká značka a vyrábí přírodní kosmetiku, což jsou dvě věci, které ráda ocením. Láká mě vyzkoušet ještě čokoládovou nebo mojito variantu.

Hodnocení: 9/10

A co vy? Obrušujete rádi? A čím?

Těším se na komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Peelingy miluju ;) Docela se mi líbil Ceano, který byl taky přírodní, hezky voněl po citrusech, jen ta konzistence byla taková zvláštní - jakoby dost suchá. A nevím, jestli se teď ještě vyrábí, v Biooo byl doprodej.
    Teď mám ještě nachystaný Caudalie a Rakytníkový od Natura Siberica, tak doufám, že na léto to bude fajn, ale po Saloos mrknu, mám Saloos ráda, navíc levandule - to je pro mě taková nostalgie - první pracovní rok jsem asi přežila jen díky levandulovému oleji Saloos :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je boží, taky ho mám a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také je miluju ♥ jsou naprosto boží. Můj nejoblíbenější je na tenhle levandulový a na léto mojito.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!