čtvrtek 25. června 2015

Sérum Charismo Hyaluron 5 Activ - dětská prdelka v lahvi

Ahoj všichni!

Po tom, co jsem vypotřebovala s velkou pompou moje oblíbené kolagenové sérum od For Life&Madaga, byla jsem ráda, že mám v zásobě náhradu. Na druhou stranu jsem se docela obávala, zda mi For Life dostatečně nahradí a jestli to dobře dopadne. Dnes vám tedy napíšu o séru Hyyluron 5 Activ od značky Charismo a předem můžu říct, že jsem byla překvapená spíše příjemně :).




Sérum koupíte za cenu 590 Kč na webu značky Charismo nebo všude možně po internetu. Za 30 ml je to podle mě naprosto adekvátní cena. A co o něm říká oficiální text?

Liftingové sérum, které obsahuje pět aktivních látek včetně kyseliny hyaluronové, jejichž kombinace nejlépe pečuje o pokožku, omlazuje pleť a redukuje vrásky a jejich tvorbu.
Sérum je vhodné pro všechny typy pleti, zvláště pak pro zralou, suchou, dehydrovanou a ochablou pleť trpící známkami stárnutí. Zároveň je vhodné pro pleť s dermatitickými problémy a alergenní pleť.
Funkčnost séra je podložena laboratorními studiemi účinnosti všech pěti aktivních látek, které sérum obsahuje. 5Activ znamená pět aktivních látek v maximální koncentraci pro maximální účinnost.
Začnu klasicky od balení, které je podle mě pěkné a čisté, typické pro značku Charismo. Sérum jako takové má mírně gelovou konzistenci, což mě varovalo, protože jsem se bála, že bude hodně lepit. Pravdou ovšem je, že se opravdu rychle vstřebává a za minutku můžete nanést svůj oblíbený krém. Na pleti se nijak nezdrcává ani nevadí make-upu a já ho nejraději používám právě ráno.

Má totiž na moji pleť vypínací účinky, podobně jako zmiňované sérum od For Life. Krásně pozvedne unavenou pokožku a opravdu hydratuje, mám s ním dlouhodobý pocit namazání. Jak víte, tak nejlepší prevencí vrásek je právě dostatečná hydratace a myslím, že tohle je ideální forma. Podle mě bude vyhovovat všem typům pleti, protože hydratuje velmi dobře, ale nezatěžuje, neucpává, nezmastí...zkrátka pro mě ideální přípravek právě na ráno.
Hodnocení: 7/10
A co vy a používání séra? Máte nějaké oblíbené?
Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. To vypadá zajímavě, i ta cena mi přijde přiměřená.

    OdpovědětVymazat
  2. Séra používám - ne úplně s železnou pravidelností, ale často/většinou. Přece jen cítím, že pleť už si žádá víc, než jen namazat krémem, což ji kdysi stačilo..... no, nic čas nezastavíme :D
    Tohle sérum vypadá zajímavě, líbí se mi popisované účinky ;)
    Momentálně je asi absolutní oblíbenec stále Morning Glory od One Love Organics, která rozsvítí pěkně pleť, ale v zimě mě dost bavila postupně i séra od Missha - černé z Revolution řady, to bylo takové gelové, vypínací, příjemné, hydratační a fialové, které je zase spíš olejové a taky postupně žehlí pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá zajímavě, na léto ideální. Akorát jsem nikde na internetu nenašla, kolik procent kys. hyaluronové obsahuje a taky, zda obsahuje nějaku technologii, pomocí které se kyselina hyaluronové dostane dovnitř do pokožky a nezůstane jenom na povrchu, kde by tak maximálně hydratovala, ale vrásky neredukovala...

    OdpovědětVymazat
  4. Já aktuálně žádné sérum nepoužívám a mažu se jen krémy a to o sto šest nebo skoro :) Každopádně tohle sérum vypadá skvěle a ráda bych ho vyzkoušela. Nebo to od For Life & Madaga, ale musím počkat až mi ubyde aspoň malá trocha zásob :) Ksichtík mám jen jeden :(

    O vlasy se mi stará... SEBAMED

    OdpovědětVymazat
  5. Sérum bohužel nepoužívám.. Spíše jenom krémy. Celkově se toho snažím na plet patlat co nejméně. Ono té kosmetiky taky může občas škodit. Samozřejmě , starat se o sebe člověk musí pokud nechce ve 40 vypadat jak babka.

    OdpovědětVymazat
  6. Zní to hodně zajímavě. Dobrý produkt - našla jsem info o tomto séru na http://charismocosmetics.cz/laboratorni-studie/
    Kyselina hyaluronová je lineární polysacharid s vysokou molekulovou hmotností přirozeně se vyskytující v lidském těle. Zde funguje jako organizátor pojivové tkáně a hydratační látky na základě toho, že je známý jako nejvíc hydratující polymer ze všech. Schopnost hyaluronanu vázat na sebe obrovské množství vody je jeho základní charakteristikou ovlivňující biologické účinky a protože se vyskytuje přirozeně, je kyselina hyaluronová bez imunogenní aktivity, netoxická a nedráždivá. Kamila

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!