čtvrtek 11. června 2015

Tetesept Sprchový gel Síla a Energie

Ahoj všichni! Značka tetesept byla pro mě do nedávné doby docela neznámá, ale po tom, co jsem měla šanci vyzkoušet jejich soli do koupele, které mě úplně nadchly, jsem toužila zabloudit do těchto vod ještě víc. Od e-shopu kupkosmetiku.cz jsem dostala tento nový sprchový gel a hned jsem ho šla vyzkoušet, protože deficit energie, to je přesně můj problém.


Od sprcháče jsem čekala takovou tu typickou citrusovou vůní á la osvěžovač vzduchu. Ale! Možná vás to napadne už podle barvy, ale gel voní trochu po lese, hodně po bylinkách a až pak po citrusech. Vůně je to fakt neskutečná a navíc fakt originální. Miluju tenhle sprcháč hlavně po ránu nebo po cvičení, kdy fakt dokonale osvěží. Je docela dost hustý a hodně pění, což mi vyhovuje. Krom toho má podle mě vliv i na uvolnění svalů.



Tenhle sprchový gel vám určitě doporučím, jeho cena je víc než příjemná a s účinky jsem fakt spokojená. Je nabízen tuším ještě ve třech nebo čtyřech dalších variantách a já je rozhodně hodlám vyzkoušet.


Co vy a sprcháče? Jaké jsou vaše oblíbené?

Těším se na vaše komentáře,

IYF

8 komentářů:

  1. Tato značka je pro mě neznámá a nic jsem od nich nezkoušela. Mám oblíbené sprchové gely od Dove teď zrovna používám okurkový:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já od nich používám všechny ty sprcháče a krémy. Tenhle je poslední, který jsem nevyzkoušela, takže rozhodně půjdu i do něj, protože miluju všechny, ale asi nejvíce od Teteseptu mám ráda tělové mléko "speciální péče na žíly" Už mám několikáté balení a stále spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Od této značky jsem ještě vůbec nic neměla. :)) Ale teď momentálně používám sprchový gel od Yves Rocher :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nějaký na svaly a klouby a zatím jsem jej teda nezkoušela, ale síly a hlavně energie nemám nikdy dost, tak si jej budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento jsem ještě nikde neviděla. Mezi moje oblíbené sprcháče patří od Radoxu neb některé od Baley. Momentálně ale používám z Oriflame Nature secret s fíky a levandulí.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, musím sa obrátiť na teba, lebo naozaj mi nemá kto poradiť... Viem že študuješ na 2. lf a čítala som tvoje staršie články, kde si písala že si nechcela ísť na 1. Lf. Prečo ak sa môžem spýtať? Pretože vždy to bol môj sen, a chela som tam ísť študovať. Lenže pred týždňom som bola vyskúšať prijímačky k vám, a dostala som sa. Teraz váham, či mám ísť aj na prvú na prijímačky, pretože mám úprimne učenia už po krk a celkom sa mi zapáčila atmosféra u vás na fakulte. Nemohla by si mi prosím stručne napísať výhody a nevýhody 2. Lf z tvojho hľadiska a či by si sa spätne rozhodla pre túto školu?
    Ináč, tvoj blog som našla cez tvoje články o medicine ešte pred rokom, ale potom som sa zamilovala aj do tvojich ostatných článkov, a si jedenou z mála beauty blogeriek, ktoré sledujem :)
    Nech sa ti darí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, protože je to tam moc velký a nelíbí se mi systém, že půlku lidí vyhodí v prváku, protože je nabrali, aby dostali peníze. Taky to, že se tam dost uplácí. Jinak já bych se asi rozhodla pro 3.LF, ten jejich systém dává větší smysl a není tam taková zbytečná buzerace jako u nás. Já bych to řekla tak, že 1.LF je jako Praha - hrdá, se svými nedostatky, ale je to slušný standard, 3.LF jako Ostrava - jiná než ostatní, ale možná o to lépe promyšlená a 2.LF jako Brno - zakomplexovaná a i když se snaží, tak to dopadá často úplně blbě.

      Vymazat
    2. A jinak určitě jdi na všechny plánované přijímačky a pak se rozhodni podle svého pocitu, intuice ;). To je podle mě nejlepší. Držím palce!

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!