pátek 19. června 2015

theBalm Mary-Lou Manizer aneb nehodlám s vámi smlouvat!

theBalm Mary-Lou Manizer – rozjasňovač, který vám změní život

Ahoj všichni! Doufám, že máte krásný den a připravené peněženky, protože už na úvod dnešní recenze musím nekompromisně říct, že tuhle nádheru potřebujete. Vůbec o tom s vámi nehodlám diskutovat :). A o čem je vlastně řeč?

O legendárním rozjasňovači od značky theBalm. Mary-Lou Manizer je produkt, který je u blogerek oblíbený už snad několik let, takže jsem časem i já dospěla k tomu, že je načase si ho pořídit. Koupíte ho za cenu kolem 500 Kč na internetu.


Na rozdíl od ostatních výrobků theBalm, které jsou prodávány v papírových obalech, je tenhle ve férovém plastu, u kterého se nemusíte bát, že by nepřežil cestu v kabelce. Produktu tu najdete víc, než dost a při běžném používání máte určitě do důchodu vystaráno.



Barva je to neskutečně nádherná. Je mírně do zlatova a bude slušet i bledulím, snad jen pozor, pokud máte výrazný růžový podtón pleti. Co se týče rozjasňovacích schopností, tak je to pořádná palba. Žádný jemný efekt, můj MAC Lightscapade se vedle něj stydlivě krčí v koutě a brečí. Na tváři vydrží v pohodě po celý den.


Já Mary-Lou ráda používám i jako oční stíny na celé víčko, pod obočí nebo do vnitřního koutku. Baví mě právě tím, jak je univerzální a používám ho v podstatě každý den.


Takže jak jsem říkala na začátku – ano, potřebujete ho. Váš život s ním už nebude nikdy jako dřív. Bude mnohem blejskavější.

Jak se vám líbí? Už tasíte peněženky?

Těším se na komentáře,

IYF

13 komentářů:

  1. Ještě že zrovna včera začal bydlet i u mě, jinak už pro něj běžím (ikdyž nevím kam:D). Takže jsem na něj velmi zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mary-Lou je nejlepší z nejlepších! Největší její plus je alespoň pro mě, že nehází odlesky domodra, nebo dorůžova. Je prostě krásná, jemná zlatá - já ji miluju :-)).

    OdpovědětVymazat
  3. Vcera mi take dorazil domu a vzala jsem i jeden pro svou sestru:)Navic jsem k tomu dily akci 2+1 prihodila i Hot Mamu a take spokojenost...

    OdpovědětVymazat
  4. Už je na cestě ke mně :) Dlouho jsem o něm uvažovala a nakonec jsem neodolala :)

    OdpovědětVymazat
  5. :))) skvěle napsaný článek. Souhlasím, je naprosto super. Taky ho mám a je to miláček. Za ty peníze je to opravdu super produkt, navíc ta barva je naprosto nádherná. U mě zase brečí v koutku Nars albatros... :D

    OdpovědětVymazat
  6. používam každý deň :) ano musí ho mať každý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už ho mám od včera doma! Zatím jsem ho jen zkoušela na ruku, ale ten efekt byl dokonalý. Asi potřebuju i ostatní theBalm rozjasňovače :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mají fakt dokonalé obaly, ale bohužel nic pro mou peněženku :D možná časem bych si ráda něco pořídila :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  9. Naštěstí si na rozjasňovače nepotrpím, tak ušetřím : )

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásný produkt článek. máš opravdu krásné řasy.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Můj první rozjasňovač :-) to už pak člověk ani nemá moc potřebu kupovat jiné, a to je dost vzácný jev :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý článek na skvělý produkt. Jednou si ho snad také pořídím. :)
    http://mycutecosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. No až příště zase bude na the Balm 2+1, nějaký rozjasňovač vezmu. Sice rozjasňovače moc nepoužívám, ale to bude určitě tím, že jsem zatím nepotkala toho pravého a s tímto se to třeba naučím. :-) Uvažovala jsem o něm i teď, ale nakonec jsem k jedné tvářence přidala Balm Shelter a Stainiac (oba super).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!