pondělí 29. června 2015

theBalm TimeBalm Concealer - aneb boj s kruhy pod očima nevzdáváme!

Ahoj všichni!

Už nějakou dobu mám v počítači připravené fotky k tomuto korektoru od theBalm a myslím, že přišla jeho správná chvíle. Korektor se zove TimeBalm a mám jej v nejsvětlejším odstínu Lighter than Light. Koupíte jej za cenu 399 Kč buď na webu thebalm.cz nebo na parfums.cz . Stojí za to?




Balení jako takové není žádná extra hitparáda, spíš naopak. Kalíšek je z poměrně tenkého plastu a trochu se bojím, že mi brzy popraská. Uvnitř najdete jakousi pseudohoubičku (vyhozeno) a samotný produkt. Osobně bych víc uvítala odklápěcí víčko, ale co už. Množství korektoru je více, než úctyhodné - 7,5 g. Za tu cenu tudíž dostanete docela fajn množství produktu.




Odstín Lighter than Lighjt je ideální pro bledule a mně sedne akorát. Konzistencí je korektor krémový, ale ne přehnaně. Nejvíce mi připomíná korektor od MAC Studio Finish, avšak je možná ještě o maličko sušší, ne zas ale tak strašně jako Catrice Camouflage Cream. Nanáší se ale výborně a krycí schopnost je opravdu více, než slušná (o něco lepší, než MAC). Musí se zapudrovat, aby nezalézal do vrásek a rozhodně není voděodolný. V průběhu dne se maličko vytrácí a dejme tomu po 12 hodinách už je to poznat, přesto bych ho ale označila za dlouhotrvající. Na následující fotce najdete moje oko vlevo s a vpravo bez.



Podle mě je toto hodně fajn korektor a jeden z nejlepších, co jsem dosud vyzkoušela. Zastává čestné druhé místo za Collection2000 korektorem a můžu vám ho doporučit.



Hodnocení: 8/10

A co vy a korektory na kruhy pod očima? Máte nějakého oblíbence?

Těším se na komentáře, 
IYF

14 komentářů:

  1. ty jo, to vypadá hodně dobře! asi si ho objednám, kruhy jsou můj věčný boj :( ale teď jsem někde četla, že na ně zabírá mast na hemeroidy, ale teda bála bych se to používat dlouhodobě... to jsou takové ty babské kosmetické rady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako teoreticky by to fungovat mohlo, protože ty masti jakoby zpevňujou cévy...ale jako nevím...mám z toho takový divný pocity :D

      Vymazat
  2. za mě lepší než collection 2000. ten mi doma taky leží, někde ani nevím kde... a raději sáhnu pokaždé pro the balm. bez toho se prostě neobejdu. taky je to důvod, proč nemám catrice camouflage. prostě ho nepotřebuji, protože mám the balm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že bys z Catrice stejně byla akorát naštvaná, tenhle je mnohem lepší.

      Vymazat
  3. Ooo! Tak ten chci! Já nesnáším catrice camouflage, podle mého pod oko nejde použít, ani náhodou, a tenhle kryje dost dobře! Sice ten kalíšek vypadá docela fórově, na to jak má the balm hezké ostatní obaly, ale i to bych mu odpustila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nesnášíš Catrice, tak tenhle je pro tebe to pravé ;)

      Vymazat
  4. ahoj,no ja mam tiez problem s kruhmi pod ocami,mam ich este vyraznejsie ako ty a take tmavohnede.Ja pouzivam camouflage Artdeco odtien 3 a zatial som neobjavila nic lepsie,tak musim vyskusat tento.Akurat mi na buduci tyzden ma prist od Maybelline Age rewind,tak som tie zvedava,nevies porovnat,nemala si ani jeden z nich?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem, ten od Maybelline je fajn, jen kryje trochu míň, než tento, je jakoby vodovější a nevydrží celý den. Mezi ale takhle tekutými korektory kryje nejvíc, to jo.

      Vymazat
    2. za mě tedy maybelline age rewind taky ne. kryje míň a navíc mi přišlo, že vysušuje. jako pod oči asi v pohodě, ale dávala jsem ho i na pupínky a to zvýrazňoval šupinky a suchou kůži, kdežto the balm úplně bez problému zakryje všechno.

      Vymazat
  5. taky ho mám, není špatný, ale zdá se mi až dost hutný, za mě je pod oko nejlepší maybelline afinitone korektor

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, ten rozdíl je neskutečný. To vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten rozdíl vypadá hodně dobře :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  8. Podle fotek kryje moc dobře. Catrice jsem měla, ale i ten světlý odstín byl pro mě tmavý. Momentálně používám Astor Perfect Stay 24h a Urban Decay Naked Skin. Můžu se prosím zeptat jakým pudrem zapudrováváš korektor? Mě všechny strašně místa pod očima vysušuji. Děkuji

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!