pátek 17. července 2015

Epilátor Braun Silk-épil 9 aneb 50 odstínů bolesti...?

Ahoj všichni!

Už asi týden nebyl článek, ach jo, já vím...nějak vůbec nic nestíhám, no chápete to? Tenhle týden byl pro mě docela hektický, ale nehodlám vás zahlcovat kecy o tom, jak si nedokážu uspořádat čas :). Dnes vám chci ukázat šikovnou věc, která přesvědčila i mě - bezvěrce, který se epilace vždycky obával.




Asi před pěti lety jsem si pořídila první epilátor s tím, že to přece nemůže být tak hrozné, ta bolest...že se to určitě dá vydržet. No co vám mám povídat, ještěže měl i holicí nástavec, protože jinak by letěl do kouta. Tu bolest jsme prostě nedávala. Navíc mi zdaleka nevzal všechny chlupy ani po několikátém přejetí. Tady tedy počátek mého skepticismu.



Ale! Nový Braun Silk-épil 9 je důkazem, že doba už pokročila. Jednak tedy má také holicí nástavec pro srabáky, ale uchvátil mě především tím zbytkem. Ono to totiž zdaleka tolik nebolí, jak jsem čekala. Nebudu vám teda kecat, že to nebolí vůbec, to určitě ne, ale je to velký rozdíl. Dokonce takový, že jsem zvládla obě nohy na jeden zátah a nemusela si dávat týden pauzu na sbírání odvahy. Taky oceňuju přítomnost světýlka, protože dobře vidíte, kde jste vynechali. Já mám totiž chlupy na nohou světlé, takže v některých úhlech je na ně vůbec nevidím, jestli tam jsou nebo ne.





Co se týče efektivity, tak na dvě přejetí zvládl Silk-épil 9 tak 90% všech chloupků. Nohy se mi sice potom trochu opupínkovaly, ale do dvou hodin to bylo pryč. Mimochodem, můžete tento epilátor používat také namokro, což jsem nezkoušela, protože máme sprchový kout a tam bych se asi zabila. Jinak epilátor mi na jedno nabití vydržel asi na pět použití a troufala jsem si s ním jen na nohy.




Doporučím vám ho? Jasně. Strašně komfortní je to, že chloupky začnou dorůstat po několika týdnech, na rozdíl od holení, kde hned druhý den můžete začít od začátku. Já jsem nejvíc spokojená s tím, že s něj (zatím :) nemám fobii a neváhám ho použít opakovaně. 

Hodnocení: 9/10

A co vy a odchlupování? Jakou metodu používáte nejraději?

Jsem zvědavá na vaše komentáře :).

IYF

10 komentářů:

  1. Mám doma Silk epil generece oředpotobpní generace, a jako jednou za čas se odhodlám. Ale je to docela peklo. Možná jsem měkká. A nechce se mi zkoušet, jestli už je na trhu něco lepšího, žiletka je žiletka :D

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, jak dlouho trvá epilace jedné nohy? Přibližně :-) Přemýšlím o novém strojku, a pokud tohle fakt bolí méně, než kdysi... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Používám už léta vosk a nedám na něj dopustit. Po epilátoru jsem byla opupínkovaná, po vosku ani jednou. A výdrž je taky luxusní.

    OdpovědětVymazat
  4. Přes léto používám na podpaží i nohy epilátor, jinak bych se musela holit každý druhý den a to mě otravuje, a co bolesti týče, tak mám asi trochu posunutý práh bolesti, nepřijde mi na tom nic hrozného, nejlepší je si předtím nohy umýt horkou vodou.

    OdpovědětVymazat
  5. Už 10 let jsem na nohy nešáhla ničím jiným než prehistorickým epilátorem Philips. Až se porouchá tak si určitě koupím nějaký se světýlkem jako je tenhle. Občas se taky totiž "vyškubávám" s kapesní baterkou v druhé ruce ;-)

    Nedovedu si představit se holit žiletkou každý den.

    OdpovědětVymazat
  6. hele, skoro bys mě snad i ukecala :D páč zatím v týhle oblasti plně sdílím tvůj předbraunovej postoj .. no uvidim, jak moc budu mít SM choutky ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Pouzivam ziletku. Strojek mi zpusobil pupinky, zarudnuti a problemy. Mozna by tento mohl byt lepsi. Vosk u kosmeticky neco podobneho (zname odtrhli kus kuze a skoncila v nemocnici s docela vaznym zranenim) Asi doba pokrocila, ale zatim zustavam u ziletky na cele telo i oblicej. Ani na obliceji mne vosk minuly tyden prilis nepresvedcil.

    OdpovědětVymazat
  8. ja mám doma už asi rok silk epil 7, je super, najprv som ešte pred ním som mala starší stroj, zo začiatku fakt bolesť, ale po takých troch holeniach to bolelo menej a menej, takže už som zvyknutá... no všade o epilátoroch čítam, aké sú super a chĺpky dorastajú po niekoľkých týždňoch - no neviem, či ja som nejaká divná alebo čo, ale ja mám už po 4 dňoch jemné strnisko a po týždni musím nohy holiť zase, takže ja si s epilátorom holím nohy každý týždeň a teraz v lete, ked sa nosia šortky a sukne, aj trochu častejšie... má ešte niekto podobný problém, že naňho tento "niekoľkotýždňový stav bez holenia" nefunguje??? vážne by som rada vedela, prečo to na mňa nefunguje... skúšala som aj neholiť nohy dva týždne, aby všetky chĺpky dorástli na cca rovnakú dĺžku, ale nepomohlo to...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam ten isty problem, tiez epilujem minimalne raz do tyzdna teraz v lete a moj hlavny problem je, ze mi zarastaju chlpky, fakt dost, napriek tomu, ze peelingujem a kremujem :/

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!