středa 22. července 2015

Jak jsem nakupovala s Plnou peněženkou - aneb získejte peníze zpět

Ahoj všichni!

Také mě oslovil portál Plná peněženka s tím, že bych vám mohla ukázat, jak to vlastne chodí. Souhlasila jsem s tím mimojiné taky proto, že jejich služeb už využívám asi přibližně rok a myslím si, že je fajn. O co se vlastně jedná?

Je to portál, kde se soustředí desítky (možná stovky?) e-shopů, kde když nakoupíte dostanete peníze zpět, vždy je to určité procento a každý obchod to má u svého popisku uvedené. Je to vlastně takový win win systém - výhodné pro všechny. Stačí vám jen se jednoduše zaregistrovat a můžete hned nakupovat. Líbí se mi, že na portálu je spousta obchopdů, ze kterých stejně nakupuju - namátkově třeba Mall.cz, El Niňo, krasa.cz, Zoot, Douglas, kasa.cz...



Použití je úplně jednoduché. V horní liště si najdete kategorii výrobků (já jsem si kupovala kryt na iPad) - zvolila jsem Mall.cz, kde ho ještě měli ve slevě :). Pak už jen kliknete na Přejít do obchodu a Peněženka vás přesměruje. Doporučuje se během nákupu nepřeklikávat mezi okny a nečekat moc dlouho, aby se nepřerušilo spojení mezi daným e-shopem a Peněženkou, tak jen si na to dejte pozor.




Dále už nákup probíhá, jak jste zvyklí v daném e-shopu a po potvrzení objednávky vám z Peněženky přijde oznámení, že byla registrovaná odměna. Odměnu si pak od určité částky můžete nechat vyplatit na účet.





Peníze navíc můžete získat i za další věci, jako je instalování Seznam lištičky nebo za doporučení přátel. Kdyby někdo z vás náhodou chtěl podpořit mě, tak stačí registrovat se přes tento odkaz: https://www.plnapenezenka.cz/penize-zpet/25869/ :).

Osobně mi přijde Plná peněženka fajn...nejsou to sice žádné závratné sumy, ale na ulici nenajdete a jednou za čas může pár stovek navíc potěšit. Jak říkám, sama mám Peněženku už asi cca rok a používám ji pro nákupy docela často. 

Znáte takovéhle portály? Co na ně říkáte? 

Těším se na komentáře,
IYF




5 komentářů:

  1. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  2. Registrovaná sice už nějakou dobu jsem, ale ještě jsem skrz to nic nekoupila :/ nejsou na to korunky a když už se něco kupuje, tak je to většinou velký nákup v Ikee nebo v jiném obchodě, abych to měla hned a nemusela čekat na pošťačku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem tam zaregistrovaná a nakupuju přes ni. Podle mě je to super nápad a člověk ani nemá z utrácení takové výčitky :)

    Velká letní Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Another hole here that the motherboard screw we go into so they're just to raise the motherboard little bit of the back up the computer case but as you've seen inside the model that we're using all the holes are like an a little 640-554 mount like a little pitcher's mound if you will so the motherboard just sits on those so we’re not going to need to use the riser fittings for this particular case but different cases have a perfectly flat back and that's where these little.

    http://examguidez.com/640-554-ccna-security/

    OdpovědětVymazat
  5. Hundred dollars were about a thousand bucks an hour in September 2011 needed a second phase of this in approximately 90minutes with 3800 virtual machines and 30,000course both were very impressive validation a100 percent automation can 100-101 create and support are very large scale I'm also hearing through the grapevine hats even bigger things will be announced really soon so once again which is I to use to torso have to do with networking were again.

    http://examguidez.com/100-101-icnd1/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!