úterý 7. července 2015

NOTD Letní nehty, co drží - essence The gel nail polish 13 Forgive me

Ahoj všichni!

Dnes vám jen na rychlovku ukážu lak na nehty, který se u mě v posledních týdnech těší velké oblibě. Jedná se o gelový lak od essence v odstínu 12 Forgive me a jedná se o velmi krásnou nude růžovku, která ale není příliš vyřvaná, ani příliš tlumená, prostě tak akorát. Z nějakého důvodu ve mně tenhle lak evokuje léto a ještě ke všemu podle mě vypadá docela sofistikovaně. 




Jak se vám líbí? Musím říct,  že kvalitou nových gelových laků essence jsem hodně příjemně překvapená a jsem ráda, že je vyměnili, protože ty minulé laky mi nepřišly moc dobré. Tyhle jsou ale fakt super a i dlouho vydrží.




Suchokůží ani neupižlaných kůžiček si nevšímejte. Raději mi doporučte vaše oblíbené letní laky na nehty :)!

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Ja rada v lete nosím červenú a také tie letné farby ako neonová ružová alebo mint.
    Z červenej asi odporúčam Sally Hansen - Right Said Red, z tých ružových Orly - Terracotta a z mintových Essie - Mint Candy Apple

    OdpovědětVymazat
  2. Mne poprve v zivote drzel lak 5 dni. Rekord. Byl to odstin Dreamsicle od Sparitualu.

    Mela jsem rada kdysi ty prvni lak od essence. Ty mi drzely i dva dny! Tento je fakt nadherny a hned, jak se vratim z dovolene, pro nej bezim! Diky za tip.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se zamilovala do laků na nehty od Astoru - Perfect Stay Gel Shine. Na nehtech vydrží klidně týden ve skvělém stavu. Essence vypadají dobře, ale nějak pořád nevěřím tomu, že by vydržely tak dlouho v pohodě. :) Třeba je někdy zkusím a budu též příjemně překvapena. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda ty "gelový" zkoušela tři, a všechny stály za houby, co se výdrže týče, do druhýho dne už se to loupalo

    OdpovědětVymazat
  5. Já si je taky oblíbila, Když dám navíc ten jejich podlak a nakonec top coat, tak jsou skoro nesmrtelné :) Jinak barvička je opravdu parádní :)

    Spotřebováno: Červen 2015

    OdpovědětVymazat
  6. Loni v létě jsem nosila Sweet as candy, pro mě dokonalá tělovka. A když jsem měla opálený ruce, vypadal na mně dobře i Give me nude, baby. Letos jedu v bílý. Klasika, Gabriella Salvete. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle lak vypadá moc krásně.. Hlavně se mi líbí u Essence velká škála barev. Je fajn že se tyhle laky od Essence dají sehnat občas v Rossmanovi za 30 Kč

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si oblíbila od Gabrielly Salvete z tý matný kolekce, bílý a růžový.:) U essence mám taky nějaké vyhlídnuté..:) Tahle barva je moc krásná.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!