středa 1. července 2015

Oblíbené produkty za měsíc červen! 2015

Ahoj všichni!

Měsíc se s měsícem sešel a je čas na oblíbence. Recenze na některé z nich se tu objevily nedávno nebo na nich minimálně pracuju a můžete se na ně těšit. Červen byl měsícem velkých změn, protože jsem se po šesti letech stala doktorkou a musím říct, že jsem naprosto ohromená vašimi pozitivními reakcemi, které mě doslova zavalily a já dva dny brečela jako stará Blažková u Ulice. Moc vám děkuji! Teď už ale dost keců a jdeme na to.



Weleda Levandulový sprchový krém je och och och, pokud máte rádi levanduli. Navíc v létě nádherně osvěží, ale nevysuší pokožku, používala jsem ho, i když jsem se (jediný den, co jsem byla venku) trochu spálila a nádherně uklidnil kůži. Je naprosto božský.

eos balzám na rty je věc, kolem které jsem kroužila a jednou jsem prostě řekla ano. A musím říct, že mě fakt baví, ten tvar je super a vůně lahodné. Hydratační schopnosti jsou pro mě na úrovni například labella s příchutí a není to vůbec špatné. Na eosu je podle mě hlavní faktor zábavnosti a já mu podlehla.

Havlíkův přírodní zázrak jsem si koupila coby odměnu za státnici v dm drogerii. A jako...taky mě baví. Zatím nevím, jak se to má s těmi účinky, ale prostě - obal je nádherný, vůně je úžasná a "zdravá", složení skvělé...faktor zábavnosti to the max.

The Body Shop čistící olej je taky och och och (dnes jsem hodně neoriginální). V nejbližsích dnech na něj bude recenze, ale zatím vám prozradím, že je naprosto super a momentálně můj nejoblíbenější odličovač.



Rozjasňovač Rival de Loop jsem si kdysi koupila jen tak z rozežranosti a vyzkoušela jej teprve nedávno. Dámy a pánové, je skvělý! Má především nádherný odstín, není ve skutečnosti takhle růžový, ale naopak přirozený a ideální i pro mrtvoly, jako jsem já. Stojí asi 70 Kč, tak na něj mrkněte ve vybraných Rossmannech.

Dermacol HT 3D tónovací fluid bych si sama nevybrala, ale viděla jsem jej v recenzi na mém oblíbeném blogu http://www.ilovemakeup.cz/ a napadlo mě, že by to mohl být dobrý nápad. Fluid zas tak moc nekryje, ale musím potvrdit, že s ním máte celý den super namazaný pocit a pleť se cítí komfortně, což je ideální na léto a i na dny, kdy se vám nechce nosit make-up.

Maybelline The Falsies voděodolná řasenka dělá opravdu nádherné husté a prodloužené řasy a je zároveň voděodolná. Jasná věc na léto, bez řasenky ani ránu.

Rimmel Scandal'Eyes stíny v tužce hTresspassing Taupe mě při prvním setkání trochu zklamaly, protože jsem chtěla něco, co je odstínově jako Color Tattoo, ale v tužce. No, tenhle odstín je matný, ale!!! Kupodivu vypadá fakt dobře jen tak nafrcaný přes celé víčko a výdrž je také skvělá, takže nakonec jsme se smířili a já jej ráda používám.

MakeUp Revolution London trio pro konturování tváře mě příjemně překvapilo. Nic jsem totiž nečekala, mám ten samý produkt už od elfu a za srdce mě nevzal. Tahle varianta je ale mnohem lepší! Odstíny jsou skvěle pigmentované a hodně jemně namleté, vše má příjemnou strukturu a dlouhou výdrž. Určitě na toto trio mrkněte v Rossmannu nebo objednejte z netu (já kupovala za svoje vlastní peňauze, kdyby byl někdo na pochybách).

Essence easy2use linkovač je och och och!!! Na konci není takový ten klasický pěnový "bodec", ale jakoby pružný štěteček a linky se s ním nanášejí naprosto božsky. Černá je opravdu černá a je jí dostatek. Jedním slovem jsem jsem unešená a body dávám i za kompaktní velikost (nikdo se nechce tahat v taštičce s tlustým klackem). Určitě berte po kilech!

Tak to byli mí červnoví oblíbenci a těším se, že mi napíšete, co jste si oblíbili vy!

Kráááásný den,
IYF

9 komentářů:

  1. EOS je moc fajn balzám. Taky mě na něm bavilo (už jsem spotřebovala) především to balení, ale i jeho ostatní vlastnosti mi vyhovovaly. Kdybych teď neměla zásobu na několik let, tak si ho koupím zase. Já si v červnu nejvíce oblíbila asi sprchovací oleje od Saloos a paletku Shadow Box od Urban Decay :)

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
  2. S tím EOSem se shodujeme ;) Taky je mám ráda, navíc mi opravdu sedí - nejspíš je to složením, ale prostě moje podivná kůže s nimi kamarádí víc než s ostatními podobnými balzámy.

    Ten olej od TBS mě láká, měla jsem máslo ze stejné řady a jako nejlepší odličovač, co jsem kdy měla. Sice třeba to není 100% přírodní, ale jako to je fakt produkt, po kterém se mi stýská...

    No a o Havlíkově přírodním zázraku budu tak dlouho číst, až si ho koupím :D
    Oblíbence jsem zrovna včera taky sepisovala, to mi připomíná, že musím donahrávat fotky a kopnout to "do světa".
    U mě tenhle měsíc vládla osvědčená klasika - neb zbytek byl uvězněný v krabicích...... :)
    Ale dva absolutní TOP - dermacol pudrový makeup/pudr, malinový olej na rty Clarins - to jsou už věci, které mě nezklamou.... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. A ten linkovač máš jak dlouho. Od essence jsem měla fix - kreslil krásně, přesně, černě - ale asi týden. Pak se ta špička jakoby obalila a už jsem s tím nakreslila tak půl oka. Jo skladovala jsem hrotem dolů.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě hrozně láká ten tónovací fluid od Dermacolu, ten chci určitě zkusit. Po Eos zatím jen pokukuju, ale jednou si tu radost udělám :) Jinak se mi líbí i to trio od Make-up Revolution, to by se mi hodilo, mít tři produkty takhle pohromadě. Hlavně na cesty :)

    Sladká bruneta ♥ ... ta od Syoss!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten olej som aj ja zaradila medzi svojich momentalnych oblubencov. Z tvojho vyberu som este mala tu Maybelline mascaru, ale otlacala sa mi na horne viecko, co u vodeodolnej mascary povazujem za vrchol....

    OdpovědětVymazat
  6. Ten TBS odličovač jsem si zamilovala taky. Vůbec nechápu, proč jsem se olejovým odličovačům tak dlouho vyhýbala. Přitom jsou super :).

    OdpovědětVymazat
  7. Havlík je pro mě number one! Teď jsem dopotřebovala už druhou velkou tubu a hned musím objednat nový. Nějak už bez něho nemůžu žít. Hlavně teď se mi osvědčil i na spálení a vyrážku od sluníčka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!