pátek 24. července 2015

Přírodní tělové kombo na léto - Weleda Sprchový krém Levandule a Mandlové tělové mléko

Ahoj všichni!

Jelikož ráda koketuju s přírodní kosmetikou, byla jsem moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet pár věcí Weleda. Z těchto dvou, o kterých vám dnes píšu, jsem opravdu nadšená a pasovala jsem je na svoje nejoblíbenější kombo uplynulých týdnů :). Jdeme se na to mrknout.



Weleda Sprchový krém Levandule 



Už ten název je pro mě jasnej. Levanduli prostě miluju ve všech podobách. A sprchový krém? To zní fakt lákavě, nemusel by pokožku tolik vysušovat a celkově ta sprchový zážitek by mohl být zajímavější. Balení se mi u Weledy obecně moc líbí, mám ráda sprcháče v tubách, vyhovuje mi to tak. Konzistencí se jedná opravdu o krém, respektive takový mírně gelový krém. 




Na pokožce nepění nijak extra, objeví se jen pár mydlinek. Umyje ale dobře a pokožka vůbec nevrže, což oceňuju. Teoreticky bych nemusela ani použít tělové mléko, já se ale mažu ráda a halvně musím spotřebovávat svoje zásoby :D. Stěžejní je ale ta vůně, ta vůně! Naprosto dokonalá koncentrovaná levandule, kterou zbožňuju jak ráno, tak večer. Docela se na kůži i udrží a v budoucnu plánuju tento sprchový krém doplnit tělovým mlékem stejné parfemace. Cena je u výrobků Weleda o něco vyšší, ale to je daň za přírodní složení, pro mě je ale z přírodních značek Weleda ta nejlevnější, která mě přesvědčila svou kvalitou, například Lavera nebo nedejbože alverde u mě moc nadšení nevyvolaly.



Weleda Mandlové tělové mléko



Toto tělové mléko je součástí nové mandlové řady. Já jsem kdysi používala mandlový mycí krém na obličej a mandlový krém, s obojím jsem byla vcelku spokojená. Tělová řada by měla být vhodná i na citlivou pokožku. Co se týče balení, tak moc oceňuju pumpičku, osobně nesnáším, když musím mléko z balení vymačkávat, mám mastné ruce, zapatlám si obal...no děsný. Mléko má spíše řidší konzistenci a je takové krásně jemné. 




Skvěle se vstřebává a brzy po použití se můžete obléct. Není to vyloženě hutný krém, naopak ideální textura na teplejší období. Voní v první chvíli docela intenzivně po marcipánu, ale s postupem času je spíše neutrální, tak, jak bych si to k citlivé pokožce představovala. A hydratuje náramně! Na to, jak je jemné, opravdu udrží pokožku dlouhodobě vláčnou a zjemněnou. Miluju tenhle efekt a hodlám prozkoumat, jestli levandulové tělové mléko je stejně skvělé.



Weleda mě prostě přesvědčila v mém skepticismu vůči přírodní kosmetice. Cena produktů této značky je podle mě adekvátní a odpovídá kvalitě. 

Těším se na komentáře,
IYF

7 komentářů:

  1. Já na přírodní kosmetiku taky moc nejsem, ale Weleda mi tolik nevadí. Měla jsem pár krémů a byly fajn :).

    OdpovědětVymazat
  2. Weledu jsem zkoušela v cestovním balení a to šampon na vlasy a teda pocity skvělé, takže přemýšlím i o plném balení :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Weledu som mala možnosť vyskúšať a bola som s nou velmi spokojná :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  4. To mandlové mléko vypadá skvěle .-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  5. weledu som ešte neskúšala, ale určite si už niečo kúpim :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. mandlové tělové mléko je fakt super, jsem hrozný lenoch na mazání, ale toto mě tak trochu donutilo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ono levandulove telove mlieko bohuzial neexistuje :D Aj ja by som ho brala. Ale je telovy olej :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!