středa 29. července 2015

Radox nové sprchové gely Feel Romantic a Feel Calm

Ahoj všichni!

Jelikož je léto a sprcha je (doufám) pravidelnou součástí našich životů, chci vám ukázat dva nové sprchové gely Radox, které jsem dostala k testování. Celá řada sprchových gelů je nyní uspořádána tak, že si můžete vybrat variantu podle toho, jak byste se chtěli cítit. Moc se mi tenhle koncept líbí a ráda jsem vyzkoušela varianty Feel Romantic a Feel Calm.



Sprchový gel Radox Feel Romantic




S romantikou mám obecně spíš spojené takové ty těžsí "parfémové" vůně, proto jsem byla zvědavá, co nám předvede Radox. V tomto sprchovém gelu se snoubí aroma orchideje a borůvky a musím říct, že je to vůně příjemná. Je z větší části ovocná, ale cítíte v ní i jemné květinové tóny. Docela svěží a myslím, že se bude líbit hodně lidem. 

Sprchový gel Radox Feel Calm





Zklidňující sprchový gel byl pro mě velkým překvapením. Myslela jsem, že mi více bude vonět romantická varianta, ale nakonec mě víc uchvátila právě tato vůně heřmánku a jojobového oleje. Je to hodně "čistá" parfemace a když si přivoníte, máte pocit, jako byste vstoupili do drogerie. Což třeba mě hodně uklidňuje :)! Opět je to univerzální parfemace a mně se moc líbí, nejraději tento sprchový gel používám večer.



Oba sprcháče mě zaujaly taky svou krémovou konzistencí. Jsou opravdu poměrně hutné a vytvářejí bohatou pěnu, což mám ráda. Pokožka mi nepřipadala po použití vysušená, ale berte prosím na vědomí, že nemám problémy se suchou kůží. Musím také pochválit balení, které stojí na víčku, takže nemusíte čekat deset let, než vám gel po překlopení lahvičky steče až dolů, a je tedy rovnou připraven k použití. Sprcháče vám určitě doporučím, ono málokdy se na nich dá něco výrazně zkazit a nabídka je u značky Radox opravdu široká. Já sama chci zkusit ještě modrou "vodní" variantu :).



A co vy, jaké jsou vaše oblíbené vůně sprchových gelů na léto?

Těším se na komentáře,
IYF

5 komentářů:

  1. Radox má fajné sprcháče :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Option and I decided to try it for 30 days they feared the if I was going to spend at minimum hundred and fifty dollars a month to syndicate my content Justin Face C4040-252 book group 30 bucks a for trial was totally worth it before I went down that path and again the reason I did this is because this has been a really tremendous way for me to put out my valuable.

    http://examguidez.com/c4040-252/

    OdpovědětVymazat
  3. Láká mě ten Feel calm, očichávala jsem ho už i v obchodě. Teď v létě u mě vedou čiré a svěží sprchové gely, momentálně používám adidas natural vitality (výraznější sladší vůně) a Manufaktura Dead sea (velmi jemná vůně a moc se mi líbí to krásné balení, vždycky se jím ve sprše kochám) a s oběma jsem velmi spokojená. Jinak sprchové gely od Radox mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchové gély od Radoxu zbožňujem auž mám tieto novinky doma, teším sa na skúšanie :))

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Playboy - Play it Wild

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!