pondělí 20. července 2015

Rexona Maximum Protection Stress Control aneb Jak nesmrdět

Ahoj všichni!

U příležitosti léta a ježdění pražskou MHD se zpocenými lidmi se hodí napsat nějaký článek, jak předejít tomu, abyste nebyli cítit stejně jako támhle Pepa, co mu trčí chlupy z podpaží, když se drží tyče v tramvaji. Ano, řeč bude o jednom antiperspirantu, který osobně považuju za nejúčinnější.




Deodoranty Maximum Protection používám už déle, ne sice každý den, ale hlavně v létě nebo když předpokládám extrémní zátěž. Jedině ony se mnou taky chodily na zkoušky ve škole :). Je to rozumný kompromis mezi klasickými antiperspiranty a takovými těmi silnými blokátory pocení, jako je Driclor apod.



Tahle Rexona vcelku příjemně voní, je to svěží parfemace, něco jako Dove okurková řada. Konzistencí je to klasický krém a dobře se nanáší. Jediné, co mně osobně na tomhle typu antiperspirantů vadí je to, že balení je o něco větší a mohutnější, takže je většinou nenosím s sebou. Ono to ale vlastne není moc potřeba, protože jsou opravdu účinné a vydrží vám celý den.



Tato nová varianta Stress Control se mnou byla i na poslední státnici a musím říct, že se držela statečně. Nemůžu říct, že by se mi pocení úplně zastavilo, ale nebyla to zdaleka taková katastrofa jako obvykle. Navíc jsem nesmrděla, to jakože vůbec. Od té doby jamile potřebuju něco fakt účinného, sahám po téhle Rexoně. Na léto je to moje velká kámoška :).

Hodnocení: 9/10

A co vy a pocení a smrady? Těším se na podnětné komentáře :D

IYF

9 komentářů:

  1. ja som velice rada ze tuto rexonu vynasli.ja sa nenormalne potim v zime aj v lete.dokonca teraz este viac lebo non-stop beham za dcerou.a zatial mi pomohlo iba toto.to mam pokoj aj na dva dni.ale aj tak mi z neho rychlo ubúda.

    OdpovědětVymazat
  2. na potenie je sice super, ale kolko triciek mi znicila. radsej sa potim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se docela osvědčil antiperspirant Borotalco. Jinak se skoro nepotím a stačí mi i nějaký obyč od alverde, ale v létě neriskuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ji mám. Sice to není stoprocentní a v tomhle vedru se při námaze spotím i tak, ale bez ní by to bylo o dost horší.

    OdpovědětVymazat
  5. Já přešla na Dove z řady Maximum Protection, protože má jemnější, dle mě méně chemickou vůni a neničí mi trička jako Rexona Maximum Protection. Ta nechávala fleky na oblečení, Dove tohle nedělá

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě vyzkouším,ač nějaké extrémní problémy s pocením nemám,už dlouho mě láká :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Doteď to byl taky můj svatý grál ale nechala jsem se zlákat reklamou a pořídila Borotalco a ač je to jen deo, tak vůbec necítím ze sebe i ten trošek potu, co byl cítit s touhle Rexonou. Používám teda občas Driclor a po večerní sprše dám denně deo. I kamarádka se mě večer v tropickém dnu ptala po čem tak voním, přitom navoněná jsem nebyla, pouze Borotalco nanesený před 24 hodinama. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Down right here 500 he's you can be used just almost there for punishment rafters her something about him as a coach that hews going to be ready finch people everyone first thing I don’t know already everybody's turn it over so watt up doing 15 to 20 minutes the raw fish with all 3 to you on me you know Pure Testo Xplode we doing less than 1g was the front raises him she got a little bit star in about five seconds right by mean to imply me away your stuff where I S through an exercise in ICU last her to have for more on several hundred we're completely done how okay so I'm done who's who music 89 Hun redoing.

    http://www.supracleanse350facts.org/pure-testo-xplode/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!