čtvrtek 9. července 2015

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil - Ich komme!

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat odličovač, který mě dostal do kolen a už teď uvažuji, že ho zařadím do své stálé pečující rutiny. Jedná se o jemný odličovací olej z The Body Shop a upřímně...nevím, kolik stojí. Bude to asi kolem tří stovek, dle internetů, což je podle mě za odličovač adekvátní cena (mlátí se do hlavy pizda, která za Take the Day Off balzám dala skoro litr). Pojďme se na něj mrknout.



Palec nahoru musím jednoznačně dát za balení, protože pumpička je při odličování kámoš. Líbí se mi i design celé heřmánkové řady a obecně obaly The Body Shop jsou moje oblíbené. Olejíček má v lahvi světle žlutou barvu, ale ve menším množství v dlaních to ani nepoznáte. 



Má naprosto nádhernou vůni, je velmi jemná, ale hodně příjemná. Není to vyloženě heřmánkový čaj, spíš jak asi voní heřmánek jako květina, což teda nedokážu aktuálně kvůli absenci heřmánkových květu v mé domácnosti posoudit, ale tak nějak si to myslím. Ta vůně je naprosto skvělá a já jsem se do ní zamilovala.




Já olej používám tak, že si ho nafrcám do dlaní, rozetřu po tváří, jemně masíruju (včetně očí) a pak smyju vodou. Voilá! Make-up je pryč. Nekecám, včetně očí. Fantastické je, že olej nijak v očích neštípe a nedělá takovou tu "mlhu", kterou můžete někdy po použití oleje mít. Musím říct, že jsem prostě nadšená a jestli se vám zdá, že v tomhle článku až moc vychvaluju...tak to se vám nezdá. 




Tenhle olej minimálně omrkněte, pokud hledáte způsob odlíčení snadný jako facka a ještě s příjemnou vůní. Já jsem se zamilovala.

Hodnocení: 10/10

A co vy a odličování, jaké jsou vaše oblíbené produkty?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Stojí 350 kč :). Já ho mám taky a je super! Akorát se mi zdá, že na balení bylo napsané, že není na odlíčení očí a tak jsem to raději ještě nezkoušela :D, ale zbytek odlíčí vážně skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na ideální odličovací olej! Taky budu muset někdy zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho mám, odličuje docela dobře, ale někdy nezvládá řasenku (a to nemám voděodolnou, Max Factor Clump defy). Co mě na něm ale štve, je to, že to balení teče. Takže na cesty bych ho fakt nedoporučila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to vypadá zatraceně dobře. Olejíčky na odličování já můžu, zamilovala jsem si je u Saloos, ale tento má pumpičku, což je zatraceně velké plus a taky balení 200 ml vydrží dle mého celkem dlouho. No omrknu jej, o tom žádná :)

    Zaměřeno na: Kosmetika MOJE ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Mě už delší dobu zajímá to jejich máslo, o kterém básnila Mila :-) Ale v jejich obchodě jsem byla asi jen jednou a nekoupila nic. Přijde mi to lehce (u něčeho i dost) předražené a bohužel jsou v Palladiu až nahoře a než se tam dostanu, projdu všechny parfumerky a nezbyde mi nic :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já tě ráda čtu, recenze asi užitečná, ale fakt nechápu, co to je za černomůří módu do každýho článku vecpat pizdu. Tojakože jste děsně kůůůůl nebo co? Jako ovce mi to přijde. Můj názor. Vája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Vájo, a není trochu jako ovce třeba používat v tom článku slovo olej? Používá ho tak skoro každej, ach jo :(

      Vymazat
    2. Ne, to jakože jsme pizdy. Přece.

      Vymazat
  7. Your elbows forward grabbers weights and start it up alright remember these your last 10 wraps up this entire routine make sure to really bring out those muscles by staying in control love the Pure Testo Xplode movement the entire time I don’t any swinging don't use any momentum to do this there's you're halfway point five more wraps just two more push through those.

    http://workoutsupportsupplements.com/pure-testo-xplode/

    OdpovědětVymazat
  8. Odličování olejem a balzámy apod. jsem ještě nezkoušela, ale velice mě to láká :) Zatím jsem se nedostala do fáze, kdy bych dala za odličovák x stovek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!