čtvrtek 30. července 2015

Večer s Orbit - krásný úsměv pro všechny

Ahoj všichni!

Předevčírem jsem byla pozvána na příjemné posezení se značkou Orbit do krásných prostor Galerie Černá Labuť. Byla jsem na tomto místě poprvé a musím říct, že výhled na Prahu je ze zdejší terasy naprosto neskutečný a já jsem si to opravdu užívala. O tom ale až dál.





Večerem nás provázely milá Simona ze Style Cookbook, návrhářka Veronika Štěrbová (její značku Sophistic by Veronika sleduju už asi tři roky), dentální hygienistka Mgr. Hana Kučová a stomatoložka MDDr. Barbora Nesnídalová. Tématem večera byl právě krásný úsměv coby nejlepší doplněk ženy, ale povídaly jsem si nejen o zubech, ale i o módních trendech, líčení...celé to probíhalo formou kamarádského popovídání a pro mě je hodně osvěžující se jednou za čas sejít s holkama, co je baví stejné věci jako mě (jakože koukat na přítele, jak hraje Zaklínače, je taky super, ale nějaký ty rtěnky musí být).





Debata o módních trendech mě hodně bavila a už se moc těším na Veroničinu podzimní kolekci, které budou dominovat kolibříci. Potom už jsme se přesunuli k zubům a jejich správné údržbě. Příjemně mě překvapilo, že zaznělo, že stačí si zuby čistit dvakrát denně, protože to ne každý ví a znám kamarádky, co si je drhnou třeba čtyřikrát za den. Zároveň je vhodné jednou za 6 měsíců chodit na dentální hygienu, což mě nalákalo, ovšem musíte mít nejdřív zuby zdravotně v pořádku a já jsem se za poslední dva roky nedokopala k zubaři...ehm.




I žvýkání vám může prospět ke zdravým zubům, nejen ke svěžímu dechu. Podporuje tvorbu slin, čímž se snižuje pH v ústní dutině (...a není to jen reklamní kec :)!) a brání vzniku zubního kazu. Já žvýkám docela ráda a pravidelně, hlavně po jídle (nejradši mám právě žvýkačky Orbit Professional, protože mají takové malé granulky a já mám pak pocit čistějších zubů), protože je to obecně lepší, než si zuby hned vyčistit - sklovina může být jemně naleptaná třeba kyselinami z jídla a když do ní půjdete hned kartáčkem, můžete si ji poškodit.




Co se týče bělení zubů, tak na tom jsem nikdy nebyla a ani po tom netoužím. Vím, že mám zuby žluté, ale bojím se oslabení skloviny - už takhle se mi dělá hodně zubních kazů a mám strach, že bych si to ještě zhoršila. Zuby, pohroma huby! Každopádně vězte, že v běžně dostupných přípravcích a pastách je maximální koncentrace peroxidu vodíku 0,1%...což vám zuby nevybělí. I já, kdybych do toho chtěla jít, tak raději vyhledám odborníka. Přecejen...zuby máme jen jedny.



Samozřejmostí bylo úžasné občerstvení a nezanedbatelné množství koktejlů Aperol Spritz, čímž jsem vhodně ukojila své známé alkoholikovy tendence. Především jsem se ale zase po nějaké době setkala se super holkama bloggerkama, se kterými jsme schopné se zakecat na dlouhé hodiny...tahle holčičí drbárna mě prostě baví a nikdy se mi nechce domů :).




A co vy, žvýkáte? Čistíte? Bělíte? Zajímá mě váš názor :).

Těším se na komentáře,
IYF

9 komentářů:

  1. Moc často nežvýkám, páč naše mamka je na to alergická a hlavně mám po žvýkání hlad a žízeň :D Hlavně že sis to tam užila! A větu: "Zuby, pohromy huby." tak to budu šířit dál :D moc se mi ta věta líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká akce :) Já bez žvýkačky nemůžu existovat, vždycky odpoledne po sváče musí být :D A čistím si zuby třikrát denně, na to jsem úchylná no, ale jako snažim se to nedřít a jemně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá akce, je vidět, že jste si ji užili :) Jinak mě na žvýkání moc neužije, ale pravidelně s sebou žvýkačky tahám. Vždycky a všude :D ...Přeci jen, svěží dech je důležitý :) ... a zuby jsem si bělila jednou a musím říct, že to pomohlo, ale ne až tak jak bych chtěla, tak to budu určitě brzy opakovat :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Super akce. To by se mi taky líbilo.. Žvýkám velmi ráda, momentálně mám doma celkem velkou zásobu Orbitek. Ze žvýkaček mi přesto nejůčinější přijdou Winterfresh. Jednoduše mám po nich opravdový pocit čistých zubů a navíc dost dlouho vydrží a nevyžvýkají se tak rychle. K zubaři jsem se taky za poslední rok vůbec nedostala. Zuby si samozřejmě čistím dvakrát denně někdy třikrát když mám nepříjemno v ústech. Pastu používám Elmex nebo Signal, momentálně Signal white now men. Na bělení nikam nechodím.

    OdpovědětVymazat
  5. na žvýkání si nijak neujíždím, ale ňáky žvejky mám většinou s sebou, teď jsem si oblíbila takový černý (já jsem děsný klišé :p) a pendrekem, v rámci statistiky jsem se ti šla podívat na značku, a jsou to Airwaves. bělit se bojím

    smilebox good a sekne ti to
    (btw. na tý první fotce ovšem všechny vypadáte, že vás to děsně baví a zajímá :D, nicméně předpokládám, že to bylo ještě před alkoholovou infuzí :D)

    OdpovědětVymazat
  6. My favorite said case actually they’re all pretty great but he is always fun so some other areas they’re super were to the to regroup are thus each senator I’ll this is where we intergroup and Courtney all OVR localization so brainpeak all over walking what we're going to say thinking about were going to say before we say it is all coming out that speech center in the cerebral in the prefrontal cortex other Frontlet on working year information.

    http://www.x4facts.com/brainpeak/

    OdpovědětVymazat
  7. Point unlike various other nations are usually truly diseases uh affluent as well as these are ones rich eating types involving diseases whether or not he had diet a Prodroxatone great filled food that all Americans eat solitary daily basis elite atherosclerosis a heart attack hypertension diabetes you might store in regards to the whole list they are every one of the date to.

    http://blackdiamondskinserumfacts.com/prodroxatone/

    OdpovědětVymazat
  8. Your current nana powder with polymer (70nm-100nm) will reduce your own risk associated with germ and also fungal infections. Die b care socks releases far infra red energy to improve blood circulation in addition to Diabazole controls blood pressure. Die b care socks even controls ones bad effect with eyes due for you to diabetes. Diabetes will be solitary of most lethal diseases in the whole world.

    http://eyebornfacts.org/diabazole/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!