úterý 25. srpna 2015

Bi-Oil aneb potenciální zázrak

Ahoj všichni!

Jak se vám daří? Já už jsem se pomalu, ale jistě zařadila do dospěláckého života a pracovního procesu :). Zatím mě to docela unavuje, ale doufám, že si zvyknu. Dnes jsem vám chtěla ukázat produkt, který mě zprvu moc nelákal, ale nakonec naprosto předčil moje očekávání.



Jedná se o Bi-Oil, legendární olej, který byl dříve známý hlavně v zahraničí díky svým hojivým schopnostem. Je velmi oblíbený třeba na strie u těhotných maminek, zvyšuje pružnost kůže a hydratuje ji do hloubky. Zní celkem dobře, hm? :)




Kdysi jsem jako první viděla složení a lekla jsem se. Paraffinum Liquidum, hrůza. Ale! Rozhodla jsem se i tak oleji dát druhou šanci a jelikož já mám pokožku celkem v pohodě, tak jsem jedno balení dala i ségře, která má čerstvou jizvu. První, co mě překvapilo, byla vůně. Představovala jsem si něco nijakého a jakoby mastného, ve skutečnosti ale voní trochu jako dětský pudr v kombinaci s těžko identifikovatelnou svěžestí. Moc se mi ta vůně líbí a přijde mi vhodná pro všechna roční období. Lahvička je plastová, což jsem nakonec uznala jako výhodu, protože se tak s olejem lépe cestuje. Konzistencí je olej docela jemný a snadno se vstřebává, po sprše a namazání se můžete v podstatě hned obléct. Já jsem ho používala klasicky na tělo místo tělového mléka a dělá opravdu nádherně hebkou pokožku, zároveň vůbec nezamastí. Je takový hrozně příjemný a mně se po něm i dobře spalo :D.



Co ségra? No to je ta největší pecka. Jizva se jí nádherně hojí a po týdnu a kousku není moc patrná. Nefotila jsem vám to (v rámci zachování soukromí), takže mi můžete věřit jen, pokud chcete :). Ale ona sama je z toho v příjemném šoku.



Bi-Oil můžete koupit jak na internetu (např. e-shop www.kupkosmetiku.cz) nebo v dm. U nás jsou dostupné dvě velikosti, 60 ml a nově i větší 125 ml. Cena se pohybuje od nějakých 250 Kč, což vzhledem k tomu, že oleje je potřeba docela málo, není žádná pálka.



Doporučím vám olej? Určitě ano a obzvlášť pokud máte nějak kožní obtíže typu jizvy, strie...

A co vy a Bi-Oil? Láká vás jej vyzkoušet?

Těším se na komentáře,
IYF

10 komentářů:

  1. Switch sides good and swap that hand turn 180 degrees get ready and begin could bring it loll up to shoulder height you want that upper arm perfectly nine degrees of that chest Max Muscle Xtreme that elbow 90 degrees a form is nine degrees of that upper arm nice and slow rotate opening that hand up out to the side swirly back down to perpendicular with the ground.

    http://eyeluminousfacts.com/max-muscle-xtreme/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem o něm několikrát něco málo četla, ale nikdy jsem jej nevyzkoušela. Jestli hojí jizvy, tak jak píšeš, tak se na něj určitě juknu. Dlouho mu ale odolávám, protože jsem věrná svému kokosáku :) BEAUTYPUSINKA

      Vymazat
  2. Přiznám se, že jsem na něj nedávno koukala v DM a váhala jsem...A teď tvá recenze, že by znamení? :-))) Jsem na vážkách, i když zkušenost tvé ségry mě dost nahlodává. Já totiž trpím na taková ta červená místa po pupíncích, holt si ho vždycky rozryju, pak maskuju korektorem, který umocní ten stroupek, který si opět rozryju (nechutné, promiŇ) a pořád jsem nepřišla na to, čím to červené místo mazat, aby se nejrychleji zahojilo - vybledlo (jasně, řešením by bylo na to furt neplácat korektor, ale kdo si to může dovolit, že jo). Myslíš, že by pomohlo tohle? Víc (myšleno rychleji jak Cicalfate například?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle me to hoji rychleji, nez Cicalfate, ten kvuli zinku i trochu vysusuje. Jeste zkus mozna Havlikuv prirodni zazrak, ten by ti mohl taky pomoct.

      Vymazat
  3. Už nejméně rok okolo něj chodím a ještě jsem ho nekoupila. Asi se to změní díky tvému článku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,myslíš, že by to mohlo zabrat i na starší strie? Mám dost velká prsa a na nich logicky jizvičky,neb mě v patnácti samozřejmě nenapadlo to ničím mazat a teď mě trápí .. Případně nevíš o něčem dalším co by mohlo pomoct?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, ze prave tohle by na ne mohlo byt idealni, fakt kdyz jsem videla, co to segre udelalo s jizvou, tak jsem cumela.

      Vymazat
  5. Shoulder blades down away from the ears relax the face and throat stretcher arms hands and fingers and breed feel the line at the body shoulders over the hips over the ankles try to find Colon Cleanse the energy an alignment mountain pose in every pose you do now from mountain pose been the right knee grab your ankle in place your foot on the inner left thigh.

    http://alphashredcritique.com/colon-cleanse/

    OdpovědětVymazat
  6. Čeká mě porod císařem a mám i dost strii na bříšku tak ho asi vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  7. Čeká mě porod císařem a mám i dost strii na bříšku tak ho asi vyzkouším...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!