čtvrtek 27. srpna 2015

Dove Invisible Dry aneb skutečně neviditelný antiperspirant!

Ahoj všichni!

Léto sice pomalu, ale jistě končí, ale ukázat si nějaký ten antiperspirant můžeme určitě celoročně. Já jsem dostala k testování tuto novinku od Dove - antiperspirant Dove Invisible Dry, který slibuje, že není vidět na žádné barvě oblečení. A protože jsem obdržela i tuhle barevnou destičku, jala jsem se testovat.




Jak víte, tak obecně mám Dove ráda, ale v čem obecně jejich antiperspiranty pokulhávaly, bylo právě to, že dělaly bílé skvrny. Vzala jsem tedy destičku a barevnou látku a stříkala na ně asi půl minuty (jsem si kvůli vám vyplácala půlku lahvičky...:D) dvakrát za sebou...výsledek?




Vidíte níže. Fotka je vyfocena opravdu pár vteřin po stříkání a kde nic, tu nic, ani stopa barevných skvrn, jak jsem byla zvyklá. Jako já čekala, že to bude třeba míň bílé, než u obyčejných deodorantů..ale nečekala jsem, že nebude vidět nic! Proto tento antiperspirant zařazuji do denního používání a vám ho také doporučím. Líbí se mi i jeho nevtíravá vůně-nevůně, myslím, že by mohla vyhovovat i citlivým nosům. Další věc, kterou byste možná mohli ocenit, je fakt, že nevytváří takový ten hutný oblak, když s ním stříkáte - některým lidem to vadí.




Za mě tedy tenhle kousek určitě ano, jeho výsledek mě samotnou překvapil!

Co vy a vaše oblíbené deodoranty? Dbáte na to, aby byly neviditelné nebo rezignujete?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. Louise linguini like will Hutchins his slow and the world outcome and nuclear launch think several years United Nations your mines my you always globally people on your right pride your mind Prolongz Strips you always have my knowledge be you do with your life slowing Maringa I always have observed relationship i’ll design is on your own site my son's year long.

    http://eyeluminousfacts.com/prolongz-oral-strips/

    OdpovědětVymazat
  2. tak dobrý, já měla tenhle tuhý a rozhodně nebyl teda invisible :) spíš visible

    OdpovědětVymazat
  3. Motivation are you actually found exercise fun but he had people after asking them why the actual size get them where an actor heart vice for about a week period of time see whether 70-341 they actually engage in the kind of moderate to vigorous activity with really health pack point sport and you see here that it's only the Optima swarms of motivation that.

    http://www.testkiz.com/exam-70-341

    OdpovědětVymazat
  4. One more nice deep squat upright row because I was a nice and high am relax good job just completed one of those borders but lifting workouts I got a fitness wanted to come to find out how many calories you just bird fitness wonder is a 100 percent free resource to help us keep it free by sharing this video or whatever others on your favorite social.

    http://workoutsclub.weebly.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!