pátek 7. srpna 2015

Oblíbené produkty za měsíc červenec! 2015

Ahoj všichni!

Je mi úplně jasné, že jste se klepali strachy, že tento měsíc nebudou oblíbenci, ale nebojte se ničeho! Jsou tady a s nimi i já :). 



Nový sprchový gel od Baley mi zavoněl už v obchodě, je to taková příjemná "jogurtovo-ovocná" vůně. Jako bych neměla dost sprcháčů...přesně asi taky celý jeden šuplík, ale stejně jsem ho musela mít.

Dove Go Fresh deodorant jsem si koupila ze dvou důvodů. Jednak kuličky se podle mě nejlépe přenášejí v kabelce a obnovují během dne (nedělají nános jako tuháče). Druhak miluju tuhle vůni od Dove :). Svěží, ideální na léto.

Ziaja Manuka Tree je skvělá celá řda a určitě o ní ještě uslyšíte, protože jsem naprosto uchvácená. Tohle tonikum jsem ráda používala pro osvěžení a dezinfekci tváře během dne i v těch největších parnech. Spolu s levandulovou vodou od Saloosu mí každodenní pomocníci.

eos Strawberry Sorbet je zase krok do blogerského mainstreamu. Jestli to takhle půjde dál, tak snad začnu chodit do Starbucks :D (nezačnu, nepiju kafe a nechce se mi dávat kilo za pití...) Každopádně tahle vůně eosu je super a mám ji i raději než Honeysuckle Honeydew. Mimochodem eos koupíte taky v dm a nově i v Rossmannu!

Weleda Mandlové tělové mléko je ideálním mazáním do veder, protože je lehoučké a bleskově se vsakuje. Bonusem je přírodní složení, takže není o čem diskutovat :).



Chanel Les Beiges. Prostě...jo. Ten pudr je dokonalý a najdete zde na něj recenzi. Protože jsem si zvládla opálit obličej o svůj letní půlodstín, začala jsem jej používat pravidelně. Především jsem se ale rozhodla, že ty svoje high-endy nebudu furt šetřit, že mi budou dělat větší radost, když je budu používat.

Bobbi Brown Shimmer Brick jsem si koupila jako dárek k svátku za penízky od rodičů. Nalákala mě Sobi, za což jí děkuju :). Odstín Bronze mi přišel ohromně univerzální a super na cesty - nahradí bronzer, rozjasňovač, oční stíny...jsem z něj vedle, co vám mám povídat. Budete ctít recenzi?

Abych sem necpala jen drahý věci, tak novým objevem je quatro očních stínů Nude Purism od Catrice. Opět jsem neodolala limitované edici a ty stíny jsou opravdu moc pěkné, vykouzlíte s nimi krásné přirozené líčení.

Jordana čubkotyčka je super pigmentovaná, skvěle hydratuje a přijde mi ještě lepší, než opěvované Lip Butters od Astoru nebo čubkotyčka od Bourjois. Mrkněte po ní, stojí sladkých 89 Kč. Já ji kupovala na internetu.

Na závěr něco lásky aneb bronzer Too Faced Soulmates Carrie&Big. Na léto jsou bronzery nutnost, tak jsem začala vytahovat svoje nejmocnější zbraně. Tenhle zaláskovaný bronzer je jeden z mých nejoblíbenějších.

A co vy a vaše osudové červencové produkty? Jak jste bojovali s vedrem, které střídalo podzimní počasí?

Těším se na komentáře,
IYF

27 komentářů:

  1. No mi vrav, ja som sa na EOS tiež namotala vďaka blogom a keď som bola teraz v Poľsku a z každej strany na mňa vykúkal Starbucks tiež som mala chuť porušiť všetky moje pravidlá o nepití kávy a dať si jednu, ale prekonoala som sa, pretože dopady by bola katastrofálne. Ostanem teda radšej pri zelenom čaji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc se těším na recenzi Ziaja řady Manuka Tree! Už jsem produkty několikrát měla v internetovém košíku, ale pořád jsem se nerozhoupala k tomu ji vyzkoušet. Zajímají mě Tvoje postřehy :) Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sprcháč od Baley mám a je boží.Těším se na recenzi Ziaji,ráda jí používám,ale tuhle řadu jsem ještě neměla.Hezký den přeju.

    OdpovědětVymazat
  4. Eos mám taky, akorát borůvkový a miluji ho jako primer pod rtěnku, vždycky ho nanesu na začátek než se líčím a nakonec když nanáším rty, tak je hezky vstřebaný a rtěnka nevysušuje :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. EOS Strawberry sorbet mám taky a je super. Jordanu mám ráda má rtěnky a lesky v celku dobře pigmetované'

    OdpovědětVymazat
  6. Ten bronzer je opravdu krásný! A o Shimmer Brick uvažuji už docela dlouho, takže by se recenze hodila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Je mi lito ze Zijaja za ocean nedoplula...moc rada bych ji vyzkousela. Weleda je super. Moje nejoblibenejsi je asi telove mleko (stejne jako mas ty jen ne s mandlema ale Sea Buckthron) vseobecne mam asi tu radu Sea Buckthron nejradeji. Jo a pak jeste od Weleda Arnica oil, bez toho si nedokazu sve after Crossfit days ani predstavit. Btw.:čubkotyčka je to nejvtipnejsi Ceske slovo co jsem kdy slysela!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten bronzer je dokonalý! Nedivím se, že jsou to tvoji oblíbenci, už od pohledu jsem se zamilovala, shimmer brick mě taky uý dlouho láká:) Balea sprcháč si musím jít minimálně očuchat, miluju jogurtové věci!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ziaja Manuka ma veľmi v poslednom čase láka, už len to niekde kúpiť :)

    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam moc rada Dove a at uz sprchac, sampoin a nebo i deodorant. A okorrkova vune je nejlepsi! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Receive your money will I’m sure showed me there I'm it a couple more last one which yeah moviemakers hey if they don't know to feel better over be just us all with Pure Testo Xplode are his bachelor party in a triangle of course you want to streamline wrist to surest hit to enable is best and the ETS has been retained he's a little bit Metro didn't realize it was as well as.

    http://www.optimalstackfacts.org/pure-testo-xplode-is-it-worth-to-try-it/

    OdpovědětVymazat
  12. Také mám Ziaju Manuka Tree celou řadu a jsem naprosto spokojená. Dělá to zázraky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Weight Loss:
    Day it will also and popular energy and keep you in seeing neighbors constant I don’t you should eat five to six times per day with about three hours between each Miaimagine
    yourself crazy investors to redeem he went to graze on small demands andfeeds several times instead according online same answerfeeds a few times a day if you wait too long between means you have a tendency to binge and consumetragedy many calories since you will be extremely hungry she left on fiber eating more fiber is agreat tips for weight loss either will give you a feeling offullness with a limited amount of calories 5n also helps to reduce constipation indigestion growers tens and cholesteroland assists in combating heart disease and some cancers eat a variety and five is soluble insunny per a varied high-fiber healthy diet
    http://healthyboosterspro.com/green-coffee-slim/

    OdpovědětVymazat
  14. This type of formation just seems looks fascinating but can you believe that users did not feel in their bodies when users were actually using this faked product. PhenQ
    This is proved here that there is huge difference between claims about its formation as made on official website and actually performance in user’s bodies.

    http://www.hits4slim.com/phenq.html

    OdpovědětVymazat
  15. How to handle it about this?
    Human body detox
    PHENELITE

    What ever the true reason for this deposition associated with extra fat within the tummy region is actually an essential struggle to prevent health issues. Secrets to maneuver against belly flab incorporate..
    http://www.nationalhealthadvisor.com/phenelite

    OdpovědětVymazat
  16. Security

    No major concerns in the use of Apex Hair Vitality
    this material because the main natural elements used in their manufacture. So far, it has reported negative effects unpleasant, so that the product is for use by men and women risk-free.

    http://www.nationalhealthadvisor.com/apex-hair-vitality

    OdpovědětVymazat

  17. Heart aggressive

    Let's face it, when you're stressed, sometimes all you Keybiotics
    need to feel a bit better a fair amount of the release of aggression. While you may not get this from a quiet walk in the countryside or a walk along a vicious circle, and some forms of aggressive heart disease give you a real buzz and help in the training of a few demons. We are talking about hill sprints, and the development of your vicious circle at high levels, and the practice of boxing, the Department of body weight, or even a little work, which combines the heart with a big lift heavy loads of iron. If this practice was a high-density, and the aggressive activities do not treat stress, nothing will.
    http://www.nationalhealthadvisor.com/Keybiotics

    OdpovědětVymazat
  18. Stun: Physical injury to the ears can bring about sudden listening to misfortune can be extremely troublesome or even difficult to repair. Perfect Biotics


    Side effects of listening to misfortune

    Also, manifestations of listening to misfortune can be hard to gather in the beginning stages and missed the vast majority of the patients. A few things to consider include:
    http://www.nationalhealthadvisor.com/perfect-biotics

    OdpovědětVymazat
  19. Flashcards hack for learning, and this is ProbrainProbrain
    an opportunity and a problem. If you are one of those who see the glass half full, you may feel that this puts more pressure on your brain to work harder. However, try not to think so. Try to focus your thoughts on the potential of the brain and secrets to help develop their ability to learn as a student.
    http://www.nationalhealthadvisor.com/probrain

    OdpovědětVymazat
  20. Not confirmed to work more efficiently. It takes research to be done to confirm remain in force
    They are effective. There is no ALPHA RUSH PRO
    record that the most important active ingredients, but I do not see any reason
    Wonders: even given that all is not equally effective memory and increase public knowledge power
    Abilities.
    And untrue
    Of course, as is the case with all the other supplements on the market today a lot of external internet sites..

    http://www.hits4slim.com/alpha-rush-pro.html

    OdpovědětVymazat
  21. Through flavonol likewise enhances memory, and can expand blood stream to the cerebrum. This property lost when consolidated with milk. Green tea additionally serves to Geniux
    recollect better not overlook that caffeine and three have suggestions for subjective wellbeing and goes about as an anxiolytic. As per late studies, which can moderate mind maturing and neurodegenerative sicknesses.

    http://www.nationalhealthadvisor.com/geniux

    OdpovědětVymazat
  22. Attempting to take in the capacities and master advancement? Authentication is the best partner.

    Get an award, and focused on online
    BRAIN PEAK

    Remember

    do you review? make an effort not to review? I think I don't remember! Other than being tasty, lentil dish with strange measures of proteins that reinforce the psyche and support the recuperation of information. All things considered, each one of the vegetables are an OK decision.

    http://www.nationalhealthadvisor.com/brain-peak

    OdpovědětVymazat
  23. The human brain is one of the most important organs of the body, because it is responsible for organizing all the functions of the human body. However, if you can Accelerin
    not provide the necessary vitamins and minerals may be faulty. If you want to know what are the best vitamins for the brain, you do not stop reading the following article.
    http://www.nationalhealthadvisor.com/accelerin

    OdpovědětVymazat

  24. Dark ribbon (STR 5, 1240eb/measurements) abnormal state variant of "Dorph which gives elation, the adrenal's surge organ, and insusceptibility to torment. Is Marz Sprays
    raise your CL by 5, and you're impervious to lightning from the impacts of stun. Advantages: REF +5; CL +5 ; (are managing a part Mortal2 twisted circumstance as though he had a light injury) the injury's level - 5. client feel euphoric (this drug makes you think you can win any fight - and you feel cheerful and you battle, kill and win.!) feel any torment by any means; for 1d6x1d10 minutes.

    http://www.nationalhealthadvisor.com/marz-sprays

    OdpovědětVymazat
  25. These newborn weight loss nomograms demonstrate percentiles for weight loss by delivery mode for those who are exclusively breastfed. The nomograms can be used for early identification of neonates on a trajectory for greater weight loss and related morbidities.
    http://www.nutritionofhealth.com/probiotic-america-reviews/

    OdpovědětVymazat
  26. Phytoestrogens are a main ingredient in most breast creams and pills and there has been some evidence that certain plant based herbs and seeds contain high levels of phytoestrogens which can help women increase breast size.

    If you are looking for a way to increase your breast size there are many alternative an safer methods that should be considered, a contraceptive pill is the last thing you would want to take for that purpose, additionally any gains you may have will be lost once you discontinue taking a particular birth control pill.
    http://www.nutritionofhealth.com/breast-actives/

    OdpovědětVymazat
  27. be seen silhouetted tighter to each other (if so dry enough), you have to train like this you have to train other muscle for muscle. probiotic america Namely, with enough resistance for up to 15 repetitions to do though it may, in the case of the abdomen (as well as the legs) still go up towards the 20 repetitions. More repetitions (for example 30) again when warming up. So make use .
    http://healthnbeautyfacts.com/probiotic-america/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!