středa 5. srpna 2015

Saloos Květinová pleťová voda Levandule aneb nutný pomocník na léto

Ahoj všichni!

Tak co, vaříte se ve vlastní šťávě? Já teda jo :). Dnes vám ukážu produkt, který pro mě tohle šílené horké počasí trochu zpříjemňuje po všech stránkách. Jedná se o květinovou vodu, jak jinak, než s mojí oblíbenou vůní levandule. Na webu si můžete přečíst o tom, jak moc je tato voda univerzální, já jsem ji původně chtěla používat jen jako pleťovou vodu coby podklad pod olej. Nakonec ji ale mám po ruce takřka pořád.



Předem něco o produktu jako takovém. Složení máte na fotce, nic složitého, ale nějaký alkohol tam je. Docela jsem se vála vysušování - naštěstí nic takového nenastalo, nijak jsem to nepocítila. Sprej je hodně jemný, je to spíš taková mlha, dokonce je třeba jemnější, než termální voda Avéne. Jako podklad pro olej jsem tedy musela stříkat docela dlouho, abych měla vody dostatek. No a vůně je samozřejmě nádherná a věrohodná.



Jak už jsem psala, tak vodu používám pod oleje a svoje oblíbené bezvodé krémy, aby se lépe vstřebaly. Funguje naprosto skvěle a zároveň i zklidňuje pleť. Dále jsem si ji moc oblíbila i během dne. Není moc chvil, kdy si nedávám na pleť žádný make-up, ale občas to nastane, problémem ovšem je, že se mi pak pleť hrozně zanáší, ucpávají se póry, ělají se pupínky a mastí se jako blázen. Od toho mi právě pomáhá tahle voda, díky tomu, že je levandule mírně antibakteriální, tak skvěle osvěží pleť a zároveň mám pocit, že jí i prospívá, aby tolik nebláznila.



Vůně levandule mi přijde ideální i do hodně teplého počasí, pročež jsem začala tuhle květinovou vodu používat taky jako osvěžovač vzduchu. A v neposlední řadě jsem se zvládla taky párkrát připálit na sluníčku a voda pomáhá zmírnit pálení a svědění kůže. Je to prostě takový univerzální pomocník a mám ji pořád na psacím stole v pohotovosti. Až mi dojde, určitě si koupím další a možná nezůstanu jen u téhle vůně.



A co vy a květinové vody? Používáte je? Máte rádi Saloos?

Těším se na komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Tahle voda je naprosto boží, používám ji taky hodně často :) Ještě si ji dávám na vlasy - lépe se pak pročesávají :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle vodu jsem si koupila minulý týden a jsem z ní nadšená. Obecně mám pleťové vody Saloos ráda a levandule je na léto skvělá. Nejen jako voda, ale i jako aromaterapie :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Saloos zbožňuji a jejich květinové vody jsou úžasné. Taky jsem si je toto léto oblíbila a nedám na ně dopustit . Zrovna mi dochází vůně růže, takže si pak do obchodu skočím pro tuto levandulovou :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem na tyto vody také psala recenzi na blog a souhlasím, že jsou boží. Teď v červenci jsem dopotřebovala právě levanduli a myslím, že si ji pořídím znovu.
    Easy on the Eye

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, to je něco pro mě.. až na tu vůni.. tu bych asi volila jinou.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  6. Going to allow you tube in more places at more times without you actually doing it because you can spend all this time and when I recommend especially with this content duration as 010-151 I spend recommend spending all the time once awake and planning out your post for your fan heaters for the entire week now let's just say you're looking foursome content.

    http://examguidez.com/010-151-cisco-certified-technician/

    OdpovědětVymazat
  7. Já asi žádnou pleťovou květinovou vodu nikdy neměla, ani nevím proč... Teď bych v těch vedrech něčím takovým rozhodně nepohrdla, mám sice termální vodu od Avene, ale ta nevoní, takže tahle by měla za vůni plusový bod :) Budu se po ní muset podívat, vůni levandule mám moc ráda, ale láká mě i voda s vůní růží :) No, budu muset omrknout jejich nabídku, každopádně moc díky za tip :)

    Spotřebováno: Červenec 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. nezkousela, ale po precteni vyzkousim - uz mam objednanou ve verzi mata. Tak pomuze na obcasne lehci bolesti hlavy a zaroven osvezi :-) Dik za tip

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!