pondělí 17. srpna 2015

The Body Shop Italian Summer Fig aneb na cestě je něco skvělého!

Ahoj všichni!

Jako správná blogerka se dokážu nadchnout pro ledacos, tato limitovaná edice od The Body Shop ale u mě způsobila skoro infarkt a hlad po nákupech. Dostala jsem na otestování toaletku Italian Summer Fig, ale díky fotkám kolekce inspirované všemi vůněmi světa jsem se nalákala tak, že nevím, co budu do doby, než edice vyjde, dělat :). Všechno totiž vypadá nádherně a díky této kolekci si budete moci na přelomu léta a podzimu vytvořit opravdu úžasné domácí lázně a opečovávat se přesně tak, jak si to zasloužíte. Tuhle větu jsem právě stvořila sama, není to žádné PR, jsem fakt nadšená :). Zatím vám aspoň řeknu něco o vůni Italian Summer Fig.



Obal - nádherný. Tvar lahvičky mě opravdu oslovil, líbí se mi jednoduchost, ale zároveň dekorativnost. Připomíná mi dětství, kdy jsem mámě vybírala parfémy podle toho, jaká lahvička se mi líbila...často to pak byl pěknej puch :D. To ale neplatí pro tuhle vůni. Na první přičichnutí vám může připadat zvláštní a je v ní hodně cítit jakoby rostlinné aroma, to, co cítíte, když přivoníte k listům nebo k trávě. Řekla jsem si - hm. Ale! Vyplatí se počkat třeba deset minut, čtvrt hodiny...a vůně se nádherně rozleží. 



Najednou je velmi ženská, trochu sladká, jakoby i malinko květinová, ale opravdu omamná. Vydrží až překvapivě dlouho, já ji měla celý den a ještě večer jsem ji ze sebe cítila. Přijde mi vhodná i na léto, není příliš těžká ani kořeněná, to vůbec. Já bych ji popsala jako elegantní, ženskou, sofistikovanou, ale přecejen s určitou svěžestí v počátku.



Doporučuji tedy tuto vůni vyzkoušet a především jí dát nějakou šanci, aby se rozvinula naplno. Uznávám, že na první počuch vás asi neoslní, protože budete cítit jen listy, ale věřte mi, stojí za to si počkat.




A co vy a vůně? Jaká je vaše oblíbená?

Těším se na komentáře,
IYF

6 komentářů:

  1. Ja mam moc rada "ciste" vune. v lete pouzivam spise body misty. Zamilovala jsem se do vune bileho caje. A z vonavek mam rada Chloe

    OdpovědětVymazat
  2. tato vůně mi neskutečně sedla, začátky jsem si taky musela zvyknout, ale nakonec se mi krásně rozvoněla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle vůně mě taky nalákala, jediné co mi na TBS vadí, je dostupnost.

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle vůně mě taky nalákala, jediné co mi na TBS vadí, je dostupnost.

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto vůni neznám. Já mám ráda vůni Christina Aguilera by night. :)

    OdpovědětVymazat
  6. v září v Praze kupuju, doufám že bude

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!