čtvrtek 20. srpna 2015

Zážitek od Adrop aneb Jak jsme lítali - flyboarding

Ahoj všichni!

Dnes tu mám pro vás nekosmetický článek, který se ale bude týkat něčeho, co v mém Honzovi vyvolalo zhruba stejné nadšení jako v blogosféře uvedení paletky Urban Decay Naked Smoky. Ba možná dokonce i větší! Zážitková agentura Adrop mi nabídla vyzkoušet si nějaký zážitek z jejich nabídky a sdělit vám svoje dojmy. Bylo to pro mě poprvé, protože jsme nikdy nic takového nepořizovala, takže jsem uvítala přehledný web, kde máte jednotlivé zážitky rozdělené podle sekcí - myslela jsem si, že v nabídce budou jen adrenalinové věci jako bungee jumping apod., ale vybere si podle mě každý, obě pohlaví i jakákoliv věková kategorie. Mně samozřejmě byly nejblíže různé beauty věci, masáže a pobyty, ale zaujala mě i možnost zakoupení si různých kurzů. Byla jsem překvapená tím, kolik je toho na výběr.




Nakonec jsem se rozhodla, že zážitek věnuju Honzovi a sama budu v roli dokumentátorky akce :). Honza je rozhodně větší dobrodruh, než já, takže zvolil flyboarding - pro mě laicky létání nad vodou. Vypadalo to hodně dobře, takže jsme se jednoho dne vypravili do Vraného nad Vltavou s velkou dávkou těšení a trochou nervozity.



Na místě nás uvítali organizátoři a vysvětlili všechno potřebné, jak s flyboardem zacházet a poskytli i tipy, jak nejlépe padat do vody či jak je důležité mít pořád zpevněné nohy :). Líbil se mi jejich pohodový přístup a kdybych do toho šla já sama, tak bych se nebála, že se mi budou posmívat, až mi to nepůjde.


zkouška teploty vody

a pak už se jde na to, ve slušivém oblečku


Samozřejmě k "létání" dostanete zapůjčené vše potřebné jako helmu, plovací vestu či případně neopren. Stačí vám mít s sebou jen plavky. Po instruktáži šel Honza na to...a jako musím říct, že jsem ho obdivovala, protože já bych na to neměla nervy. Na profi videích to vypadá jako jednoduchá věc, ale flyboard vyžaduje přijít si trochu na to, jak se na něm udržet. Naštěstí to nebylo nic zas tak složitého a už po asi třech minutách se Honza vznášel nad vodou. Vypadalo to naprosto super, jako něco z nějakého akčního filmu. Pokusila jsem se natočit krátké video, abyste měli představu :).




Jak vidíte, tak nadšení bylo opravdu velké a Honza už má nutkání si to někdy zkusit znovu. V daný termín jsme tam potkali ještě další tři odvážlivce, takže je vidět, že létání nad vodou láká opravdu hodně lidí. Když jsem viděla, jak je z toho Honza celý vedle, tak bych si to 
možná skoro zkusila i sama :). 





jeden z prvních pádů, tzv. styl "ryju držkou v zemi"


Jsem moc ráda, že jsme dostali od Adropu možnost si tohle vyzkoušet, bylo to naprosto úžasné a jak Honza zmiňuje ve videu, doporučil by to všem. Podle mě je to fajn dárek i pokud není někdo zrovna velký adrenalinový nadšenec. Krom toho musím ještě pochválit komunikaci s Adropem a jejich příjemný přístup, kdy vám ochotně na mailu či telefonu poradí všechno, co potřebujete vědět.

A co vy, máte zkušenost s podobným zážitkem? 

Těším se na vaše komentáře!
IYF

5 komentářů:

  1. Ty brďo! Tak to je mazec, ale my jsme na to srabíci :) Zážitky si kupujeme ze slevomatu, protože o téhle stránce jsem ani netušila. Přítel už se díky mě projel ve Ferrari, v Hammru H2 a naposled na jaře jsme se váleli asi dvě hodiny ve vířivce + si došli na hambáče (taky ze slevomatu). Zrovna teď v sobotu má zas narozky, ale už jsem mu koupila boty, takže v sobotu dostane dort a to mu musí stačit :D Já od něj dostala k narozkám struhadlo a keramickou žábu (je fakt romantik).

    PS: Prý už u nás řádí zedník a ještě měli přijet další řemeslníci na opravu střechy, ještě že jsem už včera utekla k našim :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, věřím, že je to zabíračka na všechny svaly, aby se člověk udržel nahoře, ale toho adrenalinu pak! A navíc doktorka to jistí ze břehu... :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Viděla jsem to v Turecku, ale my na tohle fakt nejsme. Líbí se mi to pozorovat. To mi naprosto jako adrenalinový zážitek stačí.

    OdpovědětVymazat
  4. tak to musela být ohromná radost, když už to vyvolalo u něj takovou reakci, jako třeba u mě Naked Smoky :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Are 5 rules connected with making cash on the net! Concentrate on a niche wherever individuals are at present spending money This kind of basic notion is true since you'll find Cash Camp basically billions of websites on the net nowadays selling anything Regardless of niche anyone subscribe to you'll include levels of competition You possibly can boost your own.

    http://www.optimalstackfacts.org/cash-camp/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!