úterý 1. září 2015

Havlíkův přírodní zázrak aneb stal se zázrak?

Ahoj všichni!

Nebojte se, i blogerky podléhají blogové masáži...dnes vám ukážu jeden takový výsledek. Je jím slavný Havlíkův přírodní zázrak, údajně magický produkt, jenž z vaší kůže udělá alabastr. Stál mě asi 300 Kč, možná to bylo o trochu víc. To není málo, ale když zázrak, tak zázrak.



Musím samozřejmě vyzdvihnout balení a celkovou prezentaci, která je naprosto perfektní. Úplně to ve mně evokuje zdraví, přírodu, staré lékárny...přesně něco pro mě, peněženka sama vyskakuje z kabelky. Složení Zázraku je ovšem také pěkné, jen račte pohledět.



Konzistenčně se jedná o takový pastovitý žlutý krém, co trochu divně voní. Respektive nijak ale je to nijak po přírodnu, tudíž z toho mám takový divný pocity. Nedokážu to ani popsat, možná trochu jako nějaké mastičky z lékárny, ale vonící tak indiferentně, nikoli chemicky...možná sádlo? No, nevím.



Zkoušela jsem Zázrak na více způsobů. Jednak na hojení věcí - například oděrek, stroupků po pupíncích a podobně. Na to funguje báječně! Je líp hojivý, než Avéne Cicalfate a myslím, že je dokonce výkonnější, než Elizabeth Arden 8 Hour Cream. Používala jsem ho i na celý obličej přes noc, když jsem spala sama - ráno se probudíte s pěkně odpočatou, avšak zároveň neumaštěnou pletí - zase super!




Na co ale příliš nefunguje, je na pupínky. Ani nemá proč, nemá v sobě nic vysušujícího. Tento test tedy nevyšel, ale to bylo podle očekávání.




Vyplatí se? Jestli doma nemáte nic hojivého, tak já říkám jo. Je dobrý i na spáleniny od slunce nebo štípnutí od hmyzáků. Stojí za svou cenu? Jo. Perfektní ingredience, potřebujete ho málo...vlastně tedy je opravdu uspokojivý. Není to vyloženě zázrak, ale díky přidaným hodnotám jako je sexy balení, bych si ho klidně koupila znovu.

A co vy, podlehli jste něčemu od Havlíkovy přírodní apoteky?

Těším se na komentáře,
IYF

5 komentářů:

  1. Mám tenhle zázrak a ještě tříminutovou ranní masku. Od zázraku jsem čekala něco víc, kupovala jsem ho hlavně na pupínky a tam mi nepřišlo, že by nějak moc pochodil. K tomu ta "mastná sádlová" konzistence mi hlavně teď přes léto nedělá na pleti moc dobře.. Naopak ranní maska mi přijde super, krásně voní, hezky pleť vyčistí a je to prostě něco jiného :) Takže tu asi koupím znovu.

    OdpovědětVymazat
  2. Zázrak jsem si chtěla pořídit. Ale ak nějak mě pořád odrazuje cena a hlavně pochybná prezentace firmy na veletrzích. Takže jsem pořád na vážkách. Ale když to vychválíš i ty, tak bych se už možná měla zamyslet :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Již podle nadpisu jsem se začetla :) Ale teda zklamalo mne to skrz pupínky....nyní s tím hodně bojuju nevím proč je mám :( Akné....a to je mi už 25 let už by to mohlo zmizet....jedině kdy jsem je neměla bylo těhotenství :( Doufám že vymyslí někdo nějaký zázrak na to :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem podlehla blogové masáži a koupila si ho, ale zatím jsem ho použila jen párkrát. Na obličej se mi zdá moc mastný, tak používám různě na vysušenou kůži, ekzém a oděrky. K tomuhle účelu se mi zdá dost univerzání, takže se mnou poputuje asi i na dovolenou, kam se potřebuju sbalit do co nejmenšího zavazadla.

    my-mission-for.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Know it's going to be happy because weal know all that a lot of things can happen we know that every program every computer it crashed the computer crash or the conditions Super CBD could change they programmed in that there was these are the weather conditions they didn't know that over the Pacific Ocean in going to be a major storm that was unexpected.

    http://eyeluminousfacts.com/super-cbd/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!