čtvrtek 17. září 2015

Novinky Essence - paletky očních stínů

Ahoj všichni!

Dnes jsem si pro vás připravila článek ze série o podzimních novinkách Essence. Jedna z prvních věcí, která mě v regálech zaujala, byly inovované paletky očních stínů. Nevím, jak to máte vy, ale já jsem stále v procesu nekonečného hledání té perfektní neutrální paletky a ráda zkouším všechno, co je na trhu nové. Sama jsem si tedy zakoupila paletku All about nudes  a od e-shopu kupkosmetiku.cz jsem dostala paletky All about greys a All about roses. Sama jsem byla příjemně překvapená, a to především paletkou, od které jsem čekala nejméně. O tom ale až dále :).


Co se týče designu paletek, tak je podle mě super, hlavně proto, že je poměrně kompaktní, po stranách nemáte moc přebytečného materiálu a naštěstí neobsahuje ani přihrádku na nějaký připitomělý aplikátor. Cena je taky skvělá, 109 Kč za šest stínů? Paráda.


Stejně nás ale hlavně zajímá pigmentace a celková kvalita očních stínů. Jednotlivé odstíny si můžete prohlédnout dole na swatchích, popisovat je každý zvlášť mi přijde zbytečné. Obecně jsou ale paletky skvěle poskládané, obsahují vše od světlých stínů k tmavým, takže se s nimi můžete nalíčit na den i na večer. Jsou variabilní, obsahují různé varianty odstínů a i rozdílné textury - jak stíny téměř matné, tak saténové a třpytivé. Hodnotím kladně, že skoro vůbec nepráší a snadno se nanášejí, a to i syntetickými štětci. A pigmentace? Překvapivě hodně dobrá, a to i u světlých stínů.



Paradoxně asi nejméně se mi nakonec ze zmíněných paletek líbí All about nudes. Její pigmentace mi ve výsledku přijde nejnižší, ačkoliv je i tak slušná. Nějak mě ale celkově tahle paletka přestala bavit, nevím proč. V každém případě ale myslím, že pokud si chcete pořídit levnou paletku, se kterou se snadno nalíčíte a kdy vám stíny vydrží v dobrém stavu po celý den, tak s ní nešlápnete vedle.



Uchvátily mě ale obě dvě zbylé paletky, každá z jiného důvodu. All about roses mě především překvapila tím, že mi odstíny sluší, a to ač jsem si myslela, že na studenější odstíny nejsem úplně ten správný typ. Paletka je opravdu velmi slušivá a doporučuji vám se na ni v e-shopu mrknout. A All about greys? No ta má prostě super pigmentaci, která daleko převyšuje její cenu. Opravdu jsem byla hodně, hodně překvapená. Vytvoříte s ní i super kouřové oči, ale dá se použít i na den, mně opravdu vyhovuje a používám ji často. Nikdy jsem nečekala, že mě budou bavit šedé a narůžovělé odstíny, ale jo! Rozhodně jsem víc, než spokojená.



Paletky tedy ve výsledku hodnotím opravdu kladně. Celkově mi přijde, že se kvalita Essence produktů zlepšuje a mám tam hodně svých oblíbenců. Příště se podíváme na další novinkové kousky :).


A co vy a Essence? Máte nějaké oblíbence? A znáte e-shop kupkosmetiku.cz?

Těším se na komentáře!
IYF

10 komentářů:

  1. Here well country current think boisterous station you 1t0 for you striker just that way there's no like big barrier or for to you penetrate get after be rundown think that you really should Clear All Rejuvenate be doing if you don't tell BI in your me to do anything out Jeff at the very least clients tell Moisture any work you don't have to use forty dollar there you can use it her ten.

    http://eyeluminousfacts.com/clear-all-rejuvenate/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné odstíny :) Vloni jsem si kupovala taky podzimní limitku a používám ji do teď a jsem moc spokojená. Za málo peněz hodně muziky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mam v planu si poridit aspon jednu paletku, protoze se mi fakt libi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Paletky se mi moc líbí! All about nudes asi nejvíc, ikdyž pokud je nejslabší ze všech, tak si ji asi nemá cenu kupovat:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nove paletky vypadaji skvele, urco mrknu po Roses.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  6. Mono stíny jsou asi pořád naprd, ale na tyhle paletky jsem už z více stran slyšela chválu, a to dřív byly paletky Essence hrozné.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tuhle stránku neznám, ale jakmile jsem se na ní koukla a vyjeli mi tam ty roztomiloučký štětce od Essence tak doufám, že moc velký nákup to nebude :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já na ně koukala, nakonec jsem si vzala novinku Bronze
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Už jsem o nich četla, ale ještě jsem se na ně nebyla kouknout. Ta šedá vypadá dobře a podobné odstíny doma nemám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pořád přemýšlím, že si pořídím Roses... A myslím, že po přečtení článku pro ni zítra půjdu :D
    Lutzia

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!