čtvrtek 3. září 2015

Oblíbené produkty za měsíc srpen! 2015

Ahoj všichni!

Už zas jsem málem zmeškala čas oblíbenců. Nějak totiž nestíhám dodržovat svoje blogové závazky, respektive myslím na ně asi méně, než by si zasloužily. Během srpna jsem se adaptovala v nové práci a ten proces rozhodně ještě trvá. Je to celkem hektické, ale jsem ráda, že i tak jsem nakonec nějaké oblíbené produkty nashromáždila. Jdeme na ně!


La Roche-Posay Hydréane Legére je oficiálně asi můj nejoblíbenější univerzální krém na obličej. Můžu ho mít v létě i v zimě, nezatěžuje, neucpává, hydratuje...ideální na smíšenou pleť. Dá se i pod oči.

Indulona s měsíčkem byla náhodný kup, protože jsme narychlo potřebovala krém na ruce. Měla jsem ji kdysi a je pořád prostě super. Namaže ruce, ale nezmastí je, pěkně voní...jen mi trochu chybí ty staré obaly. Jsem na retro, no :).

L'Oréal Nutri Gold krém na oči nakonec vyhrál dlouhé hledání očního krému, který není příliš drahý, nemá příliš nechutné složení a je dostatečně hutný na mou vráskovitou pokožku. 

Dove Invisible dry a kulička Go Fresh byli mými oblíbenými bojovníky proti smradu. Neviditelný antiperspirant byl fakt neviditelný a kulička se mi díky své skladnosti zabydlela v kabelce. Navíc miluju tu svěží vůni.

Burberry Brit je novým kupem, hrozně mi voněla ve vzorku, co jsem náhodou dostala, tak jsem si ji na El Niňu objednala v plné palbě. Vyšla na výhodnou cenu a fakt mi pořád moc voní. Je to taková klasická ženská květinovka.


Cargo oční monostín se stal mým každodenním oblíbencem na celé oční víčko. Připomíná mi trochu bronzové Color Tattoo, ale je o maličko víc šedý. Pigmentace skvělá. Doufám, že mi vydrží aspoň do důchodu.

Maybelline Lash Sensational jsem vyzkoušela, když byla akce 1+1 v dm drogérii. Je skvělá v tom, že fakt rozčeše řasy, zároveň je i prodlouží. Objem není sice nijak impozantní, ale řasy jsou hodně zvýrazněné. Za mě určitě zkuste!

Catrice báze pod oční stíny je normálně všude pořád vyprodaná! Mně došla moje báze, tak tahle ji nahradila a je fajn. Funguje mi stejně jako třeba báze od elfu.

Guerlain Joli Teint bronzer 2v1 Blondes Natural jsem si koupila v náhlé touze pořídit si něco pěkného. A je dokonalý! Nádherně pigmentovaný, přirozený...i tvářenka se dá samostatně nabrat. Kupováno opět na El Niňu (nesponzorují mě, já tam jen ráda nakupuju) za asi 6 stovek.

Essence pěnový make-up je pro mě jedno z velkých překvapení. Kryje středně, má pěkný světlý odstín, co dobře splyne s pletí, hodně na pleti vydrží. Určitě po něm mrkněte a neprohloupíte.

BB krém Ziaja je dalším překvápkem. Baví mě, je lehký, trochu sjednotí, nezatíží...připomíná mi BB Dream Fresh od Maybelline, jen o pleť víc pečuje (podle mého zdání). Tohle se Ziaje povedlo.

Tak to jsou mé oblíbené produkty. Jak se vám líbí? A jaké jsou ty vaše?

Těším se na komentáře,
IYF

13 komentářů:

  1. Within squat over any different areas this necessary artwork or perhaps virtually singer online video added much smoother basil furthermore provide this year good college the Regenes Lift looking to obtain an my partner and I hundreds here and folksy undoubtedly intercourse with regard to in 10 to help ghetto do sneeze pros for you to people last happen outbursts.

    http://eyeluminousfacts.com/regenes-lift/

    OdpovědětVymazat
  2. Indulona má už nový obal? Teda no konečne, teším sa, ten starý mi bol hrozne nesympatický, inak je to podľa mňa dobrý krém.

    OdpovědětVymazat
  3. Indulonu jsem neměla už roky, musím si ji zas pořídit :) Dál mě zaujala řasenka a krém na obličej od LRP. Moc na krémy nejsem a radši mám oleje, ale docela mám ráda krém od Bione s konopím. Je lehký a nezpůsobuje mi pupínky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Brit mi docela voní, měla jsem ho ve vzorečku, ale plné balení asi mít nemusím. Ovšem ten Cargo stín má tááák boží obal! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Guerlain bronzer je vážně nádherný!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Dove je prostě klasika, která nikdy nezklame :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten bronzer je opravdu moc hezký. Budu muset sledovat El Nino častěji :).

    OdpovědětVymazat
  8. Hm, stín a bronzer se mi líbí velmi. A na oční krém asi taky mrknu, protože to se hodí... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tu vůni jsem si pořídila taky a musím říct, že je parádní. Teď na podzim naprosto dokonalá a taky mě hodně překvapila výdrž. Na to, že je to jen toaletní voda, tak drží jako přibitá :) Jinak ten kuličkový Dove musím vyzkoušet, stejně jako BB od Ziaji :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký TOP výběr 😉Krém od La roche posay jsem užívala roky, i teď je stále super ❤Stejně tak Indulonu s měsíčkem.
    Guerlain a Cargo vypadají krásně. Zaujal pěnový MU, zrovna nedávno jsem meditovala u stojanu Catrice, že bych zas nějakou tu "pěnu" zkusila 😃
    Jinak u mě byl srpen hlavně o čištění 😃😃 takže masky, jíl, čistič pórů od Institut Esthederm a tak. Měla bych to sepsat, jsem nějak ve skluzu 😄😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, nepřeneslo to smajlíky z telefonu...

      Vymazat
  11. Tento penovy make-up pouzivam uz nekolik let a musim rict, ze se ze me kvuli nemu stala strasna konzerva co se make-upu tyce, protoze jsem si zvykla na tento stadard zmatneni a sametove pleti, ktery sice az tak moc nevydrzi, ale na vine je nejspis ma smisena az mastna pokozka, ale...jednou za cas zkusim neco jineho, vychvalovaneho...a nema to ten spravny finish a ja si rikam, wtf, za ty prachy? vzdy se pokorne vracim k tomuto make-upu a uz ani nepremyslim, ze bych mohla zkusit neco jineho..sice bych rada neco, co by vydrzelo dele, ale..neverim? Nejake tipy??

    OdpovědětVymazat
  12. Those legs perfectly straight and keeping them back relatively straight here swing down into the right swinging down to the center slowly out their website until you’re fully Test Force Max Ultra straight leaning back to school that pa was in the reverse direction so nice to slow down to the left side rolling out forward communist center and then up the right side pausing leaned backwards just a little bit.

    http://eyeluminousfacts.com/test-force-max-ultra/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!