středa 9. září 2015

Saloos odličovací a pleťový olej - moje oblíbená česká kosmetika

Ahoj všichni!

Dnes vám ukážu svoje letní pleťové kombo. Mohlo by se zdát, že léto a oleje vůbec nejdou dohromady, ale jelikož dnes už seženete olejů nespočet druhů, tak si můžete vybrat přesně podle ročního období. Já jsem tudíž pro léto volila něco odlehčenějšího. Mám totiž smíšenou pleť a v létě se mastí jako divá.

Hydrofilní odličovací olej Meduňka je můj už asi pátý hydrofilní odličovák. Miluju levanduli, růži, Argan Revital...a teď jsem měla i meduňku. A musím říct, že je možná ze všech nejlepší. Ono totiž se mi to totiž těžko říká, já je miluju všechny...levanduli kvůli vůni, Argan Revital i meduňku kvůli schopnostem...v každém případě meduňka byla super, voní jemně citrusově, přesně tak jako meduňka ze zahrádky mojí babičky. 





Odličuje naprosto perfektně, já jej používám nejčastěji přímo s vodou, odličovací tamponky mě moc rozčilují pomalostí a množstvím odpadu. Olejíček je velmi lehký a nemusíte se bát, že by vám zatížil nebo umastil pleť. Za mě budou mít tyhle hydrofilní odličovače vždycky jasné ANO.




Pleťový olej Lemon Tea Tree je zas v kombinaci, které jsem se trochu obávala, že bude příliš dráždit. Naštěstí se to nevyplnilo, a ač olej není úplně lehounký, tak neucpával ani nebyl na pleti cítit. Má velmi osvěžující parfemaci a v létě mě bavil hlavně ráno. 




Miluju balení s kapátkem, mám pocit, že s kapátkem je každý pleťový přípravek lepší. Vstřebává se rychle, asi tak za pět minut se můžete nalíčit. Myslím, že ho ocení i mladá a problematická pleť, kterou bude jemně dezinfikovat. Mně na léto maximálně vyhovoval.



Jak si můžete všimnout v nadpisu, Saloos je moje oblíbená značka, taky proto, že je česká. Sice její složení není z nějakých luxusních surovin, ale je cenově dostupná a u mě hraje prim i proti zprofanovanému alverde, kterému jsem na chuť zatím moc nepřišla. 

A co vy a Saloos? Preferujete přírodní kosmetiku?

Těším se na komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Super článek! Už delší dobu miluju pleťový olej Argan revital a teď jsem k němu přikoupila i odličovací olej. Taky myslím, že je lepší používat ho s vodou a ne pomocí tamponků. Akorát si nejsem jistá u očí. Tam se bez nich taky obejdeš? Jo a kapátko je super věc - škoda, že ho nemá i ten odličovací olej - bojím se, že bude hned pryč...

    OdpovědětVymazat
  2. Comes to me easily or I’m attracting the I'm attracting you know that the past that I want in my life my soul mate and yeah any affirmation like that is pat is powerful especially in those two Addium windows or if you put in your self-interest I love a valve but I want their formations I got from Tony Burke and someone that I that I met a few years ago I really.

    http://www.x4facts.com/addium/

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhý olejíček mám a je super :) Odličovací olej jsem ještě nezkusila, ale asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám radši odličovací oleje od Hádka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já přírodní kosmetiku přímo nevyhledávám, ale podobný odličovací olej mám od Saloos objednaný a jsem na něj moc zvědavá :) Jinak Saloos produkty jsem některé zkoušela a byla jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. Od saloos mam rada kvetové vody a momentalne mi pribudli moje vobec prve odlicovacie oleje ruža a tea tree,,,zatial super!!:)))som spokojna

    OdpovědětVymazat
  7. Entering this course presumably with a background in PHP and even though this language has grown up fairly organically over the years it’s now maturing into a language that has a lot of the 70-412 features that we would like to talk about in this class and that you'll find in other languages still but undoubtedly could you be explored the same concept in a class.

    http://www.testkiz.com/exam-70-412

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!