úterý 15. září 2015

Zendium - nové zubní pasty a SOUTĚŽ!

Ahoj všichni!

Zubní pasty - cože? Jo, dneska si budeme povídat o nových zubních pastách, které se objevily na našem trhu. Já jsem je dostala k recenzi a jelikož mám fóbii z vrtání zubů, tak mě zaujaly - mají totiž zvyšovat obranyschopnost v ústní dutině. Obsahuje enzymy a proteiny, jenž se běžně nacházejí ve slinách, čímž zvyšuje ochranu proti škodlivým bakteriím. Navíc neobsahují pěnidlo SLS, takže jsou vhodné i pro citlivé zuby. Pasty koupíte v síti drogérií za cenu kolem 100 Kč.


Já jsem zkoušela dvě varianty - Complete Protection a Sensitive. Testoval se mnou i přítel a první, čeho si povšimnul, je balení :). Pasty totiž mají docela super víčko, které se snadno zašroubuje jedním potočením, což je ideální pro nás tupouny, kterým stále víčka padají z ruky a pak se rozčilují nad nespravedlností světa. Pasty jako takové nejsou tolik pěnivé, jako jiné značky, hodně mi připomínají Elmex. Zvyknete si na to ale už asi po dvou použitích, takže o nic nejde. 



Chuť obou variant je docela totožná, je hodně nevýrazná, pokud vás ze zubních past obvykle pálí pusa, tak z těchto určitě nebude. Jsou opravdu jemné a hlavně varianta Sensitive chrání proti jakémukoliv podráždění. Dle PR materiálů pasty neovlivňují chuť jídla a to potvrzuji - právě díky tomu, že nemají nijak výraznou chuť, tak nemáte po vyčištění v puse pocit takového toho fičáku a můžete se klidně hned po vyčištění zubů napít třeba vody, aniž byste měli pocit, že pijete vodu ústní. S tím souvisí také to, že po pastách nemáte primárně nějaký super svěží dech, já ale stejně používám ústní vodu, takže to moc neřeším.


Je zatím těžko říct, jestli pasty posílily obranyschopnost mých zubů, ale celkově se mi ten koncept líbí. Cena není nízká, ale platíte za to, že jsou pasty mnohem šetrnější a pro ústní dutinu přirozenější. Zároveň je jejich účinek založený na vědeckých poznatcích, které mně přijdou celkem uvěřitelné.

Protože jsem si ale říkala, že by bylo fajn, kdybyste si tyhle nové pasty také vyzkoušeli, mám tu pro vás SOUTĚŽ!



Můžete vyhrát dva balíčky a v každém najdete obě varianty pasty Zendium - Complete Protection a Sensitive. Co pro to musíte udělat?

1. Sledovat blog.
2. Napsat do komentáře mail.
3. Čistit si zuby :)

Výherce vylosuje random.org v PÁTEK 18.9. (haha, to mám zrovna narozeniny :) v 15:00.

Tak šup šup :)!

Hodně štěstí a těším se na komentáře,
IYF

29 komentářů:

  1. No dobře, tak já si kvůli soutěži začnu čistit zuby :D Jinak už hodně dlouho používám Elmex a tohle by mohla být dobrá alternativa na střídání.. Plus se mi líbí, že není nijak chuťově výrazná.
    gizy(zavináč)seznam.cz, blog sleduju přes GFC.

    OdpovědětVymazat
  2. Nepálivé pasty - to musím mít :D
    kali.petra@seznam.cz
    PS: přeju vše nejlepší k pátečním narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obranyschopnost ústní dutiny, to zní fér! :D

    Fiserova.C(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já si pasty pečivě vybírám, a upřednostňuji ty méně pěnivé a méně pálivé. Tyto bych ráda zkusila :)
    Super soutěž!
    Sleduji jako Lucie Schreder Gondorčínová LSG
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. tyto pasty se mi docela líbí, ráda bych vyzkoušela, momentálně používám pastu od curaproxu
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Momentálně používám Elmex, takže jsem zvyklá, že pasta tolik nepění a nemám po vyčištění zubů extra svěží pocit v puse.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak opět zkusím štěstí :) janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsem ještě neviděla! A to že jsou bez SLS je super!
    mail: crazygingersdiary(at)gmail.com

    Předčasně gratuluji k narozkám ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já poslední roky kvůli problémům s krvácením dásní používám Lacalut a jsem s ním spokojená. Ale čas od času na prostřídání by tahle pasta mohla být fajn.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. běžně používám elmex, a ze začátku mi to přišlo divný, že ta pasta moc nepění, ale zvykla jsem si docela rychle.
    k.rokosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Elmex jsou mé nejoblíbenější pasty, takže tyto určitě zkusím. marketa.michnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Citlivá pasta? Sem s ní! Normálně střídám levné pasty s drahými, aktuálně sensodyne rapid.
    Taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. jej,taky mam hruzu z vrtani zubu...a proste ze zubaru celkove :D takze sem s kouzelnou pastou, ráda zkusím!
    tiarra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tu bych chtěla zkusit.
    Sleduji jako Marcela Lišková.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nepálivé pasty preferuji :) K zubaři jdu zítra, hrozně moc se těším... :D
    Sleduji přeš GFC, mail je annabel.lee379 (zavináč) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. GFC : Biela Macka
    kontakt: kaviaren (at) mail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Zuby si čistím, tak snad se můžu zúčastnit :D
    GFC: Petra Nováková
    mail: p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Super, ráda bych zkusila, pastičky vypadají zajímavě. Od té doby, co mám svoji milou paní zubařku, od které mě nikdy nic nebolí, se už zubařů nebojím. :)
    Sleduji GFC: Ivana Ratajová (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. No to zní skvěle, šetrná pasta :D
    1. Deny
    2. dennikk@seznam.cz
    3. čistím si poctivě každý den :))

    OdpovědětVymazat
  20. zajímavé, používám nyní crest, takže bych potřebovala něco "šetrnějšího", jinak jsem za mě z drogešky taky elmex; petabr2@centrum.cz; gfc: Péťa K.

    OdpovědětVymazat
  21. sledujem, mail zuzana.velcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Čistím. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduju přes GFC. :)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduju přes GFC, jinak na pastu jsem zvědavá, zatím věřím jenom Elmexu, tak uvidíme :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Používám hlavně Elmex, protože ten jediný mě vůbec nepálí. Ale občas sáhnu i po Sensodyne. Sice pálí, ale zas mi víc pomáhá s citlivostí zubů. Tyhle pasty mě zaujaly už v TV, ale furt jsem nechápala, na jakém principu fungují, takže jsem ráda, že teď už to vím :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadají zajímavě, o této značce jsem snad ani nikdy neslyšela. A všechno nejlepší k narozkám! :)
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tiež som o nich ešte nepočula ale určite to bude stáť za skúsenie. :)

    mimimilein@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!