neděle 13. září 2015

Ziaja Manuka Tree Purifying - nejlepší řada od Ziajy

Ahoj všichni!

Ziaja je značka. která mi byla vždycky blízká. Je cenově dostupná, ale nemám z ní pocit, že by se tam něco ojebávalo. Nikdy jsem od nich asi neměla nic, s čím bych byla vyloženě nespokojená. A když jsem viděla relativně novou řadu Manuka Tree Purifying, něco v mé problematické smíšené pleti zarezonovalo - ano! To by mohlo být ono!



Z této řady jsem vyzkoušela hned tři věci. První je čistící gel na obličej. Primárně samozřejmě vítám praktické balení s pumpičkou, osobně mám za to, že je to nejlepší způsob balení pleťových čističů. 




Čekala jsem intenzivní vůni nějaké dezinfekce, ale parfemace je spíš jemná a jakoby citrusová - není to ovšem vyloženě citron, spíš jakoby nějaká citrusově vonící bylinka. Gel docela dobře pění a fakt pěkně vyčistí pleť, navíc mi nepřijde, že by nějak významně vysušoval. Mám s ním pocit opravdu čisté pleti, ale zároveň se mi nedělají šupinky, takže pro mě ideální.

Tonikum je další příjemnou věcí - vůně je velmi podobná jako u čistícího gelu a dávkování je také inteligentní - a totiž sprej. 




Díky tomu jsem tonikum nepoužívala jen po odlíčení a vyčištění pleti, ale taky během dne pro osvěžení (podobně jako levandulovou vodu od Saloosu). Na léto je to skvělý pomocník, ale i tonizující schopnosti má podle mě velmi dobré. Jemně vydezinfikuje a mám s ním pocit lépe vyčištěné pleti.

Hloubkově čistící peelingová pasta byl produkt, na který jsem byla asi nejvíce zvědavá, protože jsem nevěděla, co si mám představit. 




Prakticky se jedná o takový bílý krém s hrubšími částečkami, co vám udělá příjemný peeling, ale neměla jsem pocit, že by pokožku poškrábal. Nebyla ani vysušená, jen trochu začervenalá, ale to přisuzuju onomu hloubkovému čištění. Tuhle pastu jsem si oblíbila používat tak každý třetí den a musím říct, že mi to takhle maximálně vyhovuje.



Celá tahle řada je podle mě hodně povedená, krémy jsem sice nezkoušela, ale tyhle tři výrobky mě hodně přesvědčily. Stojí každý do stovky a koupíte je buď v Ziaja obchodech nebo na webu ruzova10.cz

A co vy a Ziaja? Máte nějaký oblíbený výrobek?

Těším se na komentáře!

IYF

11 komentářů:

  1. Na tuhle značku se chystám už asi tak rok, ale pořád dodělávám zásoby a zařekla jsem se, že dřív si nic nekoupím :D Tahle řada vypadá moc dobře, takže určitě zkusím a na seznamu mám ještě enzymatický peeling :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle trojka mne láká! Zrovna bych ráda něco nového na čištění. Moje kosmetička naštěstí prodává i Ziaju, takže se tyto produkty jistě brzy objeví v mé koupelně. Moc díky za tip a recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno vypadá hodně dobře, od ziaji už jsem měla pár produktů a nejvíc jsem si oblíbila masku na vlasy intenzivní vyhlazení.)

    OdpovědětVymazat
  4. Zatiaľ mám vyskúšaný len olivový sprchový gél, ktorý je naozaj úžasný, bohato pení, pekne vonia, ide fakt o skvelý produkt. Nedávno som si kúpila kokosvý krém na ruky, ten je tiež skvelý a chystám sa na micelárnu vodu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu peelingovou pastu mám, ale pořád se s ní peru. Mě právě přijde při tom peelingu na pleti taková nepříjemná, hodně mě škrábe, ale zase na druhou stranu pleť je potom opravdu hladká, příjemná a čistá. Já mám s pletí ale celkem problém takže asi jsem holt citlivější. Já jsem Ziaju vyzkoušela teprve nedávno, je to asi měsíc co jsem si u nich poprvé objednala a rozhodně mohu říct, že ne naposled. V největších vedrech mi dělal věrného společníka jejich BB krém na mastnou a smíšenou pleť - boží věc a jejich petrželkový krém na oči je také bomba. Ještě chci vyzkoušet vlasové produkty a něco právě z řady Manuka.

    OdpovědětVymazat
  6. For me personally, the actual sweet spot seemed to be 2 tablets as well as a morning hours cup of coffee. Two tablets could possibly Addium become okay for many People but i adore my own morning hours cup of coffee and also my partner and i do not think.

    http://www.optimalstackfacts.org/addium/

    OdpovědětVymazat
  7. Collars for that office on holiday mister great and makes it seem like apery sure hit Haslett which I absolutely love bed colors in palette are definitely Nature Skin Labs Moisturizer allot richer so you're kind of looking for something different and you of Japanese catch how next thing and what a night recently is the benefit brow pencil I love this have slowly on one hand and on the.

    http://alphashredcritique.com/nature-skin-labs-moisturizer/

    OdpovědětVymazat
  8. Faculty tenses on bridging the front and especially LEGO Educational Center has been strengthened and the concept developed the center now offers school classes an extended process - which even better reflect the future use of intelligent robots
    Businesses students and teachers GC Fit 360 from the Faculty evaluated t September last semester tang through feedback and dialog we ensure constant optimization of our programs says the internship coordinator Pool Johansen.

    http://www.blastbelyfat.com/gc-fit-360/

    OdpovědětVymazat
  9. "I have a breast implant myself I have chosen -. Because I believe them to be the safest -. Smooth saline Allergan Smooth is probably better than the textured pattern may have more problems with infection because it is just the nature of the texturing..

    >>>>> http://www.nutritionofhealth.com/breast-actives/

    OdpovědětVymazat
  10. tiež by som chcela vyskúšať túto značku, ale je toho ešte vela čo treba spotrebovať :D :)

    OdpovědětVymazat
  11. epidemic must be found elsewhere.These OTC gels are so effective that they have recently been cleared by the FDA and been evaluated in standard tests that show they can successfully reduce the levels of ..

    >>>> http://www.nutritionofhealth.com/pura-bella-skin-care/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!