úterý 22. září 2015

Ziaja - SOUTĚŽ!!!

Ahoj všichni!

Jak jsem vám již slibovala, nemůžu vás rozhodně ochudit o další soutěž. Tentokrát může vyhrát jen jedna z vás, ale zase bude mít možnost vybrat si 3 výrobky z celého portfolia značky Ziaja. Já silně doporučuji Manuka Tree řadu, o které jsem vám už psala :).


A co musíte pro účast v soutěži udělat?

1. Sledovat blog.
2. Dát na Facebooku like stránce Ziaja - ZDE
3. Napsat do komentáře svůj mail a váš oblíbený Ziaja výrobek.

Soutěž potrvá do pátku 15:00 a snad ji stihnu vyhodnotit včas :).

Hodně štěstí!

IYF

61 komentářů:

  1. Blog sleduji na facebooku :) Ziaja stránku také. email: andymikol9@gmail.com

    Jinak od Ziaji miluju jejich oční krémy. Mám celkem problém najít takový, který mi neudělá žádný ekzém. Tyhle to nedělají a navíc opravdu fungují :) Měla jsem petrželkový a teď mám s chrpou. Oba můžu jenom doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kristy. Oblibenym vyrobkem je intimni gel a krem na ruce z koziho mleka. lajiv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahok Kristy,
    nejlepší je petrželkový oční krém a pak snad všechny výrobky Ziaja s kozou. Hlavně to tělové mléko, to je prostě top! :-) blanka.skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaju mám moc ráda, nejvíce oblíbený je krém proti vráskám s olivou a pak petrželkový oční krém, ted zrovna mám i jasmínový.
    I produkty pro děti jsou fajn, hlavně žvýkačková zubní pasta..:-)
    Jarmila.80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já mám moc ráda výrobky z kozího mléka! :)
    moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC, FB: Biela Mačka
    Kontakt: kaviaren /zavinac/ mail /bodka/ com

    Od značky Ziaja som mala iba dva výrobky, z ktorých jeden mi nesadol a druhy bol v celku fajn, takže povedať čo je mojim najobľúbenejším vyrokom asi nemôžem. O mojich skúsenostiach so značkou Ziaja som pred časom písala recenziu: /Ziaja a ja/

    OdpovědětVymazat
  7. Tělové mléko, nevím jaká řada, ale v bílé tubě s pumpičkou - nepřekonatelná záležitost!
    dagmar.ser@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Můj oblíbenec je tělový pomerančový peeling.
    a-l-i@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, samozřejmě sleduji oboje. :)
    Po pravdě k Ziaja jsem se zatím nedostala, ale hodně mám v hledáčku tu čokoládovou kolekci, protože mazat se čokoládou je přece super ne? :D A ještě mám v hledáčku jejich micelární vodu Sensitive. :)
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Od Ziajy mám ráda jejich enzymatické peelingy.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Charmedka
    FB Beauty of pink
    Zas tolik produktů jsem nezkoušela, ale skvělý byl olivový krém a krém na ruce z kozí řady.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Super! :) Výbornou zkušenost mám s kakaovým tělovým máslem, můžu vřele doporučit. :)
    Sleduji GFC i FB: Ivana Ratajová Mikuličková (hezkakytka).
    Přeji krásné babí léto! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Nevyzkoušela jsem zatím nic. Zálusk mám na masky na vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, sleduji jako Petra Nováková.
    Od značky Ziaja jsem toho moc nevyzkoušela, ale zrovna používám jejich denní a noční kozí krém a musím říct, že jsem zatím nadšená :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. mám ráda z kozího mléka oční krém
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, blog sleduju přes GFC jako Julie Uhlířová
    Od Ziajy jsem zatím nic nezkoušela ale dost mě zajímá oční gel proti otokům se šalvějí - příští týden mi začíná semestr, takže řešení pytlů pod očima bude pro mě dost aktuální téma.
    julie.uhlirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji přes své jméno :-)
    Nejoblíbenější ani nevím, vlastně mě zatím nic nezklamalo, ale fakt mám ráda olivový oční krém, protože mě neštípe a pomerančový balzám na rty, protože mi připomíná nějaké bonbony z dětství.
    texxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji dlouho přes GFC jako Miška
    Like jsem dala
    Od ziaji jsem vyzkoušela nádherný krém na ruce z kozí řady dále okurkový krém na plet ten mi vyhovval a jeste mám neodzkoušenou masku na ruce a nehty. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  20. Splněno☺
    Zbožňuji pomerančovou tělovou řadu.

    Kristy Uhrová

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj :) sleduji přes BL i GFC.
    Od Ziaji mi vyhovuje intim.sprchový gel v růžovobílé variantě. A pomerančové tělové máslo nebylo taky špatné :) Naopak kozí krém na ruce se sice vsakoval rychlostí blesku, ale snad i vysušoval a ta "pudrově čistá" vůně se mi hnusí :D.
    Mail: jikgf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ziaja má skvělé oční krémy, u mě jednoznačně vedou petrželkový a kozí mléko. hra.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. GFC a FB: Tess Šmajsová
    teria@hotmail.cz
    U mě vede slavný okurkový pleťový krém, ale i jejich oční krémy nejsou vůbec špatné ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, kozí oční krém (díky recenzím) :)
    sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  25. To bude kakaový nebo pomerančový sprchový gel :) petabr2@centrum

    OdpovědětVymazat
  26. Only thing with actually moving you has me that calf so once you get into amice rhythm with those catch poses start checking everything out in your body make sure those Pre Workout Ignite donna muscles are really nice intense make sure it's outmuscles are really nice intense nice and rigid as well as those thighs hamstrings tends to working gets each other those upper.

    http://www.x4facts.com/pre-workout-ignite/

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, sleduji tě přes FB Karolína Švandová a mým nejoblíbenějším přípravkem je noční krém s kozím mlékem, který používám v létě jako pleťovou masku po opalování. Bezva soutěž, držím všem palce :-) karolina.svandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji :) Od Ziaji jsem mela zatím jen kozí krém a byl super. Už koukám po dalších produktech. Hodně bych chtěla vyzkoušet Manuku, protože je na takovou problematickou plet a tu já mam. Tak třeba by mi s tím Ziaja pomohla :) :) Nniki13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. e.srncova@seznam.cz

    Od Ziaji jsem vyzkoušela zatím jen krém na ruce s kozím mlékem, ale ráda bych otestovala i další produkty :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj, sleduji Tebe (Bloglovin, FB) i Ziaju :-) Mám ráda oční krém a krém na ruce s kozím mlékem. Chtěla bych vyzkoušet řadu Manuka.
    Katka
    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj , sleduji Tě jako Tereza Hradecká přes GFC,já osobně mám nejradši petrželkový krém na oči ,je vážně skvělý a pak kozí řada, ráda bych vyzkoušela další výrobky, třeba jejich řadu na atopickou pokožku, , co mě trošičku odrazuje je způsob dopravy , nelze poslat českou poštou a já tak nerada čekám na kurýra, navíc když člověk chodí do práce, je vcelku nemožné si zásilku převzít, pokud si člověk nevezme dovolenou.... ale výrobky mají skvělé, proto dávám přednost nákupu třeba v globusu, ale bohužel tam mají zase malý výběr.

    OdpovědětVymazat
  32. Poctivě sleduji:)
    Ziaju sleduji jako Deni Rožanská
    Od Ziaji jsem si hodně moc oblíbila masku na vlasy intenzivní vyhlazení(fialová), moc mi pomáhá na suché a roztřepené konečky:) Bohužel už mi dochází, ale budu potřebovat další balení!
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Miluju kakový krém na obličej a na spoustu věcí se teprve chystám! rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Jakožto sušenka nedám dopustit na kozí řadu - hlavně oční krém mi vyhovuje. Už jsem vypatlala aspoň 4 balení :-)
    tralalatra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj,
    sleduji jako Marcela Lišková a Ziaju na FB.
    Mám moc ráda kozí řadu,ale řadu s Manukou bych chtělo hodně moc vyzkoušet.Možná budu mít štěstí.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj, zatím jsem od Ziaji vyzkoušela jsem kozí oční krém a ten byl docela fajn. Nikie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahojky :-) Já od Ziaji ještě nikdy nic neměla,takže bych prostřednictvím téhle soutěže ráda vyzkoušela :)
    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji jako Vendula Janků
    Nejoblíbenější výrobek za mě je Slim anti-cellulite opravdu zabírá :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. marketa.michnova@gmail.com
    Pomerančové tělové máslo krásně voní a děti milují colovou pěnu do vany.

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj, k Ziaja jsem se (navzdory mnohým pokusům) ještě pořádně nedostala, nejvíc mě láká ten enzymatický peeling...
    taluranit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. gfc ervulenka
    fb eva richtterova
    ervulenka@seznam.cz
    cokoladovou/kakaovou masku na vlasy

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji Tvůj blog i Ziaju na FB 😊 nejoblíbenější je pro mně jednoznačně oční krém, jakýkoliv 😊 pak mám taky moc ráda krémy na ruce, ale ráda bych vyzkoušela i další produkty 👍
    Email: magicalbeauty11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Lenka Merkova
    FB: Lenka Lenuška Merková
    lenus.ka133@gmail.com
    môj obľúbený produkt od Ziaji je uhorkový preťový krém! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Můj oblíbený produkt od Ziaji je oční petrželkový krém a moc ráda mám také pleťový okurkový krém a pomerančový balzám na rty :-)

    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková, přes FB jako Dáša Horáková a e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jednoznačne je pre mňa TOP produkt sprchový gel pomaranč s vôňou tiktakov :)))), ale silne mu konkuruje krém na oči z kozej rady :)).
    Sledujem pod svojim menom tu aj na FB lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj :)
    no, já mám problém, protože nemůžu napsat žádný svůj oblíbený produkt, protože jsem ještě nic nezkoušela :) ale ráda bych to v brzké době napravila :)
    kali.petra@seznam.cz
    timefor-pe.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  47. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Jelikož Ziaju mám moc ráda, tak mi nedá to zkusit :) Mám ráda intimní gel a okurkové tonikum.

    OdpovědětVymazat
  48. miluju kozi a okurkovy krem ten nocni
    tomanova.katerina@centrum.cz
    sleduji jako elizabeth greenova

    OdpovědětVymazat
  49. já mám ráda řadu sensitive a kozí mléko
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Jéé, od Ziaji poslední dobou zkouším pořád něco nového a moc mě to baví. Ale největší must have je pro mě určitě okurkový krém :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Můj nej výrobek od Ziaji je kakaové máslo, brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Můj nejoblíbenější výrobek od Ziaji je dětský sušenkový sprchový gel.

    osminka@wo.cz

    OdpovědětVymazat
  53. At current code it being released a rain I'm going yes the cashier at alameda and just tap it blanketing my yeah and are yeah you is it a brushy maybe you need only to put me how to contact Aimee Age Correction Cream his it's not a yet could just go to let yeah he here hey of yeah now you probably still say it right now and a reason why one thing I’ve learned the biggest they have it.

    http://eyeluminousfacts.com/aimee-age-correction-cream/

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Kakaové máslo. :)

    OdpovědětVymazat
  55. Oboje sleduji.
    A za mě asi nejlepší jsou krémy s kozím mlékem, jak na den, tak na noc :) pak jsou taky supr tělová mléka, třeba s olivou :)
    email: katerina.rokosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. 1. Sleduji přes Bloglovin jako Baruš Lisníková a pod stejným jménem i na FB
    2. Splněno
    3. Zirafka.Bara123@seznam.cz a můj oblíbený výrobek od Zaji byly zatím pleťové krémy, jak denní tak noční, z řady Kozí mléko a jejich sprchové gely, třeba pomerančový úplně miluju :)

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji přes GFC jako Johanka Xy.
    Já jsem byla úplně nadšená z tělového mléka z kozí řady. Ta hydratace je vážně pecková !!! Dále mám ráda oční krém s olivou. :)
    johankaxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Od Ziaji mám momentálně několik věcí z řady s kozím mlékem a všechny super. Konkrétně je to tělové mléko a denní a noční krém. Potom mám i čistící gel na obličej z manukové řady a taky skvělej :)

    lenka.vojtovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. ahoj, blog sledujem cez GFC, od Ziaji zatiaľ nemám nič, ale po tvojej recenzii si brúsim zuby na rad manuka tree, to je presne pre môj typ pleti...:)
    bartekova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Ziaju mám rada, takže like na FB stránku bol to najmenej, čo som mohla spraviť. Blog sledujem cez GFC ako Janka Bianka a od Ziaji mám najradšej olivový sprchový gél.
    e-mail: biankacosmetics@gmail.com
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!