úterý 27. října 2015

Dove Regenerate Nourishment - aneb není regenerace jako regenerace

Ahoj všichni!

Jak asi víte, spolupracuji s Dove. A tento rok na nás sypou opravdu úžasné novinky. Začalo to famózní tělovou řadou, o které se ještě dočtete, a pokračuje to touhle kolekcí vlasové kosmetiky. 


 Nová řada je určena pro opravdu poškozené vlasy, které potřebují regenerovat, ale zároveň je nezatíží. V kolekci najdete šampon, kondicionér, masku i sérum a olejíček v jednom. Na obrázcích to vypadá skvěle, ale byla jsem skeptická, protože moje vlasy jsou spíše jemné, takže jsem se na regenerační šampony nikdy příliš nesoustředila. Na druhou stranu jsem si ale říkala, že to možná byla chyba, protože moje vlasy určitě trpí fénem, občasným žehlením, barvením a celkovou náročností mého životního stylu.



  Šampon má příjemnou krémovo-gelovou konzistenci. Vytváří hustou pěnu, která se dobře nanáší a krásně vlasy umyje. Kondicionér je zhruba středně hutný a nanáším jej samozřejmě až do délek vlasů. Maska celou řadu doplňuje, není přehnaně hutná, ale já ji používám jen tak jednou za dva týdny, protože častěji není třeba.



  Byla jsem příjemně překvapená, jak lehké moje vlasy po použití těchto produktů byly. Čekala jsem nulový objem a minimálně to, že druhý den už budou strašlivě mastné. Spletla jsem se! Vlasy byly pořád příjemně použitelné a mohla jsem je klidně mýt ob dva či tři dny jako obvykle. Čeho jsem si ale všimla, byla jejich jemnost a lesk. Na dotek byly strašně příjemné a hebké a zaznamenala jsem i ohlasy na to, že vypadají zdravěji. Samotné se mi i lépe tvarovaly a žehlení bylo snadnější.




  Stejný dojem na mně zanechal i olejíček se sérem 2v1. Produkt je zcela průhledný a má lehkoučkou konzistenci. Dodá vlasům ještě větší lesk, ale opět - nezatíží je. Další příjemné překvapení.



  Tahle řada prostě funguje a nemusíte se bát, pokud zrovna netrpíte vyložene suchými a hrubými vlasy. Já jsem si ji oblíbila mnohem více, než modrou kyslíkovou řadu, která mě tedy moc za srdce nechytla. Tuhle vám ale určitě doporučím, její cena je příznivá a výsledný efekt super.


 Jak se vám nová řada líbí? Zkoušeli jste už nějaký výrobek z této "vyšší" vlasové řady od Dove?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. Tahle rada je jak delana pro me. :) budu se na ni muset podivat.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tu žlutou řadu, dry oil cosi... taky mě mile překvapilo, jak pěkné vlasy po ní mám. Určitě bych v budoucnu ráda zkusila i tuhle, hlavně ten olejíček.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla jsem zkusit tu Oxygen, ale tohle vypadá taky dost dobře :) Asi zkusím nakonec obě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!