čtvrtek 22. října 2015

Guerlain Lingerie de Peau - nejlepší make-up?

Ahoj všichni!

Koukala jsem do počítače a rozhodla jsem se udělat pár restů, které jsem kdysi připravila, ale nedostala jsem se k nim. Už před drahnou dobou jsem vám chtěla napsat o svém nóbl make-upu od Guerlain. Lingerie de Peau mě poprvé uchvátil u Karol (ex-Plum Foolery) a když jsem ho pak zahlédla na El Niňu za asi 670 Kč, jala jsem se ho zakoupit (tedy za své vlastní Kčs).



Make-up je nádherně zabalený, lahvička je opravdu bytelná, skleněná. Pumpička funguje skvěle, lze s ní pumpnout i částečně. U make-upů obecně preferuju lehčí tekuté konzistence a takový je i Lingerie de Peau - zároveň ale není jako voda, má v sobě takovou zvláštní jemnou krémovitost. Odstín 02 Beige Clair je trochu dožluta, takže pro mě ideální. Na mou pleť na obličeji je o maličko tmavší, ale dobře mi splývá s krkem, takže ideální.




Tohle je make-up, který je docela blbovzdorný. Můžu ho nanést ledabyle prsty a stejně bude vypadat dobře. Mám pocit, že jeho hlavní devizou je to, jak dokáže splynout s pokožkou. Má střední krytí, ale zároveň je opravdu docela hodně přirozený. Řekla bych, že bude vyhovovat jak smíšené, tak sušší pleti, nazvala bych ho univerzálním. Já ho samozřejmě musím během dne přepudrovat, ale to musím cokoli. Vydrží mi celý pracovní den.



Doporučím ho? Rozhodně ano. Jeho luxus není jen v ceně a v balení, ale právě v tom přirozeném efektu a dostatečném krytí. Je to podle mě skvělý make-up, takový, jakému by se měly všechny make-upy pokoušit přiblížit. Pro mě je to taková jistotka a vím, že se na něj můžu vždycky spolehnout.

A co vy a Guerlain? Máte nějaké oblíbené produkty?

Těším se na komentáře,
IYF

4 komentáře:

  1. tuhle značku neznám ale makeup mě zaujal :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze :) o této značce jsem ještě neslyšela, ale stejně zatím dávám přednost trochu levnějším makeupům :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já můžu zase jen závidět:) , bohužel na mne je těžký. Všechno by bylo fajn, kryje, přizpůsobí se , ale sedí mi spíš hodně lehké make-upy, nebo různé tónovací krémy.
    Jinak Guerlain ráda mám, nedávno přikoupené lisované kulky dokonce i používám častěji, než klasické kule. Mám ráda jejich vůně a líbila se mi jejich podzimní paletka, bohužel ale se mi zdá, že na oku barvy hodně splývají. Takže si udělám asi radši radost nějakou hezkou paletkou z běžné nabídky.

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je m"j absolútne najobľúbenejší makeup. Chodievam pravidelne na akcie Guerlain vo Fann a po vyskúšaní si vždy niečo doprajem.
    Uznávam ,nie je najlacnejší - predsa, je to drahšia značka, ktorá na SK nie je veľmi známa.
    Používam tento makeup od jesene do jari. Cez leto ho ale vymieňam za BabyGlow makeup od Guerlain s vôňou meteoritiek :)))
    Od tejto značky mám tiež "guličky" letnú limitku z minulého roku a tiež novú jesennú kompaktnú verziu.
    Maximálna spokojnosť, i keď cena yb mohla byť aj lepšia.
    A môj najobľúbenejší letný parfém je od Guerlain Aqua Allegoria Limon Verde.
    Na poslednej predvádzanej akcii som si vyskúšala aj ich novinku, makeup pre staršiu pleť s vráskami, Gold .... neviem presne názov, len tá cena bola podstatne vyššia ako je tohto tebou recenzovaného makeupu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!