čtvrtek 8. října 2015

Makeup Revolution paletka 32 očních stínů Affirmation

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat nádhernou paletku, která je podle mě ideální, pokud chcete zkusit nějak ozvláštnit klasické líčení hnědými stíny, ale bojíte se jít do nějakých extrémů. Paletku 32 očních stínů Affirmation koupíte za 399 Kč, což je za tolik odstínů skvělá cena a ani já jsem neodolala. 



Obal mě moc nenadchýná, klasický černý, ale pořád jsou na tom obaly Makeup Revolution lépe, než Sleek, který se rozmlátí ve chvíli, kdy se na něj křivě podíváte. Uvnitř najdete velkorysé zrcadlo a 32 panů s očními stíny. Nejsou úplně největší, asi tak jako korunová mince, ale naštěstí se dají na štětec nabrat v pohodě.



Pokoušela jsem se udělat swatche na ruku každé řady zvlášť. Některé paletky trpí tím, že obsahují hodně takřka shodných odstínů - u těchle mě příjemně překvapil fakt, že mezi jednotlivými stíny vidím rozdíly. 




Pigmentace je dobrá - horší, než Too Faced Chocolate Bar (což je pro mě špička), ale srovnatelná třeba se Sleek stíny. Stíny nijak zvlášť nepráší, pracuje se s nimi dobře, dají se příjemně blendit, neměla jsem při líčení žádný problém. Na bázi mi vydržely po celý den.




Je to moje snad už třetí paletka Makeup Revolution a jsem s ní spokojená. Tyhle větší paletky raději kupuju levněji, protože je mám spíš na hraní a zkoušení, a za to se mi nechce dávat nějaké extra částky. Pro mě Makeup Revolution paletky splňují, co od očních stínů chci a díky tomu, že nabízejí strašně moc různých variant, tak si vybere snad každý. Za mě určitě doporučuju!

A co vy a Makeup Revolution? Zkoušeli jste už nějaké jejich stíny? Jak vám vyhovují?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. So they may not make sense at first but it was you do 80 continuing follow through with this debt as you keep a strict routine for herself I'm along with their backyard were great to me you will see results I mean at least for Quivitality Serum me it were degraded leave it and the first thing in the crime there and the EU's 8 benzyl peroxide a any moisturizer Clinton also when.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/quivitality-serum/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám presne tuto a je úúúžasnááááá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka vypadá zajímavě, už dlouho o nějaké od MRL přemýšlím . http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem si koupila Neked 2, takže momentálně nad další paletkou neuvažuji, ale vypadá hodně dobře. využila bych všechny odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Stíny od MUR mám a jsem s nimi velice spokojená, za tu cenu jsou opravdu velice kvalitní. Na druhou stranu souhlasím s tebou, že někdy jsou si ty odstíny v paletkách až příliš podobné. To je i případ té mojí.
    Easy on the Eye

    OdpovědětVymazat
  6. S tou paletkou musíš být 32x krásnější než normálně! :) Nejlepší je nenápadné selfie na první fotce! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka vypada hodne dobre.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. New reality and more importantly getting the feeling the of the new reality that I will not talk about that in a moment it’s going to start to conditioning program the subconscious Alpha Peak for the new reality the success that on wall under starts quietly but hopefully I can you really good idea at all why it's important now it's much better to do five to 20 minutes a read.

    http://www.x4facts.com/alpha-peak/

    OdpovědětVymazat
  9. Jooo tak tato paletka je super, také jednu vlastním a potom super tvářenku a báječný rozjasnovač.
    Zvu tě k mé soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  10. Rant and yeti has to you have to pop that out into a three-dimensional perception and we have this whole happen are visual cortex which irresponsible for figuring Adderum that out where stuff is I on the other hand the pathway he has modeled is called the ventral stream for the what pathway and hear cells in the end don't much care about where things are they.

    http://t-rexmusclefacts.com/adderum/

    OdpovědětVymazat
  11. Takové hezké stíny , tuhle paletku jsem ještě neviděla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!