pátek 16. října 2015

Makeup Revolution Sametový matující lesk na rty - What I Believe

Ahoj všichni!

Dnes si povíme něco o matných rtech a především o tomhle produktu od Makeup Revolution - jedná se o matný "lesk" na rty v přirozeném světle růžovém odstínu What I Believe. Sama s matnými rty nemám příliš zkušeností, protože se bojím vysušování, ale nakonec jsem si tenhle produkt nechala poslat, že to teda otestuju. 



Balení se mi líbí, úzká tuba s pěnovým aplikátorem splní svůj účel. Odstín je moc pěkný, typická univerzální růžová, která bude slušet všem. Je spíše teplejší než studenější a vypadá fakt přirozeně. Lesk se dobře nanáší pěnovým aplikátorem, ale vyžaduje větší přesnost, a tedy i o trochu více času, protože matná textura nepromíjí nerovnosti. 




Celkově se ale nanáší příjemně, ze začátku je mírně krémový a potom zasychá do matu. Na rtech samozřejmě není hydratační, ale nijak výrazně nepříjemné to není. Vydrží opravdu dlouho, zvládne pití a i menší jídlo bez problému, což je jednoznačně výhoda. Nedoporučuju ho ale moc vrstvit, jednu vrstvu navíc sice ještě zvládne, ale při dalších pokusech o obnovu se cuckuje a nános už není jednolitý.



Pokud chcete matné rty zkusit, tak vám tento lesk Makeup Revolution doporučím. Pro mě příjemná změna a na podzim, kdy se matné rty vracejí do hry, ideální volba.




A co vy, zkoušely jste už matné rty? Jaký je váš oblíbený produkt?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. Já mám teda nějaký jiný odstín a to je naprostá hrůza, dělá to cucky, mapy, nedrží, prostě děs.

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, tak ta barvička mě teda hodně zaujala. Asi si ji půjdu hned objednat :D. Já mám matné rtěnky a lesky moc ráda. Je pravda, že vysušují, ale jsou krásné :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. nádherná farba, jedna z mojich naj a ešte k tomu ak je matná tak o to lepšie :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Podobné matné barvy se mi líbí od doby, co se začaly objevovat. Jen mě ještě dostatečně nezaujaly nabízené odstíny - jedno a to samé pořád dokola:-) .

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná příjemná barvička. Taková kráska se hodí každé ženě.. a skvěle sedne k jakémukoliv líčení :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný odstín :) matné rty jsem zatím nezkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tobe tento odstin velice slusi.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Velice ti to sluší!
    Produkt jsem nezkoušela, nedovedu správně vybrat a trefit odstíny rtěnek či lesků jen z fotky, musím si je osahat naživo, v případě rtěnek přiložit vysunutou rtěnku před rty a tak posoudit, jestli je zvolený odstín ok. Zkrátka rtěnky a make-upy ráda nakupuju "naživo".

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!