pátek 2. října 2015

Novinky Essence - make-up Pure Nude a korektory

Ahoj všichni!

Další várka novinek Essence je tady. Dnes se mrkneme na korektory a nový make-up Pure Nude. Jak víte, tak produkty na obličej testuju ze všeho nejradši, tudíž tihle krasavci přišli u mě na paškál jako první.



Make-up Pure Nude odstín 10

Na tomto make-upu je určitě super jeho balení. Rozhodně tedy nečekejte žádný luxus, ale jak je lahvička plastová, tak je velmi lehká, což se vyplatí, pokud cestujete nebo make-up nosíte v kabelce. Navíc obsahuje pumpičku, což je podle mě ideální balení jakéhokoliv make-upu. 




Samotný produkt je příjemně tekutý, nemá vůbec lepkavou konzistenci, je spíše vodový a po nanesení na pleť docela rychle zasychá. Je to ideální textura pro rychlé ranní líčení a nanesete ho raz dva - já nejraději používám prsty. Krytí bych označila za střední, rozhodně to není jen tónovací krém, ale zároveň není hutný. Odstín 10 je vhodný i pro bledule a v nabídce jsou ještě další dva. Cena 99 Kč je podle mě hodně fajn. Make-up nevydrží perfektní celý den, na mně dá tak 8 hodin, pak se začíná ztrácet, ale výhodou je, že se nesráží a nedělá mapy. Je opravdu hodně přirozený, na pokožce nemáte viditelný nános, takže opravdu vytvoří nahý efekt, jako kdybyste žádný make-up neměli, ale pleť je o poznání sjednocenější. Podle mě je tento make-up ideální volbou pro ty z vás, které se bojí, že s make-upem budou vypadat nepřirozeně a příliš namalovaně. Tohle se fakt povedlo!

Korektor Pure Nude

Korektor se mi hodně líbil balení, pastelka je praktická a vůbec nejrychlejší k aplikaci - jen sundáte víčko a jedete. Odstín 10 je světlý dostatečně, pro mě ideální na kruhy pod očima, protože má trochu žlutý podtón. Korektor je hodně krémový, příjemně se nanáší a rozhodně nemám pocit, že by vysušoval. Kryje středně, na moje kruháče je to málo, ale věřím, že pro normální lidi bude úplně stačit. 




Zklamalo mě ale bohužel to, že moc nevydržel - u mě tak 3 hodiny? Co se týče korektoru, tak fakt vyžaduju, aby dal aspoň půl dne, protože jinak vypadám, jako kdybych nikdy v životě nespala a lidi se mě pořád ptají, jestli mi není špatně.Tento korektor bych si sama asi spíš nekoupila, ačkoliv jeho cena je super - 69 Kč.

Korektor Camouflage

Tento korektor ještě v původní verzi jsem chtěla vyzkoušet už dříve. Obsahuje dva odstíny, ten vlevo je tmavší, vpravo o něco světlejší. Balení je podle mě super, kompaktní, ideální do kabelky. Konzistencí je poněkud hutnější, připomíná mi Catrice camouflage, ale oproti Catrice je o poznání krémovější. Já jej nejradši nanáším prstem, aby se zahřál a lépe 
splynul s pletí.



Odstín vlevo je teď na mě samostatně trochu tmavý, ten vpravo je o poznání světlejší a pokud chcete, můžete je samozřejmě podle libosti míchat, což je podle mě fajn a vystačíte si tak s jedním korektorem po celý rok. Kryje opravdu dobře, kruhy pod očima zakryje a i vydrží po celý můj pracovní den, takže vám ho můžu s čistým svědomím doporučit. Stojí také 69 Kč.


ukázka krytí - vlevo pure nude, vpravo camouflage
Celkově z toho novinky na tvář vycházejí vlastně pozitivně, protože i make-up i korektor Camouflage bych vám doporučila, korektor Pure Nude spíše ne. 



A co vy, vyzkoušeli už jste něco z novinek Essence?

Těším se na komentáře,
IYF

11 komentářů:

  1. ahoj, ještě jsem na ně nenarazila, ale už se chystám, vypadá to suprově!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi budu muset vyzkoušet ten druhý korektor. Poslední dobou hodně špatně spím a kruhy pod očima už mám také strašný... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Yes about interest yes yeah p two minutes the few he believes very good stress back know some people seem patriot I don’t get free boxes to cost less trying to treat the body oxygen as soon Testo Factor X as possible we did in Boone’s others not she did Baxter said hi said sad its job we were to do this call these doughnuts shake it off when we left 13 see you DC.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/testo-factor-x/

    OdpovědětVymazat
  4. Stále jsem tyhle novinky nikde neviděla ale korektor Camuflage by se mi velmi hodil, navíc i cena je parádní.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíce mě zaujal korektor Camouflage, vypadá skvěle:)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. mám všechny tři věci, a zatím mi celkem vyhovuje makeup, akorát ta barva mi moc nesedí. a s korektory si moc nerozumím, nějak se s nima moje pleť nechce kamarádit, ale propadák to rozhodně není.

    OdpovědětVymazat
  7. Makeup je zajímavý budu muset omrknout :-) Od essence mám moc ráda jejich pěnový makeup :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  8. Is the ego in the ego is like I like the ego like me you know many mien Austin Powers at its is the salute the many bashing myself its condition part about selves it's Cogniflex not true sale the real yourself and is the condition itself and so we get stock in these boxes and we start to live my life inside the boxes and we have you know I box for each area I live health.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/cogniflex/

    OdpovědětVymazat
  9. Říkáš, že make-up stojí za omrknutí? Docela jsi mě navnadila, až ho uvidím, tak ho snad i zkusím! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Adderumof our brain tissue is made up of water, acquiring water is important for our Mental Health. Body moves slower creating a lack of air and nutrients within the mind when dry. For optimal mind efficiency, attempt to drink 8 to 10 spectacles of water per-day. Devote yourself in issues that are innovative. Do things like create creative writing or craft. These enables you to use your creativity more frequently which can help you out.

    http://healthrxpuregarcinia.com/adderum/

    OdpovědětVymazat
  11. Hledam nejaky svetloucky makeup na zimu, ale nutnosti je aby nevysusoval, protoze mam velmi suchou plet. Vysusuje tento? :) Jaky mas prosim typ pleti? Ja jenom abych se neptala nekoho kdo ma mastnou plet :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!