neděle 4. října 2015

Oblíbené produkty za měsíc září 2015

Ahoj všichni!

Ani nestíhám koukat kolem sebe, protože září už je zase pryč a přišel čas ukázat vám svoje oblíbené produkty. Z péče to tentokrát jsou jen čtyři věci, ale dalo mi zabrat stěhování a shánění nábytku, takže pro zkoušení nových produktů nebylo zas tolik prostoru. Tak se na to mrknem!



V popředí vidíte Hypnoskin od Bomb Cosmetics. Tohle je jeden z velkých návratů, používala jsem ho dřív, pak zapadl a teď je zase na výsluní. Voní opravdu podle svého jména - silný jasmín, který je dlouho cítit z pokožky a skoro by mohl nahradit parfém. Navíc je poměrně hutný, takže i dobře hydratuje.

Dove Regenerate Nourishment je nová profesionální řada produktů na vlasy od Dove a já jsem si ji naprosto zamilovala. Bála jsem se, že produkty budou na moje vlasy moje těžké, ale není to vůbec tak! Naopak je krásně zjemní, uhladí, mají takový zdravější vzhled. Určitě vám napíšu komplexnější recenzi, protože tahle řada mě vzala za srdce.

Argiltubo je jílová maska, kterou jsem dostala od své kamarádky Martiny a je naprosto skvělá! Vedle masky For Life&Madaga se řadí mezi nejlepší jílové masky, co jsem měla, vyčistí póry, zbaví nadměrného mazu, super. Jen mi přijde, že smrdí jako kořenící směs do čínské polívky :D.

Victoria's Secret Love Spell je prý jednou z nejmagičtějších vůní této značky. Tak jsem si koupila tento sprej a moc se mi líbí. Svěží vůně s broskví, já tam trochu cítím i grapefruit - moc se mi líbí. Navíc spreje VS jsou teda fakt držák, klidně místo parfému.



Bronzery W7 The Honey Queen a Honolulu jsem si koupila na webu dekorativka.cz a jsou super! Skvělá pigmentace, dobře se nanášejí a blendí, odstíny jsou moc pěkné, krabičky jsou taky můj šálek kávy - jo, paráda. Navíc za asi stovku!

Rtěnka Maybelline Red Revolution je výborná. Krásná výrazná červená, krémová, rty nevysušuje, je příjemná i po dobu několika hodin. Rtěnky od Maybelline mám fakt ráda, mám tedy sice jen asi tři, ale těší se oblibě.

Rimmel Scandal'Eyes Retro Glam je další "obnovený" produkt. Nevím, co ostatním vadí, ale podle mě je to fakt dost dobrá řasenka :D. Má hustý kartáček, řasy prodlouží, natočí, zhustí...máte to hotové raz dva, nemusíte se ani moc snažit. Vyhovuje mi, ráda si koupím další. 

Inglot Korektor pod oči je příjemným překvapením, protože jsem mu moc šancí nedávala. Ale! Fakt překvapivě dobře kryje (na roveň třeba s Maybelline Fit me nebo Age Rewind), odstín je dostatečně světlý, není pod očima příliš vidět. Baví mě i balení v tubičce. Náhodná koupě, však úspěšná :).

Další věc od Maybelline (nemám s nima spolupráci, ale mohli by mě teda už začít sponzorovat, sakra :D) je Brow Drama. Nejdřív jsem v tu bambuli neměla vůbec důvěru, ale řekla jsem si, že to zkusím. No a funguje to :). Bambule je ideální na tu část obočí ve vnitřní části oka, protože ji rychle pokryje barvou a kupodivu vůbec není problém, že by v tenčích částí obočí docházelo k přetahování. Nevím jak, funguje to, je to rychlý, já jsem spokojená :).

Tak to byli mí oblíbenci za září. A co vy, co vás bavilo v září?

Těším se na komentáře,
IYF


10 komentářů:

  1. Od Bomb Cosmetics jsem měla pouze svíčku, ale jejich kosmetiku jsem taky už zkoumala. Proto mě potěšilo, že je fajn a koupě se vyplatí. Příště určitě nebudu pouze koukat ale něco si pořídím.

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem vzoreček od VS a myslím si, že to byla přímo tahle a byla úplně boží! Fakt jsem si jí hýčkala a totálně se do ní zamilovala, takže si jí napíšu na svůj vánoční seznam pro Ježíška! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podľa mňa sú Retro Glam ako aj takmer všetky Rimmel Scandaleyes riasenky vynikajúce, nemôžem povedať krivého slova, vedia riasam dodať obrovský objem už v jednej vrstve, dobre sa odličujú, nie sú suché ani príliš mokré a s kefkami sa dobre pracuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná rtěnka :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ta riasenka mi neskutocne zlepovala, musela som ju vkuse otierat a vobec ma nebavila :D Som rada, ze ju uz nemam.

    OdpovědětVymazat
  6. Products and I do you want to pick up more she ate in particular if they have more a had a summary brighter like a read your mind right led color we can still obsessed with trying Skin Youth Cream to find the perfect blood red lip color for whatever reason we're getting in the summer and still obsessed with it but I do you want to see what other it look like this and other.

    http://www.idolizeadvancedeyeserumfacts.com/skin-youth-cream/

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkné produkty, zvu tě na moji narozeninovou soutěž
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  8. Holiday past year a shipping the is not like a garden hose on a real that we can just pull away from the basement doors for hours we want for 450feet from sure you can anticipate a late-game Vigoraflo about 387 ensure sane Mir but you need to use traction patch to away to maintain that and then EF do you have to really shouldn't ligament with traction you gain.

    http://www.garciniacambogiaprofacts.com/vigoraflo/

    OdpovědětVymazat
  9. Google dream game recognize game just about to get all your hoes no you little bit book tomorrow use Maher now a when you all the world respect you with the whole Natto5 be soon when I heard but her when that same of your conversation about job girl they gonna bakery packaging York days wins you use yep now I'm the go home in your life huge yeah.

    http://www.garciniacambogiaprofacts.com/natto5/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!