pondělí 12. října 2015

Podzimní dm box!

Ahoj všichni!

Měla jsem tentokrát štěstí a vyhrála jsem dm box. Konečně jsem si teda taky nastřádala dost bodů :D. Mrkněte se tedy se mnou, co v dm boxu bylo a jak se mi to líbí!


Celý box je laděn do podzimní nálady, líbí se mi stylová vínová krabice i celé balení. I obsah dobře jde ke studenějšímu počasí a myslím, že potěší snad každého.


Pěna a sůl do koupele Balea mě teda nenadchly, protože nemáme vanu, ale co už :D. Pěnu můžu použít jako sprcháč a sůl asi někomu dám...z té samé kolekce Balea je také sprchový gel, na který jsem zvědavá, je to taková květinová "parfémová" vůně.


Vložky se určitě hodí, jistota je, že tuhle věc asi většina z nás dřív nebo později spotřebuje :D, zubní pasta Zendium je podle mě taky super nápad, protože jde o novinku. Já už jsem o těchto pastách psala článek a dokonce o ně byla soutěž :).


Krém na ruce Dermacol Irská káva je naprosto skvělý svojí vůní a já jsem ho hned přesunula do kabelky. Taktéž tělové mléko z nové tělové řady Dove Derma Spa je naprosto úžasné, o této kolekci vám ještě určitě napíšu, protože je prostě neskutečná. Rimmel řasenka také patří mezi novinky, dnes jsem ji použila a byla jsem hodně překvapená efektem! Opravdu řasy natočí a hoooodně prodlouží, chytla mě za srdce víc, než poslední světle růžová Maybellinka.

Pár menších balení od Sebamedu - intimní mycí gel i tonikum jsou moje oblíbené výrobky už z dřívějška. A několik vzorečků, které jsem přesunula do nočního stolku k okamžitému použití.


Podzimní dm box je za mě pecka! Vítám, že tam není nic pro muže (sobeček...) ani do domácnosti (nadšení z wc čističe u mě úplně nečekejte...). Jak se líbí vám?

Těším se na komentáře,
IYF

15 komentářů:

  1. jeeej samé perfektné produkty, mňa lákajú hlavne tie od Baley:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. po dlouhé době se mi hodně líbí, ale tentokrát mě úplně minulo, že se něco chystá, natožpak potom, aby se mi poštěstilo. Ještě jsem ten box nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si všechny body vyplýtvala na minulém boxu a zase tak často v DM nenakupuju. Hodně lidí psalo, že jim newsletter s přihlašovacím formulářem vůbec nepřišel, mně taky ne, tak nevím. Obsah je fajn, je pravda, že minule tam byly dva pánské spreje, tak jsem byla naštvaná:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Podzimní DM box? Jaktože jsem to prošvihla? Vždyť ty jejich e-maily poctivě čtu .... :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem nezaregistrovala podzimní dm box a ještě se mi ho nepodařilo získat. ale obsah vypadá zajímavě, na tu pěnu do koupele se chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda já jsem vůbec nezaregistrovala, že se chystá nový boxík a to mi maily od DM chodí a mám na kontě i dost bodů, tak to se tedy zlobím :D No nic, tak třeba příště, ale obsah vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já box ještě nikdy neměla - buď jsem to prošvihla, nebo nevyhrála a to tam mám body tak na tři krabky! Vůbec mě ty jejich slevové knížky neberou, max. uplatním slevu 10% a zbytek vyhazuju :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Tu řasenku teď mám nově, jsem na ní zvědavá :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. sakra a já zase nic :DDD snad se někdy dočkám :DD

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji je moc pěkný.
    Zvu tě k mé narozeninové soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/10/muj-blog-slavi-1-narozeniny-to-si.html

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se mi obsah boxu líbí a to hodně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja ho prosvihla, ale ani me to nestve, zasobu veci do vany a na myti mam velkou... :)

    OdpovědětVymazat
  13. kdybyste ho některá chtěla...dostala jsem ho od snachy, ale půlku výrobků bych ani nevyužila...nabízím tedy kompletní, k předání v Praze, za 170,- KČ. emkaweb@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Taky jsem vyhrála, vůbec poprvé, co jsem to zkusila (bylo dost bodů) a vyšlo to. Nejvíc nadšená jsem z Dove, ta vůůůně, o bože, dokonalost. Asi se díky tomu začnu poctivě mazat, což pořád zanedbávám...:-) Jo a ten mail s registrací do soutěže jsem našla ve spamu, úplná náhoda tyjo. Největším překvapením pro mě je, že všechno upotřebím, což se mi nikdy u senzaboxu/ladyboxu nestalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!