čtvrtek 12. listopadu 2015

Blogger event - Představení Batiste na českém trhu

Ahoj všichni!

Dnes vám podám report z akce pro bloggery, který organizoval můj oblíbený e-shop kupkosmetiku.cz. Jednalo se o oficiální představení suchých šamponů Batiste na českém trhu. Jak víte, tak šampony Batiste už byly nějakou dobu dostupné v Douglasu, ale až teď tam najdete kompletní nabídku a navíc si nyní od října můžete šampony koupit i v dm drogerii a samozřejmě na webu kupkosmetiku.cz. 




  Akce se konala v pražském hotelu MOOD's, kde se mi moc líbilo, interiéry mají moderní a svěží vzhled. V krátké prezentaci jsme se dozvěděli o Batiste spoustu zajímavostí - Batiste je světová jednička v oblasti suchých šamponů a ve Velké Británii se každé dvě vteřiny prodá jeden! Šampony jsou nabízeny ve spoustě atraktivních vůních - naleznete tu tropickou, svěží, květinovou, orientální...navíc existují tři varianty pro různé barvy vlasů a i speciální suchý šampon pro objem vlasů. Design lahviček je navíc inspirovaný světovými módními trendy.




  Nechybělo ani perfektní občerstvení dovršené úžasným Batiste dortem, který chutnal ješte o moc lépe, než vypadal :)! Nejlepší ale byla jako vždy skvělá společnost ostatních blogerek.



  Suché šampony jsou pro mě nutnost každodenního používání, protože mám jemné vlasy, které se rychle mastí, zplihávají a kloužou pod rukama. Moc se těším až vyzkouším tyhle, protože Batiste je opravdu legenda a podle ukázky na hair show se s nimi dají dělat opravdu zázraky.



  A co vy a suché šampony Batiste? Znáte, používáte?

Těším se na vaše komentáře,

IYF

6 komentářů:

  1. Znám a používám, přijdou mi asi nejlepší ze suchých šamponů, které znám. Nejvíce mi voní třešňová verze. pořád ale nemůžu najít ten, co má být na objem vlasů. Taky je super, že se dají koupit miniatury, já nosím batiste v kabelce a už mě kolikrát zachránil.

    OdpovědětVymazat
  2. Preparing A powerful nourishment arrangement for a jock is crucial to accomplish coveted results Nourishment is the thing that gives us the Pro Muscle Fit crude materials for recovery vitality and development You need to take in extra supplements not typically required You're lifting weights objectives could be traded off on the off chance that you retain the off base.

    http://www.healthybeats.net/pro-muscle-fit.html

    OdpovědětVymazat
  3. Suchý šampon mám fakt jen jakou nouzovku, protože mám radši klasické mytí. Mám doma tropickou verzi a je moc fajn, ale chci zkusit i verzi na tmavé vlasy, protože přece jen mám občas strach, že ho vyčešu špatně a budu mít flekatou hlavu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Znám, ale osobní zkušenost bohužel ještě nemám.. :(

    OdpovědětVymazat
  5. batiste jsou super..a mne se hrozne libi ty miniatury, ktere se ted prodavaji v DMku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám... měla jsem suchý sampon od balea ve spreji a to jsem se u aplikace málem udusila (jako skoro astmatik). Tohle vypadá pěkně. Bohužel i me se vlasy mastí jako blázen a každodenní mytí je nutnost. :( a cena?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!