úterý 17. listopadu 2015

Dizao zázračné balzámy na rty

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat dva balzámy na rty, po kterých jsem toužila už od chvíle, kdy jsem o nich poprvé slyšela. Značku Dizao mám vcelku zmapovanou, co se týče pleťových masek, které považuju za skvělé. Jak si ale vedly balzámy na rty? Testovala jsem celkem dva, a to tónovaný Clematis a bezbarvý s čokoládou.


Předně k balení - je vcelku obyčejné, na druhou stranu mám ráda, když jsou balzámy malé a můžete si je strčit do kapsy, což tyto splňují. Zatím se mi ani neotevřely v kabelce, což taky považuju za úspěch. Samotné balzámy mají spíše hutnější konzistenci, a tak to mám ráda. Když si namazat rty, tak pořádně.



Byla jsem dost překvapená pigmentací tónovaného balzámku. Opravdu rty pěkně a intenzivně zabarví, mně osobně se tento vínový odstín líbí, víte, že výrazné rty docela nosím :). Na rtech je opravdu komfortní a na rozdíl od jiných tónovaných balzámů rty vbec nevysušuje. Docela i vydrží nějaké to pití, což je další plus. 





Bezbarvý balzám s čokoládou opravdu krásně jemně voní, ale především vyživuje jako blázen. Je opravdu fantastický a já ho přesunula do svého nočního stolku - balzám, který si mažu na noc totiž musí být fakt intenzivní, abych se ráno neprobudila se suchou pusou. Musím zcela nekriticky říct, že tenhle balzám prostě miluju. Namažu se s ním a nemám pocit, že bych za deset minut potřebovala znova. Rty jsou prostě po dlouhou dobu v příjemném komfortu a já si nemusím dělat hlavu s neustálým mazáním. 




Jak vám už asi pomalu dochází, tak balzámy na rty Dizao vám rozhodně doporučím! Co se týče tónovaných i bezbarvých, tak je v nabídce asi milion variant, jen oči přecházejí :). Cena se sice může zdát na první pohled vysoká - 249 Kč bez akce, ale vězte. že tohle je úplně jiná liga. A navíc přírodní! Koupíte v Biooo .


A co vy a balzámy na rty? Stačí vám nějaký obyčejný nebo chcete od života víc?

Těším se na komentáře,
IYF

18 komentářů:

  1. To mě těší, že tyhle balzámy chválíš. Zrovna jsem dva objednala, tak jsem zvědavá. Očekávám, že budou aspoň takové, jako barvy na rty Hibiskiss od Crazy Rumors. Jinak objednávala jsem tady https://www.krasnakazdyden.cz/5_dizao - kde je teď mají v akci za 115! :)

    Ivet

    OdpovědětVymazat
  2. Od Diazo jsem zkoušela zatím pouze pleťové masky, ale musím říct, že balzámy jsou něco pro mě. Kdybych nebyla zásobená na několik let dopředu, tak určitě vyzkouším :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak s těma zásobama jsme na tom podobně :D.

      Vymazat
  3. Nikdy jsem o teto znacce neslysela. Ja balzamkova moc nejsem. A kdyz uz je krize, tak na noc dam Carmex. Přes den zadny mazatko nepouzivam. Ale podle popisu, musi byt tento super.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě jsou ty balzámy super,ale ta cena je dost vysoká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, to je pravda, ale je to trochu daň za přírodní složení...občas na ně ale mívají akce :)

      Vymazat
  5. Balzámy mne moc neberou, vždy raději sáhnu po rtěnce a u postele mám jeden oblíbený na noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bohužel rtěnky v práci nemůžu :(. Což mě štve.

      Vymazat
  6. Balzámy zbožňuju, takže jich mám doma hromadu. Je pro mě hodně důležité, aby balzám se rty "něco dělal", ale zároveň mi musí chutnat a vonět. Třeba Carmex je snad jediný balzám, který mi opravdu pomáhá, ale bohužel mi přijde na chuť hrozně hořký, takže nenávidím, když se mi dostane omylem do pusy. Proto ho používám málo. O této značce jsem ještě neslyšela, ale balzámy vypadají skvěle. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě vyzkoušej tyhle, jsou fakt skvělý :)!

      Vymazat
  7. Od Dizao jsem měla čoko balzámek a byl teda super mlsný a skvělý! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  8. To mi neděleej :D zrovna jsem si objednala Hurraw ale tenhle musím zkusit taky, jsem na balzámky ujetá :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, Kris, nepatri to k tematu, ale nevim, kam jinam ti napsat. Chtela jsem se te zeptat, proc po skole delas na onkologii. Jako v tom smyslu, že jsem myslela, ze se clovek hned zapise do atestacniho programu a ze budes muset absolvovat ten zakladni kmen. Myslela jsem totiz, ze sice te na onkologii přijmou, ale rovnou pujdes nekam na internu nebo tak. Dekuju za odpoved. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!