pátek 27. listopadu 2015

Dove DermaSpa - aneb luxusní péče, která vás okouzlí

Ahoj všichni!

Před několika týdny vtrhla jako tajfun do českých drogérií nová řada tělové kosmetiky, která mě samotnou už od začátku naprosto uchvátila a těšila jsem se, jaká bude. Jedná se o řadu Dove DermaSpa, která má být luxusní sérií produktu péče o tělo s lákavými vůněmi, které pohltí všechny vaše smysly a dopřejí vám exkluzivní zážitek jako v domácích lázních. Obaly této řady jsou podle mě naprosto úchvatné a vůbec nedělají dojem přípravků z drogérie. Čisté linie, jednoduchost. 


  V řadě najdete celou sérii produktů a já jsem měla možnost vyzkoušet tělové oleje, tělová mléka, roll-on na tělo a krém na ruce z dvou řad, a to konkrétně Goodness a Uplifted. Vůně každé řady je jiná, ale obě, co jsem vyzkoušela, jsou naprosto skvostné. 



Řada Goodness (zlatá) působí jemně, avšak zároveň žensky, není přehnaně intenzivní, ale působí jako aromaterapeutické lázně pro vaše smysly. Je lahodná, trochu sexy, ale zároveň jakoby hřejivá. Uplifted je řada, která je svěžejší, ale já v ní zároveň cítím příjemné květiny. Obě vůně jsou velmi přirozené, nemusíte se obávat převoněnosti, ale zase jsou jednoznačně unikátní.




  Tělové oleje jsou mým oblíbeným produktem obecně. Tyhle dva kousky od Dove jsou prostě skvělé. Snadno se roztírají, rychle se vsáknou a pokožka je po nich úžasně hebká a provoněná. Určitě je nezapomínejte nanášet na vlhkou kůži. Zlatý olej Goodness navíc obsahuje jemné třpytky, které pokožku rozzáří.




  Tělová mléka mě bavila svou lehkou konzistencí, která ale přesto je dostatečně hydratační. Mléka se rychle vstřebávají a jsou super i na rychlé namazání například po ranní sprše.
  Krém na ruce mě nijak nedojímá svou schopností hydratace, označila bych jej za lepší průměr, ale rozhodně se mi líbí, že ruce neumastí a opět mě na něm fascinuje ta skvělá vůně.




  Tělový roll-on příjemně kůži osvěží. Já ho používám každý den po sprše hlavně na problematické partie a obsahuje i kuličkovou chladivou hlavici. Jestli něco dělá s celulitidou zatím nemohu říci, ale baví mě jej používat právě díky chladivému efektu.




  Potřebujete něco z této řady? Já říkám rozhodně ANO! Mě naprosto chytla za srdce a líbí se mi, že pečuje nejen o tělo, ale také o vaši psyché. Což se při stresujících dnech rozhodně hodí :). Dove DermaSpa je pro mě naprosto skvělá novinka a doteď jsem z ní u vytržení.
  Jak se líbí vám? Těším se na komentáře!

IYF

5 komentářů:

  1. Chystám se pořídit si oba ty oleje, protože na ně čtu pořád samou chválu, takže určitě do nich půjdu. Na zimu totiž oleje miluju! :)

    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc podařený tah od Dove, já se zamilovala do tělových olejů a do krému na ruce :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Neskúšala som zatiaľ nič, no značku Dove mám ako takú rada, oleje ma asi zaujali najviac, tie možno vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  4. Me hodne zaujali ty telove mleka. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!