pondělí 23. listopadu 2015

Medik8 beta AOX - aneb jak jsem byla u vytržení

Ahoj všichni!

Dnes vám ukážu produkt, který naprosto zbořil iluze. Kvůli němu bych snad mohla napsat i knihu "Jak jsem se mýlil v kosmetice". Jedná se o sérum beta AOX od značky Medik8, které je bohaté na antioxidanty a mělo by působit účinně proti vzniku nedokonalostí. Najdete jej ZDE.



  Na balení není nic zvláštního, jedná se o plastovou lahvičku s pumpičkou. Na pumpičku musíte občas trochu přitlačit, ale dá se zvyknout. Produkt sám o sobě má formu světle modrozeleného lehkého gelu a já jej používám jak kdy - někdy dvakrát denně, někdy jen ráno. Jsem v tom trochu neorganizovaná, ale je to hlavně z toho důvodu, že mám hodně různých sér a snažím se je střídat. Vůně gelu není extra příjemná, připomíná mi trochu čínskou polívku, ale na obličeji se naštěstí nedrží.




  Teď ale k tomu vytržení. Víte, já jsem si myslela, že ho budu muset používat tak půl roku, než uvidím výsledek, takže jsem se po prvních pár týdnech vůbec nevzrušovala. Pak ale občas přišel den nebo dva, kdy jsem jej nepoužila a já najednou zpozorovala zhoršení pleti - nové pupínky, více ucpávání pórů, pleť jakoby se nedokázala bránit všem nástrahám běžného dne. Tak jsem sérum zase aplikovala a do pár dnů bylo vše v pořádku. To není možný, říkala jsem si. Ale už jsem to vyzkoušela víckrát a na mě to funguje! 



  A proto od téhle chvíle nemůžu bez séra žít. Zachraňuje mi obličej víc, než třeba Effaclar K od La Roche-Posay a bojím se, že až mi jednou dojde, tak moje peněženka bude brečet jako onehdá při nákupu roční tramvajenky. To sérum prostě nějak zabírá. Nevím jak, ale funguje až překvapivě rychle a je naprosto skvělé. 



 Bohužel vám tedy tento dražší produkt doporučuji...jasně, ta cena je vysoká, jenže - jestli má podle mě do něčeho smysl investovat, ta právě do pečující kosmetiky. Já už za svůj život utratila tolik peněz za absolutně nefunkční produkty (a taky padesát tvářenek, ehm....), že když najdu něco, co je fakt vyhovující, tak se toho hodlám držet.
  Jak se vám sérum líbí|? Zkoušeli jste už něco od Medik8?

  Těším se na komentáře,
IYF
  

9 komentářů:

  1. Díky za tip, investic do pečující kosmetiky nelituju, spíš šetřím na dekorativce. Momentálně používám sérum na nedokonalou pleť od Mychelle a už při jeho nákupu moje peněženka zaplakala, tady by zaplakala dvojnásob:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to jsem už taky koukala a láká mě :)! Tohle je ovšem ještě dražší, ale zase fakt perfektní.

      Vymazat
  2. Vypadá zajímavě,ale ta cena je pecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to darda, né že ne :(. Ale fakt si za tím sérem stojím.

      Vymazat
  3. Cena je vážně šílená, ale jednou ho třeba vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu si. Pokud to fakt funguje, tak mi za to peněz líto není. Mám teď ještě dražší sérum a jsem taky moc spokojená (Idealiste od Estée Lauder) - nechceš si vyměnit vzorečky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasná věc :)! Napiš prosím mailoně na in-your-face@centrum.cz nebo na fb blogu ;).

      Vymazat
  5. Wow děkuji za tip! Určitě ho zkusím :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!