pondělí 30. listopadu 2015

Oblíbené produkty za měsíc listopad 2015

Ahoj všichni!

Tak listopad je pryč a Vánoce ťukají na dveře. Máte už dárky? Já teda vůbec! Mám teda asi dva...z nějakých 10? Možná více. 2 dárky a mínus 300 Kč na účtu :D. Takže hádám, že shánění letošních dárků bude opravdu na poslední chvíli :). Konec ale mých životních strastí a mrkneme se na oblíbence za listopad.



Přírodní make-up Avril se již brzy dočká samostatného článku, ve vodách přírodních make-upů je to totiž trochu zjevení a myslím si, že i milovnice konvenční kosmetiky by s ním mohly být docela spokojená.

Mono stín Catrice Starlight Expresso je absolutně skvělý matný oční stín se super pigmentací, který se dobře nanáší a vydrží v uspokojivém stavu po celý den. Mrkněte na něj!

diegodallapalma Snowhite&the Hunstman paletka je prostě moje láska. Miluju její design a celkový styl a miluju i oční stíny v ní. Ty odstíny mě zkrátka baví a asi se nikdy neomrzí, takže ji prostě občas musím vytáhnout na světlo.

Make Up Revolution konturovací trio je prostě pecka, všechny tři produkty v této mini paletce stojí za to. Já jsem nějak v poslední době nemohla najít nějaký pořádný rozjasňovač a tak jsem jela tento - a je opravdu fajn, dokonce mi ho i někdo chválil.

Rimmel Oh my Gloss v odstínu Snog je úžasný krémový lesk na rty s dostatečnou pigmentací, který udělá takový elegantní upravený vzhled a nepůsobí vůbec, jako některé jiné lesky, dětsky. Koupila jsem ho na popud Tati a vůbec to nebyla chyba.

Kiko Universal Hydrating Foundation sice není zas až tak hydrating, ale fajn make-up je to rozhodně. Dostatečné krytí, efekt dokonalé pleti, avšak zároveň jakž jakž přirozenost. O Kiko tady ještě uslyšíte, protože jsem udělala dvě větší objednávky.



Soaphoria Sprchová pěna Štěstí je naprosto lahodná záležitost do sprchy, kterou s pokaždé užívám. Velmi příjemná konzistence a ta vůně, ta vůně...jsem z ní celá na větvi. Učitě o ní také ještě uslyšíte.

Weleda pečující tužka na ruce a nehty je perfektní a funguje i na moje super suché kůže. Navíc je opravdu miniaturní, takže ideální záležitost do kabelky, kterou můžu používat klidně v tramvaji. Povedený produkt.

Sebamed Clear Face mycí pěna mě překvapila svou bohatostí a krémovou konzistencí, která z obličeje nestéká a neotravuje. Používám ji ráda večer a opravdu pleť pěkně vyčistí, navíc bez vysušení.

Cuccio Naturalé máslo s vůní papáji je asi ta nejlepší věc, co jsem kdy na rukou měla. Tahle máslíčka jsme měly možnost vyzkoušet na semináři se značkou Cuccio a musím říct, že jsme jim všechny propadly. Úžasné vůně a především dokonale hebké ruce jako výsledek.

Balea tělový balzám s brusinkou je komfortní krém na tělo ideální na zimní období. Přiznám se, že vůbec nevím, jestli ho mají letos v nabídce, ale loni byl v dm boxu. Na zimu perfektní hutnější tělový krém, který pokožku opravdu vyživí.

A jaké produkty jste si v listopadu koupily vy? A už máte dárky? Kdo jo, ať raději nic nepíše nebo se naštvu :D.

Těším se na komentáře,
IYF



6 komentářů:

  1. The fat loss advantages you receive via aerobic usually are the body's hormones which are secreted throughout along with right after aerobic. These kind of the body's hormones increase the Power Precision fat burning capacity, that, subsequently helps you burn up fat while you are resting, along with puts a stop to food via gathering in to fat. A very important factor to.

    http://www.healthybeats.net/power-precision.html

    OdpovědětVymazat
  2. Bych rada vyzkousela konturovaci trio. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím ti, že máš aspoň ty vánoční dárky vymyšlené. Já ani to ne, a mám koupený jen jeden, takže budu muset trochu přidat, a už jsem ve stresu z toho, že obvykle mám v listopadu všechno nakoupený a většinou i zabalený :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já teda nic nepíšu, no... :D Ne, dárky mám z části, pro většinu blízkých, kromě brášků (ale tam vím co a kde :D), horší je to s tchánovci, tam neví ani muž, ani já... :)
    Souhlasím s tím konturovacím triem, nedávno jsem ho měla na sobě a byla jsem chválená, jak mi to sluší a zářím, to se mi normálně nestává a těhotná nejsem, tak to asi bude tím... :D
    Líbí se mi tyčinka od Weledy. Mají ji i třeba v dm nebo jen v takových těch "zdravých" obchodech? :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám to s tou brusinkou na obličej a strašně mi to smrdí :/

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu konturavací paletku od MUR se chystám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!