pátek 6. listopadu 2015

Oblíbené produkty za měsíc říjen 2015!

Ahoj všichni!

Máte tu začátek listopadu, a tak se hned vrhneme na to, co mě bavilo v říjnu! Tady jsou oblíbenci z řad péče:


Havlíkova apoteka Bylinná osvěžující a hydratační voda je můj úlovek z Interbeauty a moc mě tahla vodička baví. Má super jemnou bylinkovou vůni, krásně osvěží obličej a je ideální pod oleje. Navíc je jí hodně a cena je příznivá - kolem 200 Kč.

Balea Tělové mléko s mandlí je prostě úchvatné. Nádherně voní a vůně se na kůži dlouhou dobu udrží, je to jako hodně jemný marcipán. Velice "chutná" parfemace. Navíc pokožku opravdu zvláční.

Medik8 BetaAOX je antioxidační sérum, o kterém vám ještě napíšu samostatný článek, jistotou je ovšem to, že bez něj nemůžu žít a zlepšuje mi pleť.

Nivea Creme Smooth sprchový gel voní nádherně jako vykoupané miminko (eh...) a opravdu kůži hydratuje, není po sprše vrzavá a klidně se můžete nenamazat.

Psssst suchý šampon mi věnovala moje čtenářka žijící v USA a musím říct, že je to asi nejlepší suchý šampon, co jsem zatím zkusila. Dodá vlasům i objem a texturu, což je na jemné vlasy ideální.


Mini čubkotyčka Essence je vážně trefa do černého, hezky rty hydratuje, ale zároveň má slušnou pigmentaci. U mě skoro asi nejlepší čubkotyčka z drogérie, hodně mě baví.

Clinique High Impact Extreme Volume je naprosto dokonalá řasenka a já za ni opět děkuji svojí čtenářce. Jsem z téhlě řasenky na větvi, udělá opravdu výrazný efekt, ale neslepuje, naopak řasy krásně oddělí. Skvělá.

Tarte Amazonian Clay pudrový make-up mi velmi laskavě přivezla kamarádka z USA a musím říct, že tenhle make-up je pecka. Je dostatečně krycí, tak jej můžete používat samostatně i ho nanést na make-up. Dlouho vydrží, je přirozený, matuje.

Jordana diamantová výživa na nehty mi zachraňuje moje třepivé nehty, které jsou naprosto neschopné se přestat loupat. Díky tomuto průhlednému laku aspoň občas zažiju den, kdy se mi neodloupne kus nehtu.

Hot mama a Balm Desert od theBalm jsou oboje naprosto úžasné věci. Hot mama je krásné přirozená tvářenka v korálovém odstínu se zlatavým leskem a Balm Desert bronzer-tvářenka v jednom - ideální pro přirozený efekt. Obě věci jsem si zamilovala.

Gelové linky Rimmel mám poprvé a chtěla jsem něco, co nahradí mé kdysi oblíbené linky od Essence. Tyhle jsou opravdu dost fajn, dobře se nanášejí, vydrží, balení se mi líbí. Navíc za super cenu!

Tak to jsou mí oblíbenci v říjnu. A jací jsou ti vaši :)?

Těším se na komentáře,
IYF

14 komentářů:

  1. Čubkotyčka mi zvedla náladu :D Kouknu po ní :) Mandlovou Baleu jsem měla, ale na můj vkus to bylo až moc mastné a dlouho jsem měla na sobě olejovou vrstvu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čubkotyčka je super, stojí jen asi 59 Kč :)

      Vymazat
  2. Ty linky od Rimmelu jsou fakt držáci, akorát jsem se ještě nenaučila s nimi pořádně pracovat :D O bronzeru Hot Mama už delší dobu přemýšlím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, linky chtějí cvik :). Ale zase za ten trénink to stojí a pak už je to jako ježdění na kole :D

      Vymazat
  3. Já měla taky gelovky od Rimmelu, ale ty zelené myslím , odstín emerald a bohužel mi dost brzy vyschly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně strašně brzy vyschly gelovky Bobbi brown, což při té ceně teda zamrzí :-/

      Vymazat
  4. Pudr a výrobky the balm jsou nádherné už od pohledu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. the balm je prostě super, hrozně mě ta značka baví :)

      Vymazat
  5. Čubkotyčka zní skvěle. Jinak od Balea jsem měla kdysi kokosové mléko a moc mi vyhovovalo.
    Oblíbených věcí bylo hodně, náročný čas si žádá velké rozmazlování. :) Nejvíc mě bavilo asi mýdlo Faran, vlasová péče od Kevin Murphy, samoopalovák Alverde. U dekorativní vede stále Naked Smoky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to mýdlo jsem koukala, nalákala jsi mě :)

      Vymazat
  6. Jéé já nutně potřebuji recenzi na Medik8, těším se! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Medik8 mě hodně zajímá....:) Já si užívám masky od Havlíků...zamilovala jsem se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek na Medik8 už je připraven, tak bude brzy :). Maska od Havlíků je super, taky ji mám.

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!