neděle 1. listopadu 2015

theBalm Nude Dude - paletka z mého wishlistu

Ahoj všichni!

Jsou věci, o jejichž koupi uvažuju delší dobu a pak najednou dostanu záchvat a koupím si je. Tak to bylo i v případě této paletky, kdy byla na parfums.cz akce a já měla asi zrovna blbou náladu, takže jsem se jala otvírat peněženku. Nude Dude jsem měla v merku také proto, že její předchůdkyně Nude'tude mě naživo moc nebrala a já jsem potřebovala vyplnit prázdné místo ve svém srdci.


  Obal je taková theBalm klasika. Já mám k jejich obalům asi spíš neutrální vztah, nahý chlápky sice mít doma nemusím, ale zase jsem ráda, že to má nápad. Uvnitř najdete 12 chlívků se stíny a taky vcelku dobré zrcátko. Na paletce mě baví taky to, že je tenká, takže vhodná i na cesty.


  Odstíny? No super! Tahle paletka mi dost vyhovuje. Oproti Nude'tude je mírně studenější, ale vyhovovat bude určitě i neutrálnějšímu podtónu pleti (což jsem já). Odstíny se mi líbí a není to jen další obyčejná nude paletka, má v sobě prostě něco navíc, zajímavější odstíny, které budete rádi používat a užijete si s nimi skoro stejně jako s dvanácti chlapama...s...ehm...prostě krásnou paletkou. 



Pigmentace je výborná a stíny se velmi dobře rozmazávají do ztracena, vydrží celý den. Stojí podle mě za každou korunu a pokud chcete svoji sbírku ozvláštnit něčím zajímavým, určitě do ní jděte. Jediný odstín, který mě zas tak nebere, je Fabulous. Má stejný nešvar jako třeba rozjasňovač Albatross od NARSU - tváří se jako studená bílá, ale fskutečnosti je po rozmazání zlatavý. Já bych raději opravdu světlý shimmerový stín.


 V podstatě jsem ale pořád nadšená, a to já zas nejsem jen tak z něčeho. Paletka za to podle mě stojí a zaujímá čestné místo v mojí sbírce.
  Jak se vám líbí dvanáct nahých chlápků? A vaše oblíbená paletka?

Těším se na komentáře,
IYF

13 komentářů:

  1. Tahle paletka má super design a barvy úžasný a pigmentace! :) taky je na mém wishlistu
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude nějaká akce, tak po ní určitě skoč ;)

      Vymazat
  2. Osvedčenú nude paletku zatiaľ nemám, používam len taký lacnejší dupe NAKED od značky Vivo. Tá je fajn, ale chcela by som aj nejakú kvalitnejšiu. Tu sa mi veľmi páčia odtiene.
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivo má ale náhodou fakt fajn tu paletku, taky ji mám :). Asi ji zas vytáhnu.

      Vymazat
  3. Vypadá fantasticky! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. Váhala jsem mezi touto a Naked 2 a Naked nakonec zvítězila. Sice ji používám a mám ji ráda, ale nepoužívám bázi a stíny mi celý den nevydrží, což mě vzhledem k ceně zklamalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked 2 mám taky a je to dobrá paletka, ale nějak mi z ní chybí to správné nadšení...lituju, že jsem si nepořídila spíš jedničku. Jinak já bázi stejně používám pro jistotu na vše, protože mám dlouhé dny .)

      Vymazat
  5. Mám doma Nude tude, je pravda, že ji tolik nepoužívám, takže ji asi zase vytáhnu, ale i když je dvojka krásná, tak už mě tolik neláká. Spíš asi bych šla do matné, cos kdysi zmiňovala, nebo cestovních "řidičáků" :) pokud ještě nějakou paletku od The Balm.
    Oblíbených mám jinak víc, ale asi absolutní láska je The Rollergirl od Urban Decay.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matná je určitě taky super, na řidičáky jsem moc super zkušenosti nečetla. Hodně se ale teďka těším na jejich paletu séger, kde budou všechny Lou Manizery :). Tyjo, Rollergirl jsem hodněkrát uvažovala..říkáš, že je super, jo? :)

      Vymazat
  6. Chlápci se mi nelíbí vůbec. :D (Ani ženské ve druhé Nude.) Ale odstínově vypadá paletka skutečně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nemám ani jednu takovou paletku :D ale hodlám to napravit. Stíny jsem nikdy moc nepoužívala, většinou jen linky a barevné tužky a až teď jsem ty stíny začala používat víc. Tohle složení odstínů se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  8. Dívala jsem se na ni v prodejně parfums a přišla mi hooodne podobná z nude tude, kterou mám. Bylo jiných jen pár odstínů, zbytek v jiném pořadí... takže ji nepotřebuji, ale vypadá moc hezky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!