čtvrtek 31. prosince 2015

BEST OF 2015 - dekorativní kosmetika

Ahoj všichni!

Ani druhá část článku o top produktech roku 2015 na sebe nenechala dlouho čekat. Takže se na ni vrhneme rovnou a bez keců!


Nejlepší primer? Ha, tak to jste nikdo nečekal! Faktem ale je, že balzám po holení Nivea Men už nějakou dobu frčí na zahraničních youtube kanálech a i já jsem se rozhodla ho vyzkoušet. A funguje skvěle! Více vám určitě přinesu v samostatném článku nebo videu.


Make-upy já miluju a vy to víte. Není asi věc, kterou by mě víc bavilo zkoušet, co se týče dekorativní kosmetiky. Guerlain Lingerie de Peau je velice příjemný středně krycí a poměrně přirozený make-up, který mě nikdy nezklame. Překvapením pro mě byl Urban Decay Naked Skin, který je skvělý pro mastnější pleť a i dost rozjasňuje, samozřejmě bez třpytek. MAC Face and Body jsem konečně pochopila a můžu taky říct, že rozhodně stojí za to. Je to asi nejuniverzálnější make-up, který jsem kdy viděla a myslím, že si s ním vystačíte na celý život. Více o něm ještě napíšu. Zástupcem cenově dostupných produktů je Dermacol lanýž, který jsem si zamilovala na zimu a skvěle funguje i na mou smíšenou pokožku. Tarta Amazonian Clay pudrový make-up mi zprostředkovala kamarádka ez zahraničí a je naprosto super. Dost kryje, rychle se nanáší - ideální pro uspěchané dny.


Jestli se vám zdá, že letos trochu jedu v MACu, tak to se vám nezdá. Korektor Select Moisturecover není sice ten nejvíc krycí korektor na světě, ale je ideální pro nás starý báby, co už máme pod očima přehršel vrásek a potřebujeme, aby korektor i hydratoval. Jeho brášku Studio Finish je pak perfektní na nedokonalosti zbytku obličeje. Spojením obou je pak Time Balm od theBalm, který je super na všechno a dlouhodobě je mým nejoblíbenějším.


Už s tím MACem budu končit, slibuju. Jejich legendární pudr Blot opravdu matuje skvěle a vůbec neovlivňuje make-up odstínem, ani zvýšením krytí. Pokud chci pudr, který má krycí schopnost a v případě nouze se dá použít i samostatně, tak zvolím Rimmel Lasting Finish - je opravdu perfektní. Jen ten můj chudáček už mele z posledního.


Nemůžu si pomoct, ale tento rok byla na tvářenky prostě chudý. Nějak mě nic nedokázalo uchvátit. Přesto vám ale ukážu tvářenku Hot mama od theBalm, která je velice univerzální a krásně rozzáří obličej. Zajímaou novinkou je pak pro mě konturovací paleta bhCosmetics, která vám za dobrou cenu nabídne obrovské množství produktů a upravíte s ní celou tvář.


Ani úroda bronzerů nebyla letos bůhvíjak plodná. Zaujala mě konturovací paletka MakeUp Revolution, která za skvělou cenu nabízí solidní produkty, jež by mohly vyhovovat i náročnějším uživatelkám. Balm Desert od theBalm je pak univerzální záležitost použitelná jako tvářenka i konturovač a mně se moc líbí její studenější odstín.


No a rozjasňovače, to byla taky bída, kde nic, tu nic...takže vám musím ukázat svou dlouhodobou klasiku. Rozjasňovač Topshop v tužce a Mary Lou Manizer používám takřka denně a nezklamou mě.


Ale tak zase mono stínů se urodilo! Skvělé byly KIKO Water Eyeshadow, klasika v podobě L'Oréal Infallible nebo stínu Cargo. Zaujaly mě také mono stíny Catrice, ať už v klasické nebo Velvet Matt variantě. A nováčkem ve skupině jsou také stíny H&M, které mě mile překvapily svou kvalitou i pigmentací.


Nejlepší krémové oční stíny? Tady už léta nemůžu najít konkurenci a opět u mě vyhrávají Color Tattoo. Jen mě strašně mrzí, že u nás nemáme víc odstínů.


Hodně klasiky, málo nováčků. Takový byl rok 2015, co se týče paletek očních stínů. Naked 2 je taková moje jistota, na kterou se můžu spolehnout, ale že by mi z ní nějak zvlášť bušilo srdce, to se říct nedá. Paleta UD Gwen Stefani se sem dostala na poslední chvíl a to především proto, že to pro mě byl naprosto nečekaný dárek od rodiny, který mě nadchnul. Nude Dude theBalm je podle mě dost podceňovaná paletka a zaslouží si vaši pozornost kvůli odstínům i pigmentaci. NARS Narssisist obsahuje jejich dual intensity stíny a je to klenot v mojí kosmetické sbírce.



Z řasenek musím vypíchnout především tyto dvě. Clinique High Impact Extreme Volume je dražší variantou, která dělá opravdu hodně výrazné řasy a zároveň příliš neslepuje. Její klasickou sestru High Impact nemusím vůbec, ale tato je skvělá. Z řasenek levnějších mě příjemně překvapile Rimmel Super Curler, která řasy opravdu výrazně prodlouží a natočí.


Linky....jsou ošemetné a jediné, co vám do letošního Top 2015 můžu ukázat, jsou tyto tužky na oči KIKO, které jsou krémové, snadno se nanášejí a jejich výdrž je slušná. Navíc můžete vybírat ze spousty krásných odstínů.


Tužka na obočí KIKO je naprosto dokonalá - má super křídovou konzistenci, díky které ji nanesete opravdu rychle a pár tahy a na opačném konci naleznete spirálku, kterou obočí pročešete. Stále oblíbenou klasikou je pak gel na obočí alverde, který vyhrál i nad vychvalovaným gelem Maybelline.


Tužky na rty essence jsou skvělým kupem za málo peněz a jsou mými vůbec nejoblíbějšími. Snadno se používají a dlouho na rtech vydrží.


Rtěnky bohužel v poslední době používám čím dál tím méně, protože je nemůžu nosit v práci. Jednou z nejlepších novinek tohoto roku vůbec jsou nové rtěnky Miss sporty - věřte mi, že takovouhle kvalitu byste u této značky nečekali. Mojí další oblíbenkyní je klasická rtěnka Rimmel v odstínu Asia. A stálicí jsou potom rtěnky Essence Longlasting, které mě prostě pořád nepřestaly bavit.


Z lesků na rty tu mám jednu (pro mě) novinku a jednu stálici. Rimmel Oh My Gloss! jsem si pořídila díky tipu od Tati a je opravdu super, příjemný, krémový, dobře pigmentovaný. To samé platí i o lescích XXXL nude od essence, které jsou naprosto super.


Letos jsem objevila novou pastelku na rty, která mě překvapila svou kvalitou a oficiálně je pro mě nejlepší pastelkou na rty z drogérie. Jedná se o Chubby Lips od Gabriella Salvete a určitě na ni mrkněte.


Nejlepší balzám na rty je pro mě jednoznačně ten od Dizao. Krásně rty vyživí, skvěle chutná a nemusíte se s ním mazat každých patnáct minut.


Oblíbené štětce se také drží v levnější kategorii. Bez e.l.f. Complexion Brush si nedokážu představit žádný svůj den a nanáším s ním pudr i konturovací pudr či tvářenku. Real Techniques Expert Face Brush je skvělý nejen na make-up, ale také například na krémové tvářenky či bronzery.


Štětec na oční stíny Sephora už je bohužel stažen z nabídky, ale moc mi vyhovuje, je hodně přesný, ale zároveň univerzální. Setting Brush od Real Techniques je geniální úplně na všechno - pudr pod oči, konturování, tvářenku, rozjasňovač i třeba na stíny na celé víčko. bdellium Tools Maestro 776  je stejně jako vedlejší Hakuro H79 alternativa MAC 217 a oba používám denně.


A něco navíc na závěr? Tahle úchvatná paletka Tarte, která mě dostala )plně ve všem. Ač to nebývá zvykem, tak všechny její komponenty jsou vysoké kvality a nemusíte se bát vzít si na dovolenou jenom ji.

Tak to je vše, přátelé! Rok 2015 byl na kosmetiku v každém ohledu velice zajímavý a myslím, že se máme na co těšit i v roce následujícím. 

Přeji vám vše nejlepší, buďte krásní (krásné :), ale hlavně...šťastní!

IYF

10 komentářů:

  1. Mary Lou je pro mě taky best! Super článek a skvělé produkty :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Dát Tarte paletku na konec nebyl dobrý tah. Vymazala mi z hlavy vše, co jsem chtěla ke zbytku napsat. Ale je překrásná. Sama mám tu druhou kulatou a taky jsou všechny části báječné. :)
    Taky už musím podrobněji prozkoumat Mac. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, o tom Nivea balzámu jsem vůbec neslyšela, jsem mooc zvědavá na recenzi, stejně jako na Mac make-up.

    OdpovědětVymazat
  4. Balzam po holení ako primer? Ešte som o tom nepočula, ale za skúšku to určite stojí. Ja nepoužívam žiadem primer, skúšala som Rimmel a nesadol mi, tak som s tým skončila.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek, pěkné produkty, moc se mi líbí ta poslední paletka

    OdpovědětVymazat
  6. Primer balzám po holení se mi taky osvědčil. Těším se na rozbor makeupů. Mary Lou používám denně, prostě ji miluju.

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty od the Balm jsou naprosto boží! Chystam se ted na Mary Lou :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Make up od Urban Decay mám v plánu zkusit, hrozně moc mě láká. Jinak těším se na na postřehy o balzámu jako primeru. Tarte je krásná, jen si u nich nějak neumím vybrat sestavu, která by mi seděla celá, ale to je obecně komplikace, nejen u Tarte . :))

    OdpovědětVymazat
  9. o primeru od Nivea už sem taky slyšela, musím taky vyzkoušet:) Paletka od UD Gwen stefani mě má přijít příští týden tak sem zvědavá, určitě o ní napíšu:) Jinak by mě prosím zajímalo kde jsi koupila Tarte? http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V USA Sepoře, přivezla mi kamarádka ;).

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!