středa 30. prosince 2015

BEST OF 2015 - péče, tělo, doplňky

Ahoj všichni!

Taky máte tak rádi tyhle typy článků? Mě baví je jak psát, tak i číst, protože zkrátka shrnují créme de la créme věci, které se objevily v našich kosmetických taštičkách za uplynulý rok. Dnes vám ukážu první část, kde se mrkneme na pečující a tělovou kosmetiku a taky pár věcí navíc. Jste připraveni?



Jako nejlepší odličovač to u mě vyhrál tento Odličovací olej od The Body Shop. Jeho použití je rychlé, efektivní a nemusíte se s ním moc crcat. Lahev mi vydržela asi půl roku, takže lehce vyšší cena se vyplatí.



Letos jsem nepotkala čistič pleti, který by si nějak výjimečně získal moje srdce, ale jako nejlepší bych označila tuto čisticí pěnu od Sebamedu. Pěna je hustá a opravdu pleť vyčistí, zároveň ale nevysušuje.



Havlíkova přírodní apoteka u mě docela jela tento rok a vyzkoušela jsem více věcí. Tato Bylinná osvěžující a hydratační voda se u mě umístila jako nejlepší tonikum roku s tím, že splňuje i úkol vody, kterou můžete dávat pod oleje. Od Havlíka u mě vede všechno - obaly, vůně, konzstence. Baví mě.


A zase ten Havlík. Jejich Český krém je pro mě nejlepším krémem roku. Je tak akorát, ani málo, ani moc, hydratuje výborně a je vhodný jak na noc, tak pod make-up. Nejedná se o žádný zázrak, ale o standardní krém, který odvede svoji práci. Nic extra účinného, po čem bych viděla nějaké konkrétní výsledky, mě letos nepotkalo.


Toto sérum Medik8 betaAOX si tu už zažilo svoje chvilky slávy a je tu i coby nejlepší sérum roku. Je to jedna z mála věcí, která na mě kdy měla viditelné účinky a dokáže opravdu chránit proti vzniku nedokonalostí. Je poměrně drahé, ale já si za ním stojím.


A co masky? Rozhodně byste asi netipli, že maska Essence  může být dobrá - tahle ale opravdu je. Jedná se o hydratační plátýnkovou masku, která pleť opravu příjemně vypne a dodá jí vláhu. Stejně tak masky Dizao se u mě dlouho těší oblibě a doporučuji vám se na ně mrknout. Od LUSH miluju jak klasickou Mask of Magnaminty, tak nově tuto Oatifix, která je skvělá na zimu, udělá vám jenmý peeling, lehce vyčistí a i vyživí pleť.


Peelingový krém Origins mě zaujal svou důkladnou schopností pleť brousit, avšak obsahuje pouze malé částečky, takže se nemusíte bát, že by vás poškrábal. Skvělý byl také peeling od Ziajy Manuka a Himalaya Herbals, o kterém jste si mohli nedávno přečíst.


Sprchový krém Nivea Creme Smooth je přímo ztělesněním klasiky, krásně jemně voní, pění a hydratuje pokožku. Novinka a limotovaná edice Natura Siberica Gzel mě upoutala jedinečným produktem - mýdlem na tělo v kelímku i atraktivní bylinnou vůní. A nesmím také zapomenout na sprchovou záležitost od Soaphoria, která naprosto dokonale voní a má přímo lahodnou konzistenci.


Pečující tělová mazadla jsem letos zkoušela vydatně. Tělový olej Garnier má úžasnou vůni, připomíná mi něco mezi NUXE olejem a sprchovým olejem Tradition de Hammam od Yves Rocher. Tělová emulze s mandlí Balea je příjemné překvapení za dobré peníze, voní krásně po mandlích a vůně se na těle dlouho udrží. Absolutní peckou pak byla řada Dove DermaSpa, ze které stojí za to jak tělová mléka, tak oleje.


Vlasovou péči u mě zastupuje řada Dove Regenerate Nourishment, která je podle mě perfektní i na jemné vlasy a také jste si o ní mohli přečíst vydatnou recenzi. Viděla jsem výsledky!


Šampony mám ráda i ty suché a absolutním vítězem jsou ty od Batiste. Připadají mi nejvíc efektivní a navíc si můžete vybrat z mnoha variant i cestovních balení. Dalším mým dlouhodobým oblíbencem v této kategorii je suchý šampon Isana, který seženete v drogeriích Rossmann za velmi přátelskou cenu.


Co se týče laků na vlasy, zkusila jsem už ledacos, ale dlouhodobě spokojená jsem byla vždy jen s laky od Syossu. Ani opěvované laky na vlasy z Lidlu mě nijak zvlášť nedojaly a ze Syossu se stala stálice, kterou používá i partner. Nejraději mám tento modrý nebo zelený Max Hold.


Kategorii věcí navíc otvírá tento epilátor Braun Silk épil 9, který donutil i mě, ubrekánka, trhat a trhat. Je velmi efektivní a i když to s ním bolí, tak jednou za čas to snesu. Myslela jsem si, že s žádným epilátorem nebudu dokázat vydržet, ale tenhle si mě získal.


Další drobnosti, které mi usnadňují každodenní život, jsou zde. Deodoranty Dove jsou mé velice oblíbené a používám tuhou, kuličkovou i sprejovou variantu. Bez pudru na vlasy bych nedokázala fungovat a rozpuštěné vlasy by pro mě byly navždy zapovězeny. MAC Fix+ je u mě poměrně novinka, ale příjemně fixuje make-up a celý ho jakoby spojí do jednoho celku. Tangle teezer je kartáčem mého srdce a nic mi na vlasy nefunguje tak dobře. Zcela novým objevem pro mě byly pleťové houbičky Carribean spa, které nahradily Clarisonic a staly se pro mě skvělou pomůckou pro odličování i čištění pleti.

Tak, první část máme za sebou! Pochlubíte se svými oblíbenci? Shodneme se v nějakých?

Těším se na komentáře!

IYF

6 komentářů:

  1. Antiperspiranty Dove používám pořád :) A na vlasy mi nesmí už sáhnout jiný hřeben než TT :D Batiste používám občas, protože celkově suchým šamponům moc nedám. Od Havlíka jsem ještě nic nezkoušela, ale chtěla jsem. Nicméně jsem pak četla i dost negativních recenzí, tak ještě uvidím, možná zkusím jen získat pro začátek vzorečky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kde jsi sehnala ty houbičky na pleť? vypadají opravdu dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Syoss laky na vlasy sú naozaj najlepšie, aké som doposiaľ vyskúšala. Nemastia mi vlasy ako napr. laky Taft či Wellaflex a ten Max Hold je navyše spoľahlivý aj na slávnostné príležitosti. Púder na vlasy používam tiež pomerne často, dokáže vyčariť také modelkovské vlasy, vyzerá to potom fakt skvelo, vymýva sa z vlasov síce horšie, ale to mi až tak neprekáža. A Batiste suché šampóny som si obľúbila tiež.

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovací olej od TBS příští rok vyzkouším, ani jsem nevěděla, že ho mají. My totiž doma milujeme z této řady odličovací máslo <3

    OdpovědětVymazat
  5. Příspěvek mi připomněl, že loňský rock byl pro mě rokem zklamání z opěvovaných značek. Během návštěvy Köln, jsem si nechala zabalit zubní tabletu. Breath of god. Připadalo mi to, jako si čistit zuby mýdlem. Ve Vídni jsem si koupila tělové máslo v Body shopu, teď tady sedím osypaná za hříšný prachy. O Ziaja jsem rovnou zapsala do svého internetového deníčku.
    NICMÉNĚ! Čím dál tím víc mě okouzluje česká neznámá kosmetika. Asi se na stará kolena dám na Beauty blogerství. Dr. Havlíka už tady sjíždím ve dvou oknech = díky za tip. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!