sobota 5. prosince 2015

Dokonalý požitek se značkou Cuccio Naturalé

Ahoj všichni!

Dnes bych s vámi chtěla sdílet zážitek z perfektní akce, kterou pro blogerky zorganizovalo zastoupení značky Cuccio Naturalé ve spolupráci s e-shopem Modeláž nehtů, který vy, které holdujete kvalitní péči o ruce a nehty jistě znáte. Jednalo se o workshop se značkou Cuccio, kde jsme pronikly do tajů voňavé manikúry.


fotky: něco já, něco modeláž nehtů :)
  Akce se konala v kavárně Alchymista, o které jsem toho moc nevěděla, ale silně vám ji doporučuji, protože její prostředí je opravdu neskutečně příjemné a útulné a teplejších měsících určitě bude stát za to vyzkoušet jejich krásnou zahrádku. Po milém přivítání nám bylo představeno portfolio značky Cuccio a já jsem byla naprosto u vytržení z nádherných vůní, kterými produkty oplývají. Opravdu jsem nevěděla, která se mi líbí víc. 


  Potom následovala praktická část, které jsem se obávala, protože nejsem moc zručná, ale naštěstí jsme dostaly dostatečnou instruktáž. Vzájemně jsme si upravily nehty za pomocí Jablečného odstraňovače kůžičky, pečujících másel s vonnými esencemi a revitalizačnímu olejíčku. Všechno naprosto nádherně vonělo a já jsem si užívala, že se o moje nehty chvilku stará někdo jiný :). Navíc jsme zjistila, že manikůra může být opravdu relaxační záležitost a zařekla jsem si, že si takovéhle příjemné chvilky budu dopřávat i doma.


nejdřív ukázka, potom praxe :)
  Musím říct, že po použití produktů Cuccio byly moje ruce opravdu neskutečně jemné a všechny jsme si musely (každá svoje) ruce neustále osahávat. Navíc vůně se na rukou opravdu intenzivně drží, takže pak máte aromaterapeutický zážitek na celý den :).


v dece nám to všem strašně moc slušelo :)
  Následoval výtečný oběd, dortík a nakonec skvělé překvapení - pobyt v solné jeskyni. Tam jsem byla poprvé v životě a bylo to opravdu příjemné. No...tak příjemné, že jsem to tam dokonce na chvíli zalomila, protože tlumená světla, pohodlná lehátka a relaxační hudba mě prostě uspaly. 


  Celá akce byla naprosto skvělá, já jsem si dokonale zarelaxovala a byla jsem dokonce schopná na chvíli nemyslet na svůj zrychlený život :). Samozřejmostí byla perfektní společnost ostatních holek, musí se nechat, že byla vybraná prostě skvělá parta. Moc si vážím toho, že jsem byla pozvaná a myslím, že značka Cuccio rozhodně stojí za pozornost. Mají opravdu úžasné produkty a kdybych za sebe měla dát nějaký tip, tak je to řada s vůní Vanilka a třtinový cukr, která je prostě dokonalá.
  A co vy a péče o nehty? Znáte značku Cuccio?

Těším se na komentáře,
IYF

8 komentářů:

  1. Znacku vubec neznam. Akce musela byt fajn.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem v péči o nehty trochu lajdák. Jenže když bývám často u koní, tak to moc nejde. Lakování nehtů mě vůbec nebaví ale obdivuji ty krásné tutoriály které spousta blogerek vytváří. Já bych tohle nedovedla. V solné jeskyni jsem byla a je to fajn pro lidi z města kteří se potřebují uklidnit od ruchu velkoměsta a stresu všude kolem.

    OdpovědětVymazat
  3. Cuccio používá moje manikérka a za mě bomba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku nepoznám, ale produkty starostlivosti ma veľmi zaujali. Skúsim pozrieť, či sú dostupné aj u nás :)

    OdpovědětVymazat
  5. Individual's needs soon after which that steadily advances your process to help extra advanced level thus just as to ensure that progressive growth this additionally teaches ones importance Ageless Alpha involving diet along with nutrition to be able to facilitate quality lean muscle benefits without gaining a good extra pound of unwanted flab helps an individual.

    http://www.healthybeats.net/ageless-alpha.html

    OdpovědětVymazat
  6. but me both be 3 you're questioning track and that left at and hear many get back either way just me nothing downward Arnold Iron Pump facing dog find your connection to your breath Lenny that girl and on your next and Hannah stepparent flight to the fun in that in Kenya that but at a rent.


    http://t-rexmusclefacts.com/arnold-iron-pump/

    OdpovědětVymazat
  7. Solutions be determined by herbal products for you to detoxify your surfaces of this colon You can find two well-known types of herbal products Mennonite Clay courts is often a bulking broker Platinum Soursop that’ll absorb drinking water and also expand for you to even bigger proportions Psyllium is often a related dependent plant and that is found in the majority of the.

    http://www.healthybeats.net/platinum-soursop.html

    OdpovědětVymazat
  8. Idol Tan Your current surface of an skin assistance for the regeneration associated with new cells in addition to generally assist to better the whole appearance of the skin aha or alphahydroxy acids has become clinically proven to help end up being the effective ingredient involving anti aging skincare products an.

    http://xaddition.net/idol-tan

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!