úterý 8. prosince 2015

Himalaya Herbals - čistící pěna, pleťový peeling, hydratační krém

Ahoj všichni!

Jak je vám možná známo, nimbová maska Himalaya Herbals patří k mým vůbec nejoblíbenějším čistícím maskám, které kdy překročily můj práh. Když jsem tedy dostala příležitost zkusit další produkty, tak jsem rozhodně neváhala, protože skoro všechny jsem měla v plánu si tak jako tak koupit :). Zastoupení značky Himalaya Herbals mi věnovalo čistící pěnu, nimbový peeling a hydratační krém a já vám dnes shrnu svoje poznatky.



Čistící pěna



Tahle pěna pro mě není žádná novinka v tom smyslu, že už jednou jsem ji koupila pro svoji ségru. Teď jsem ale měla možnost zkusit ji sama. Čistící pěny v poslední době docela dost používám, ačkoliv jsem dříve fandila spíše čistícím gelům. U této pěny jsem se obávala příliš výrazné vůně, ale ve skutečnosti je spíše jemná a mně nijak nevadí. Pěnu vytvoří bohatou a na celý obličej obvykle dávám dvě pumpičky. Ráda ji používám jak ráno, tak večer a pleť krásně vyčistí. Pro mě je čistící pěna druhým krokem po odlíčení, nemůžu tedy soudit odličovací schopnosti, ale co se týče samotného čištění pleti, tak je podle mě hodně 
dobrá. 



Faktem je, že asi nebude úplně na suchou pleť, protože malé pnutí pokožky po ní mám, pleť ale není podrážděná nebo zarudlá. Navíc mám pocit, že pěna pokožku jakoby dezinfikuje a pokud trpíte na pupínky či ucpané póry, tak na ni mrkněte.

Pleťový peeling s nimbou




Tento peeling jsem viděla už dříve na blozích a měla jsem ho v hledáčku delší dobu. A bylo proč! Nevím proč jsem očekávala zelenou barvu, jako má i nimbová maska, peeling je ale bílý a příjemně krémový. Má podle mě úplně optimální obrušovací schopnost, ani málo, ani moc. Opravdu důkladně pleť vydrhne a zanechá ji krásně čistou.



Daří se mu u mě stáhnout trochu i černé tečky a je pro mě ideální používat ho dvakrát týdně pro hloubkovou očistu. Jsem moc spokojená a pokud hledáte akurátní peeling, tak tenhle by mohl být ten pravý :).

Intenzivní hydratační krém




Když si mám představit intenzivní hydratační krém, tak mě obvykle napadne hutná konzistence, která pleť zatíží a je vhodná spíš na večerní použití. No - tenhle krém je jiný. Je naopak velmi lehký, opravdu hydratuje a nemáte pocit, že se pokožka dusí pod maskou. Já ho nepoužívala jen na obličej, ale vlastně na celé tělo s tím, že by měl být univerzální - a je. Nosím ho teď v kabelce, protože zima už opravdu začíná zalézat všude a mažu s ním všechny suché oblasti. Na tenhle účel je podle mě rozhodně fajn :).



Přípravky Himalaya Herbals mě, jak vidíte, přesvědčily. Největším oblíbencem je určitě peeling, ale žádný z produktů mě vyloženě nezklamal. Jediné, s čím se úplně neztotožňuju, je tekutý parafín ve složení hydratačního krému. V dnešní době plné různých kvalitnějších složek by prostě tahle ingredience z produktů měla zmizet.



A co vy a Himalaya Herbals? Máte nějaké zkušenosti? Jak se vám značka líbí?

Těším se na komentáře,
IYF

18 komentářů:

  1. Effect plan pertaining to precisely what you want to do while using the table mass media Mimicking the courses kind of electrical power lifters is sensible for just two reasons just one obvious and Pro Muscle Fit another much more medical Power lifters pick up the heaviest dumbbells on the planet The globe file pertaining to table mass media is held by way of a power.

    http://www.supplement4fitness.in/pro-muscle-fit.html

    OdpovědětVymazat
  2. příště by jsi třeba mohla dát odkaz, kde jsi sehnala a nebo ceny.( jen takový nápad).
    Peeling jsem měla kdysi v Ladyboxu a moc nepoužívala, až jsem někde četla, že je to ten nejlepší na černé tečky.
    Ta pěna mě láká, mám je ráda, došla mi od Ryoru, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že pěna i peeling stojí za to :)

      Vymazat
  3. HH mám ráda, hlavně ten peeling, na pleť používám enzymatické peelingy, ale s tímhle si drhnu záda a dekolt proti pupínkům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky občas používám enzymatické, ale sem tam potřebuju pořádně vydrhnout :)

      Vymazat
  4. mám ten jejich peeling a masku, oboje je docela fajn

    OdpovědětVymazat
  5. od tejto značky som si kúpila peeling, je naozaj dobrý, len neskutočne umelo páchne po broskyniach... akože vôňu broskýň mám rada, ale toto je veľmi umelý pach... inak účinky super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvůli účinkům se zvyknout dá :)

      Vymazat
  6. Měla jsem masku, ale ne tu co popisuješ, ta moje byla jako bahno a ne zelená :D Peeling mě taky láká a pěnu jsem měla jednou od Ryoru a moc mě nezaujala, ale klidně bych zkusila i jinou :) Krém mám momentálně od Bione s konopím a je skvělý, hodně lehoučký a neucpává mi póry :)

    OdpovědětVymazat
  7. Co člověk to názor ;) mě treba pěna HH šíleně stípala do oči, vysušovala a blbě myla -asi stejně špatná zkušenost jako s pěnou Nivea. Ale třeba pěna Sebamed a Ryor na akné jsou mě top. A masku si matllám sama doma ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Himalaya je mi moc příjemná, jenom mě teda dost mrzí to složení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporucuju se podivat na rozhovor s technolozkou z Ryoru na dvtv - dobre vysvetluje jak je to s parabeny. pokud nemate alergii na urcite druhy parabenu, tak vas jejich pritomnost v kremu nemusi zajimat. je to opet dalsi marketingovy trik. konzervanty jsou potreba, takze se misto parabenu pouzivaji jine latky. pak je tedy otazka, jestli se ted v kosmetice pouziva neco lepsiho... jinak od himalaye pouzivam neem penu, bahenni masku a hydratacni krem a zatim spokojenost! :)

      Vymazat
  9. they strike frequently and you regularly get yourself I halted out in that situation such as this and in addition Fast Cash Biz this one n home you’re the place where I grew up hundred-dollar of your dairy animals enough cautioning of property did a reversal up about six hundred dollar of a call him so hard all of money .

    http://t-rexmusclefacts.com/fast-cash-biz/

    OdpovědětVymazat
  10. includes on your back to give you that be shared especially for men as they age they lose their shoulders easily Blackcore Edge Workout muscle mass and I and our why does my body looks oh dear I why aim going to pair share as revenue share and I have Marie Osmond Graham primary as my.

    http://powerpumpxladvice.com/blackcore-edge-workout/

    OdpovědětVymazat
  11. Of nations that had a truly high rate of organ contributors like 98 percent ninety-five percent like everyone fundamentally volunteer donate their organs then there's another set the nation's that we're all truly low like five percent ten percent you know no one needed to do it and he took a gander at these different countries like Denmark was in one class and after that you know like swedenwas in another is.
    http://powerpumpxladvice.com/blackcore-edge-post-workout/

    OdpovědětVymazat
  12. Hydroplenage
    Never forget about the benefits of sunscreen. It moisturizes your skin and protects it from the sun's rays. Sunguard Laundry Aid, which washes sun protection into clothes, will help to make your shirts more skin friendly. It gives t-shirts a UPF rating of 30, rather than a 5 for untreated t-shirts.
    http://www.tophealthbuy.com/hydroplenage/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!