čtvrtek 17. prosince 2015

Krásné ruce s Weledou - novinky

Ahoj všichni!

Měla jsem tu čest vyzkoušet pár novinek značky Weleda a jedním z největších příjemných šoků pro mě byly právě tyto dvě drobnosti pro péči o ruce a nehty. Sama musím přiznat, že na péči o ruce či nehty nedbám a "odměnou" jsou mi bohužel suché a šupinaté kůžičky...občas sice namáznu nějaký krém na ruce, ale speciálně se kůžičkám nijak nevěnuju. 


Jsem docela lenoch, takže tyhle produkty díky formě tužce rozhodně upoutaly moji pozornost. Jedná se o Olejovou tužku na zjemnění nehtové kůžičky a Vyživující olej na nehty a nehtovou kůžičku. Jsou obohaceny o přírodní másla a především olej z granátového jablka, který má regenerační a vyživující účinky.


Oba produkty jsou si dosti podobné. Olejová tužka obsahuje pevnější aplikátor, zatímco Vyživující olej má na konci malý štěteček. Olejová tužka se zdá pocitově být jemnější, olej je lehčí a je ideální na použití na cestách nebo během pracovního dne. Díky zkosenému aplikátoru s ní dosáhnete do všech nehtových zákoutí. 


Já jsem si ale snad ještě více oblíbila Vyživující olej, který má hutnější a jakoby máslovitou konzistenci, která kůžičky důkladně vyživí a díky ní mi i zmizí všechna suchá místa. Co vám mám povídat, moje ubohé kůže jsou po použití jako znovuzrozené :). Oba produkty se navíc vcelku snadno vsakují a efekt u Vyživujícího oleje vydrží i dva tři dny, zatímco Olejovou tužku s nemusíte bát používat klidně denně.



Cena - 259 a 289 Kč je vyšší, ano. Ale! Platíte za skvělé přírodní složení a navíc takováhle tužka vám určitě nějaký ten měsíc vydrží. Já vám je doporučím, protože moje kůže si od dob, co jsem tužky dostala, doslova lebedí a mám je neustále při ruce v pracovní kabelce. Ono totiž každodenní několikeré mytí rukou s používáním alkoholové dezinfekce je pro ruce opravdu náročné, takže když to funguje na mě, bude i na vás :).


A co vy a péče o okolí nehtů? Máte nějaké oblíbené produkty? Jak se vám líbí tyhle novinky?

Těším se na komentáře,
IYF

3 komentáře:

  1. Tohle by se mi libilo mit v aute. To mi chybi.

    Moc rada jsem te zase videla. Jen je mi lito, ze jsme nemely cas na delsi hovor.

    OdpovědětVymazat
  2. Něco takového bych potřebovala. Na ruce hodně kašlu, jen večer si mažu ruce i chodidla máslem Balea. Jinak krémy na ruce vůbec během dne nepoužívám. Asi bych víc využila právě tu tužku na použití přes den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejčastěji používám nehtové oleje. A hlavně krémy na ruce bez nich nevylezu z domu.. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!