pondělí 21. prosince 2015

Tip na dárek - The Body Shop kolekce Frosted Plum

Ahoj všichni!

Dnes vám chci ukázat limitovanou edici The Body Shop k letošním Vánocům. The Body Shop a já máme vztah, který je stále v takových těch radostných začátcích a každou novou vůni zkouším s velkým nadšením. Na tyto Vánoce si pro nás připravili ovocnou kolekci, kde najdete jablíčko a brusinku z minulého roku a nově také zmrzlou švestku. Že vás vůně švestek neláká? Chyba!



Už ty fialové obaly jsou prostě wow. Mnohem víc wow je ale ta vůně - je totiž naprosto dokonalá. Sladká, ale svěží, především ale fakt omamná a závislost způsobující. Já jsem z ní naprosto nadšená a vedle broskve a moringy jí zařazuju mezi své vůbec nejoblíbenější od The Body Shop. V této vůni naleznete spoustu produktů tělové péče a můžete vybírat od malých balíčků, jako vidíte na fotce, až po velké dárky. Balíček, který mám já, je podle mě ideální dárek třeba pro kamarádku nebo kolegyni a i já ho tak hodlám použít :). 




Najdete v něm malé tělové máslo (jejich másla jsou snad vůbec nejlepší, jaká jsem kdy vyzkoušela), mini sprchový gel a houbu do sprchy. Kombinace, kterou využije asi každý a myslím, že možná přesvědčí díky vůni i chronické nemazače :).

Ze tří nabízených vůní The Body Shop pro tyto Vánoce je tato moje nejoblíbenější a rozhodně stojí za to jít si ji očuchat naživo. Jediné, co mi snad ve vánoční kolekci chybí, je vůně perníčková, která byla před pár sezonami, ale nezbývá doufat, že se zase časem objeví v nabídce.



Máte rádi produkt The Body Shop? A už jste zkoušeli tuto limitovanou řadu?

Těším se na komentáře,
IYF

5 komentářů:

  1. Ty jo to vypadá skvěle. Já v Body shopu celkem dost nakupovala dřív. Nevím proč, ale poslední roky mě už tak nějak netáhne. Každopádně tělová másla mám moc ráda a tohle vypadá, že stojí za test :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já kdybych dostala tento dárek určitě by mě potěšil :) Moc se mi líbí fialová barva a taky mě zajímá vůně švestek

    OdpovědětVymazat
  3. Švestka je fakt krásná! Já tam bohužel v týdnu byla a nevoní mi tak, že bych chtěla celé balení ani švestka, ani moringa (která by se mi vzhledem k obr balení za výhodnou cenu bývala moc líbila!), mně se to zdá všechno moc umělý, i když se mi složení másel a hlavně jejich konzistence líbí. Líbila semi nějaká dražší oranžová limitka (byly to tři vůně, takové spíš parfémové, ale na webu je nevidím - zato tam vidí suflé, které bych očuchat chtěla moc!). Tak nevim, pořád to u nich zkouším, ale za mě jsou to trochu lepší drogerkové vůně. Jenže já si ani v parfumerii nevyberu, vůněmi mi sedí mnohem líp LUSH, který má tělovou péči dost jemnou a ten nejvoňavější Skin Sin už nedělá vůbec, bůůůů! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. surgery here at UCLA the benefit that one is we don't have tousle screws and yours call the use if a thermoplastic mask 70-246 practice test essentially cuff a plastic mask that fitted exactly to your face and they put this on your face like a hockey mask and hold your head steady both technologies sent you hold your head steady for therapy .

    http://exampracticequestions.com/70-246-questions/

    OdpovědětVymazat
  5. the more than likely alights thank you proceed watch my next video on how to get an unfenced Hall an I'm home them howdy Secret Millionaires Club 2016 and welcome to this direct comp this video instructional action in a strategy which is presumably the most ambitious will ever handle will be observing the question that we cast more as often as possible than some.

    http://t-rexmusclefacts.com/secret-millionaires-club-2016/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!